![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#103 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De reden waarom de Israelis geen journalisten binnenlaten in Gaza wordt steeds duidelijker. dergelijke misdaden moeten zoveel als mogelijk verborgen blijven voor de wereld.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 11 januari 2009 om 21:06. |
||
![]() |
![]() |
#104 |
Burger
|
![]() Sprak je Sarah dan tegen in deze post?
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verstop je maar in Vn scholen, daar ben je tenslotte veilig hoe cynisch kun je zijn Kilgore? |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste meisje kwam uit een liberaal-joods nest. Van de 800 joodse gezinnen uit ons dorp is er geen één meer compleet.
|
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.icej.nl/nieuws/kindsoldaat.htm Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Wie mortieren afvuurt vanuit de omgeving van een school brengt die school bewust in gevaar want een modern leger kan snel vaststellen waar vuur vandaan komt en de reactie komt zeer snel.Hamas is dus zeer cynisch.
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VN heeft al lang verklaard dat er geen Hamas-actie was in de buurt van die school. Dit heb ik hier al meermaals gepost. Opletten!
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Ik heb geen TV.
Ik weet wel dat men dergelijke schermutselingen moeilijk "rellen" kan noemen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf ze ca. twee jaar oud zijn krijgen ze filmpjes te zien in tekenfilmstijl, waarin hen duidelijk wordt gemaakt dat het afmaken van joden zo erg niet is, iets zoals het verdelgen van ongedierte. Kwestie van de haat op zo jong mogelijke leeftijd aan te wakkeren en elk zelfstandig denken uit te sluiten; stel u voor, men zou wel eens een jood sympathiek kunnen vinden . Een beter voorbeeld van indoctrinatie kan ik mij moeilijk voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Blabla.Israêlische troepen werden beschoten met mortieren en er werd tegenvuur gegeven op de coôrdinaten van de vijandelijke mortieren.Israël heeft geen zelfmoordneigingen en gaat zich dus niet amuseren met bewust een burgerdoel te beschieten.Dat heeft geen zin.
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, voor een platbroek als jou zal ik het voor de duizendste maal nog eens posten. Israëlisch leger geeft toe dat er niet werd geschoten vanuit die school en er geen Hamas-militanten waren: http://www.haaretz.com/hasen/spages/1054139.html N.B.: Haaretz is een Israëlische krant. (Aangezien je blijkbaar niet veel van de situatie begrijpt, help ik je een beetje op weg.) Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 januari 2009 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan zo bij het israelisch leger aangezien die net zo slecht twee zaken van elkaar kunnen onderscheiden zoals U..... En wil U hierbij benadrukken dat VN scholen palestijnse kinderen opleiden tot terroristjes.... Nu valt U wél bijzonder laag mijn beste..... http://www.nujij.nl/tientallen-doden....4470698.lynkx... En mijn beste Paulus ,bekijk de link door Kallikles gegeven in de post boven mij.. Zo laag val je mijn beste..... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 januari 2009 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
http://www.iwatch.be/2007/player.htm...hetnieuws_7_19 |
|
![]() |