Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2008, 00:15   #101
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
gelukkig nieuwjaar Piraat
Goed op tijd ?...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 00:38   #102
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Tussen mijn 18 en 25 alles wat op de legale en illegale markt te vinden was. Spuiten deed ik echter niet. Vanaf m'n 30 ongeveer rookte ik enkel nog cannabis van tijd , en wat pinten pakken, en nu is het al 10 jaar dat ik volledig clean en droog sta. Gewoon geen zin meer in...zelfs tabak rook ik niet meer.
Wel sterk dat je uiteindelijk, na zo'n bewogen periode terug clean bent.

Heb je nu nog ongemakkelijkheden door je zwaar verleden? Of vrees je dat die over x-aantal jaren de kop kunnen psteken. Leverproblemen bv?

Wat doe je wanneer je ziet dat je eigen kinderen beginnen experimenteren?
Oud 11 november 2008, 00:40   #103
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Een dokter wandelt over een kerkhof. Plotseling ziet hij een hand uit de grond komen. Stomverbaasd doet hij een stap achteruit en ziet nu ook een halfverrot hoofd tevoorschijn komen. "Dokter, hebt u mischien een middel tegen wormen ?"
forumspook!!!

Wat is jou laatste wilsbeschikking omtrent jou dood lijk? En waarom?

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 11 november 2008 om 00:40.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 01:20   #104
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wel sterk dat je uiteindelijk, na zo'n bewogen periode terug clean bent.

Heb je nu nog ongemakkelijkheden door je zwaar verleden? Of vrees je dat die over x-aantal jaren de kop kunnen psteken. Leverproblemen bv?

Wat doe je wanneer je ziet dat je eigen kinderen beginnen experimenteren?
Het zou je wel plezier doen mocht ik een heleboel vreselijke "ongemakken " hebben zeker ? Wel, nietes ! Ik ben kerngezond . Ik geef zelfs bloed aan het rood kruis. En ZO zwaar is mijn verleden niet hoor. Ik was dan ook geen verslaafde. Enkel een feestneus, en nieuwsgierig.
Wat kinderen betreft, en dat geld niet enkel voor die van mij, alles hangt er van af hoe oud ze zijn , wat ze experimenteren, waarom en met wie. In elk geval, als die dat willen doen doen ze het ,hé. Je kan ze moeilijk aan de ketting leggen. Maar ik kan hen wel raad geven natuurlijk, en mij blaaskes wijsmaken , dat gaat ook moeilijk zijn .
Oud 11 november 2008, 01:26   #105
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat is jou laatste wilsbeschikking omtrent jou dood lijk? En waarom?
Ik laat mijn as uitstrooien in de zee. Waarom ? Mischien komt een deeltje van mijn asse via vis in jouw lichaam terecht, en dan word je daar ziek van

Laatst gewijzigd door piraat : 11 november 2008 om 01:26.
Oud 11 november 2008, 11:25   #106
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Ik laat mijn as uitstrooien in de zee. Waarom ? Mischien komt een deeltje van mijn asse via vis in jouw lichaam terecht, en dan word je daar ziek van

Laat me het weten eh wanneer je uitgestrooid bent op zee. Dan kom ik nooit meer het zeewater in. Doe het nu al niet meer, zó vies!
Oud 11 november 2008, 11:30   #107
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
1Het zou je wel plezier doen mocht ik een heleboel vreselijke "ongemakken " hebben zeker ? Wel, nietes ! Ik ben kerngezond . Ik geef zelfs bloed aan het rood kruis. En ZO zwaar is mijn verleden niet hoor. Ik was dan ook geen verslaafde. Enkel een feestneus, en nieuwsgierig.
Wat kinderen betreft, en dat geld niet enkel voor die van mij, alles hangt er van af hoe oud ze zijn , wat ze experimenteren, waarom en met wie. In elk geval, als die dat willen doen doen ze het ,hé. Je kan ze moeilijk aan de ketting leggen. Maar ik kan hen wel raad geven natuurlijk, 2en mij blaaskes wijsmaken , dat gaat ook moeilijk zijn .
1Mij plezieren? Zeg wat denk jij wel? Alleen slechte mensen hebben plezier in andermans miserie. Het laat mij koud of je ongemakken hebt of niet, maar medelijden zou ik nu niet hebben, want je bent er uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor.
En verder: ONKRUID VERGAAT NIET!

2 Ik denk dat de kinderen zich elke dag 'smorgens afvragen: "wat gaan we vandaag papa-forumspook nu weer wijsmaken?"
Papa forumspook denkt dat hij zn kinderen doorziet, maar is dit effectief zo???

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 11 november 2008 om 11:30.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 16:03   #108
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
1Mij plezieren? Zeg wat denk jij wel? Alleen slechte mensen hebben plezier in andermans miserie. Het laat mij koud of je ongemakken hebt of niet, maar medelijden zou ik nu niet hebben, want je bent er uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor.
En verder: ONKRUID VERGAAT NIET!

2 Ik denk dat de kinderen zich elke dag 'smorgens afvragen: "wat gaan we vandaag papa nu weer wijsmaken?"
Papa denkt dat hij zn kinderen doorziet, maar is dit effectief zo???
1/ ik ben geen slechte mens, en toch zou ik gelukkig zijn als morgen heel de Koningsbende plotseling gestorven is Maar spijtig genoeg heb je gelijk : onkruid vergaat niet ! Dus die smeerlappen zullen we nog effe moeten uitstaan.
2/ Ja, je denkt maar, hé Ik denk dat jij niets van kinderen afweet. En zeker van de mijne niet...In elk geval, een druggebruiker herken ik van op afstand ik heb daar antennen voor.
Oud 11 november 2008, 16:06   #109
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat me het weten eh wanneer je uitgestrooid bent op zee. Dan kom ik nooit meer het zeewater in. Doe het nu al niet meer, zó vies!
Hoe moet ik dat doen ? Jou verwittigen als ik dood ben ? Als je wil stuur je mij je privé-adres op, dan vraag ik mijn familie je te verwittigen als ik dood ben
Oud 11 november 2008, 16:33   #110
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn kinderen zijn allemaal met dezelfde vrouw. Het is een gewone familie, behalve dat wij niet voor meneer de burgemeester gepasseerd zijn . Het feit niet getrouwd te zijn belet je helemaal niet hen je naam te geven, noch dat ze van je erven. Kleinkinderen heb ik niet...
Het voordeel als je niet getrouwd bent is dat het niets kost als je uitéén wil, en dat je nooit ofte nimmer voor de schulden van je partner moet opdraaien. Maar als ik nu plotseling schatrijk zou worden, zou ik wel trouwen.
Als dat je hoofdbekommernis is om niet "in het priatenhuwelijksbootje" te stappen ben je mis.. Stel dat je partner thuisblijft om voor de kinderen te zorgen en je zou haar verlaten, dan krijgt ze natuurlijk wel een redelijke alimentatie van jou. De juridische ongelijkheid tussen trouwen en niet trouwen is intussen altijd wat "dunner" geworden.. Het enige verschil bij een scheiding is feitelijk dat er veel minder naar de rechtbank gelopen moet worden (alhoewel dat in het geval van een louter "feitelijke" scheiding ook al redelijk weinig is & administratief is er altijd wat geloop zeker bij een verhuizing)...

Dat je zou trouwen bij een plotsklapse verwerving van de ultieme piratenschat (ik neem overigens aan dat je die al hebt in de gedaante van de moeder van je kinderschaar) is feitelijk al een teken dat de materiële zekerheid die je meent te hebben door niet te huwen feitelijk ondergeschikt is aan de afwijzing van een religieus-burgerlijk symbool... zit daar de verhouding met je "andere familieleden" voor iets tussen ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 18:25   #111
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Als dat je hoofdbekommernis is om niet "in het priatenhuwelijksbootje" te stappen ben je mis.. Stel dat je partner thuisblijft om voor de kinderen te zorgen en je zou haar verlaten, dan krijgt ze natuurlijk wel een redelijke alimentatie van jou. De juridische ongelijkheid tussen trouwen en niet trouwen is intussen altijd wat "dunner" geworden.. Het enige verschil bij een scheiding is feitelijk dat er veel minder naar de rechtbank gelopen moet worden (alhoewel dat in het geval van een louter "feitelijke" scheiding ook al redelijk weinig is & administratief is er altijd wat geloop zeker bij een verhuizing)...

Dat je zou trouwen bij een plotsklapse verwerving van de ultieme piratenschat (ik neem overigens aan dat je die al hebt in de gedaante van de moeder van je kinderschaar) is feitelijk al een teken dat de materiële zekerheid die je meent te hebben door niet te huwen feitelijk ondergeschikt is aan de afwijzing van een religieus-burgerlijk symbool... zit daar de verhouding met je "andere familieleden" voor iets tussen ?
De meeste mensen in mijn familie zijn gescheiden , hertrouwd, opnieuw gescheiden, altijd veel paperassen, kosten, zever, tijdverlies ...toen ik met mijn vrouw ging samenwonen dacht ik van " daar doe ik niet aan mee" . Als het niet meer gaat, tchao, amen en uit. Niks papieren, niks advokaten enz . Uiteindelijk zijn we na 25 jaar nog steeds tezamen, de grootouders uitgezonderd het familie-record. En niet getrouwd. Voor mij kan het best zo blijven, en voor m'n vrouw maakt het ook niets uit .
En als ik financiel een fout maak, kan men mijn vrouw niet lastig vallen. Tot slot klopt het wel dat ik van al die " religieus-burgerlijke symbolen " niet veel moet hebben. D�*�*r moet ik dus ook niet voor trouwen. Maar zoals ik zei, moest ik plotseling schatrijk worden, zou ik het wel doen. Een mega-feest, juist voor de lol. En dat er voor de erfenis geen speld tussen te krijgen is.
Oud 11 november 2008, 18:34   #112
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Zou je dit een leuke avatar vinden?

Arrrrrrrrg!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 18:53   #113
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zou je dit een leuke avatar vinden?

Arrrrrrrrg!
Ik hou niet zo van Ollandse piraten. Maar bij jou zou die kop dus wel passen.
Oud 12 november 2008, 20:06   #114
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Heb je zo'n plaatsje waar je je "vrij" voelt? Ik bedoel: een specifieke locatie waar je rustig wordt en graag in gedachten alleen bent?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2008, 00:50   #115
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Heb je zo'n plaatsje waar je je "vrij" voelt? Ik bedoel: een specifieke locatie waar je rustig wordt en graag in gedachten alleen bent?
Verlaten kustgebied, buiten het toeristisch seizoen. s' Nachts, naast een houtvuur...Geen muziek, geen huizen in de buurt, geen geluid van auto's. Geen wekker, en geen datum om naar huis te gaan.
Oud 13 november 2008, 15:34   #116
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik drink al lang geen alcohol meer,
kan veel uitleggen natuurlijk...

Piraat, waarom noem jij jezelf "Piraat"?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2008, 17:56   #117
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/member.php?u=6911
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2008, 19:39   #118
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht

ik vind piraten toffe gasten En gij, waarom Largo Winch ?
Oud 13 november 2008, 19:40   #119
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht

en wat kan wat uitleggen ?
Oud 13 november 2008, 19:41   #120
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een vriend van jou ? Wat doet die mens in MIJN topic ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be