![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() vergeet de opgeblazen joden in de vele opgeblazen bussen niet !
ook in informati e moet er gelijkheid zijjn |
![]() |
![]() |
#102 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Das Oberkommando der Wehrmacht gibt bekannt:
Citaat:
••• Ten gronde: Citaat:
Ik heb hier nochtans teksten genoeg gepubliceerd gepubliceerd door joden en Israëli die brandhout maken van uw mantra en van het beleid van de staat Israël. U krijgt er nog één gratis: geen tekst dit keer maar een filmpje (voor de mensen die moeite hebben met begrijpend lezen). Het gaat niet om antisemieten of Arabieren of 'linkse ratten' maar om Israëlische soldaten die bereid zijn Israël te verdedigen en dat in het verleden gedaan hebben maar die weigeren deel te nemen aan dit offensief, aan de massamoord op burgers omdat ze dat moreel, politiek of internationaal rechterlijk verwerpelijk vinden. Zeer verhelderend, hun uitleg. Het zijn dus wat men noemt, refusniks. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 14 januari 2009 om 23:20. |
||||||
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Excuseer deze posting was niet voor u bedoelt. Ik zou toch graag eventjes reageren. Als dit is toegestaan. U impiceert dat joden per definitie de agressors zijn. Dat is niet correct. Hamas is en blijft een terroristische beweging die het leven in vrede niet toestaat aan de joden. Begrijpelijk dat de joden hier komaf mee willen maken. De palestijnen dienen in te zien dat hamas niet de weg naar de vrede is. De hamasleden die zich verstoppen bij burgers; maakt de burgers niet langer onschuldig. De islamgelovigen in Europa maken zich niet geloofwaardig door betogingen te laten uitmonden in geweld. Welke christenen of joden doen dit nog in Europa? U zal het antwoord op deze vraag schuldig moeten blijven. Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 januari 2009 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Een van mijn beste vrienden is een jood, een èchte. Méér dan de helft van zijn familie (grootouders, ooms, tantes, ...) is in de nazi-vernietigingskampen omgekomen. Hij is tegelijkertijd militant anti-zionist, en hij weet verdomd goed waarom. Ik zou het ten zeerste waarderen mocht u er mee ophouden ongefundeerde beschuldigingen aan mijn adres te uiten. 3. U kunt uw theologische wijsheden maar beter in het speciaal daarvoor gecreëerde sub-forum plaatsen. Hier gaat het over iets héél anders. Volgens mij weet u dat echter ook wel, maar doet u er alles aan een eerlijke discussie uit te weg te gaan, of ze op z'n minst te verzuipen in veelsoortig gespam.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blijven ze vandaan komen, hé?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het tegendeel is waar: ik vind in mijn analyse van dat probleem zeer veel joden aan mijn zijde die het veel beter kunnen uitleggen dan ik, die veel betere argumenten hebben en die van dichtbij of veraf bij het conflict betrokken zijn. Ik maak dankbaar gebruik van wat zij aan analyses en argumenten aanreiken. Citaat:
Toch spreek ik uw visie tegen: ze hebben al herhaaldelijk en duidelijk gezegd dat ze het bestaan van Israël als realiteit erkennen, dat ze er van uitgaan dat Israël zal blijven bestaan en dat zij zich willen beperken tot een Palestina met de grenzen zoals ze in 1967 waren. Ze hebben geen bestand gesloten met een geest maar met een staat en ze onderhandelen vandaag niet met een gedachte maar met een realiteit. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sympathiek en geliefd niet direct. Maar ik heb er ook een probleem mee als ze 'Hamas, Jihad, Hezbollah' roepen en nog meer als ze 'Joden buiten, joden buiten,...' schreeuwen. Maar ik geloof wel dat ze het menen, jammer genoeg. Citaat:
De islam is een relatief jongere broertje van dezelfde, zieke familie. Dat zit zowat in zijn pubertijd en schopt ongegeneerd om zich heen. Vooral als de gelovigen daar bij gratie van Israël en de VS in Irak, Afghanistan, Bosnië en Palestina (en bv. Rusland in Tchetjenië) nogal wat argumenten voor aangereikt krijgen. De beste manier om een godsdienst te ondergraven is niet door er hard op te schelden of stampen (zoals veel idioten in het Westen menen te moeten doen) want daardoor wordt die godsdienst alleen maar sterker en de gelovigen alleen maar radicaler. De beste manier om een godsdienst te ondergraven, is hem perverteren door welvaart. Concreet: overvloed, gezondheidszorg, alfabetisering, onderwijs, vrouwenrechten, voorbehoedsmiddelen, consumptie, massamedia, vrije seksualiteit zonder besnijdenis en staatsbemoeienis en hobby's, héél veel hobby's zoals shoppen en voetbal kijken. Daar is geen enkel dogsdienst tegen bestand. Laat ons die religieuze gekken dus overstelpen met welvaart. Het zal rap gedaan zijn. Jammer genoeg doen Israël en de VS precies het omgekeerde en zijn ze daardoor de objectieve bondgenoten van de religieuze gekkenleiders.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 15 januari 2009 om 00:26. |
||||||
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Dat verfoeilijke Westen toch...
![]() |
#110 |
Schepen
|
![]() ministe van agitatie: Waarom blijf je zo doordrammen op die bewering dat Hamas Israël zou erkennen ? Ze zeggen enkel dat Israël een realiteit is en dat zij zal blijven bestaan, tot de Islam het zal vernietigen.
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Als dit waar is, dan zakt Israel nog dieper in mijn achting. Alles is te verwachten van mensen die de armen breken van stenengooiende jongeren.
Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2009 om 10:06. |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
O.K. in een notendop: what happened. De Palestijnen wilden met goud betaalde, voor vijf keer meer dan hij waard was aangekochte grond terugkrijgen voor niks. En toen dit dus niet doorging brachten diverse Arabische landen een oorlog op gang in 1948. Ze werden verslagen. En inplaats van met goud betaalde voor vijf keer meer dan hij waard was grond in te winnen verloren ze grond. LOL. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat we van zionisten nauwelijks meer dan dit VTM-niveau te lezen krijgen, terwijl niet- of anti-zionistische Joden er wel in slagen om evenwichtige analyses op een beschaafde manier wereldkundig te maken?
![]() |
#116 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben beledigd.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onterecht: jij hoeft jezelf niet tot het Polly Correct-niveau te rekenen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...28&postcount=1