Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

Discussietools
Oud 14 januari 2009, 23:06   #101
FDM
Banneling

Standaard

vergeet de opgeblazen joden in de vele opgeblazen bussen niet !
ook in informati e moet er gelijkheid zijjn
FDM is offline  
Oud 14 januari 2009, 23:18   #102
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Das Oberkommando der Wehrmacht gibt bekannt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Die hamassjaals kwamen niet uit de lucht gevallen. Als er meer dan 30000 betogers aanwezig zijn zal u dat niet in uw eentje kunnen opmerken. Uw bron is afdoende bewijs. Dat u een afkeer hebt van de auto is duidelijk aan de reactie over het inslaan van de ruiten. Heel uw toon, u was ook op de betoging, straalt afkeer uit naar de joden toe. Nochtans zal ik u graag vertellen dat geen enkele jood zich opblaast in het midden van onschuldige slachtoffers. De islam is de enige godsdienst op aarde die nooit iets aangenaams voor de mensheid kan uithalen. Hun betogingen in europa spreken boekdelen. De joden hebben al veel uitvindingen voor de mensheid gedaan. Het ware geloof is niet de islam. De islam is de weg van de oorlog. Het ware geloof is het geloof dat niemand laat geloven.
Ende der Meldung
•••

Ten gronde:

Citaat:
Heel uw toon, u was ook op de betoging, straalt afkeer uit naar de joden toe.
Luister naar de mantra: 'kritiek op Israël is kritiek op de joden is antisemitisme'.
Ik heb hier nochtans teksten genoeg gepubliceerd gepubliceerd door joden en Israëli die brandhout maken van uw mantra en van het beleid van de staat Israël. U krijgt er nog één gratis: geen tekst dit keer maar een filmpje (voor de mensen die moeite hebben met begrijpend lezen). Het gaat niet om antisemieten of Arabieren of 'linkse ratten' maar om Israëlische soldaten die bereid zijn Israël te verdedigen en dat in het verleden gedaan hebben maar die weigeren deel te nemen aan dit offensief, aan de massamoord op burgers omdat ze dat moreel, politiek of internationaal rechterlijk verwerpelijk vinden. Zeer verhelderend, hun uitleg. Het zijn dus wat men noemt, refusniks.
Citaat:
Nochtans zal ik u graag vertellen dat geen enkele jood zich opblaast in het midden van onschuldige slachtoffers.
Joden hoeven dat niet te doen. Ik heb er al eerder voor gepleit dat de Palestijnen een standing army zouden hebben; met F16's, artillerie, clusterbommen, witte fosfor, tanks and what have you. Zodat ze op een beschaafde manier oorlog kunnen voeren zoals het mensen met Grote Principes betaamt en de Israëli vanuit de lucht en op veilige afstand konden doden. De zelfmoordaanslagen en Qassamraketten zouden snel geschiedenis zijn.

Citaat:
De islam is de enige godsdienst op aarde die nooit iets aangenaams voor de mensheid kan uithalen.
Shure. Als u wil doe ik een boekje open over het christendom en alle aangename dingen die godsdienst voor de mensheid betekent heeft. Wat u niet begrijpt is dat het christendom, het jodendom en de islam drie loten aan één tak zijn. Ze zijn even erg en in hetzelfde bedje ziek. De islam is wat jonger en daardoor virulenter. Maar ze zitten zeker nog niet aan het aantal doden dat het christendom op haar conto heeft staan en de vernietiging van beschavingen en cukturen waarvoor het christendom verantwoordelijk is. Ik ben atheïst en ik kan dus duidelijk zeggen: de pot op met �*l die monotheïstische godsdiensten.

Citaat:
Hun betogingen in europa spreken boekdelen.
Yeah, alsof het betogingen van islmieten zijn. Ik ben geen moslim maar ik was op drie betogingen tegen de oorlog. En ik was daar niet als enige niet-moslim, dat kan ik u verzekeren.

Citaat:
De joden hebben al veel uitvindingen voor de mensheid gedaan.
Ah, oké, dan is het goed. Dat wist ik niet. Dat verklaart alles. Laat ze dan de Gaza maar platbombarderen en zoveel Palestijnen doden als ze zelf willen. Ook vrouwen en kinderen, aangezien ze al veel uitvindingen hebben gedaan.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 14 januari 2009 om 23:20.
ministe van agitatie is offline  
Oud 14 januari 2009, 23:25   #103
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Das Oberkommando der Wehrmacht gibt bekannt:

Ende der Meldung
•••

Now, we know that the Israeli foreign ministry itself is orchestrating propaganda efforts designed to flood news websites with pro-Israel arguments and information

Ten gronde:

Luister naar de mantra: 'kritiek op Israël is kritiek op de joden is antisemitisme'.
Ik heb hier nochtans teksten genoeg gepubliceerd gepubliceerd door joden en Israëli die brandhout maken van uw mantra en van het beleid van de staat Israël. U krijgt er nog één gratis: geen tekst dit keer maar een filmpje (voor de mensen die moeite hebben met begrijpend lezen). Het gaat niet om antisemieten of Arabieren of 'linkse ratten' maar om Israëlische soldaten die bereid zijn Israël te verdedigen en dat in het verleden gedaan hebben maar die weigeren deel te nemen aan dit offensief, aan de massamoord op burgers omdat ze dat moreel, politiek of internationaal rechterlijk verwerpelijk vinden. Zeer verhelderend, hun uitleg. Het zijn dus wat men noemt, refusniks.

Joden hoeven dat niet te doen. Ik heb er al eerder voor gepleit dat de Palestijnen een standing army zouden hebben; met F16's, artillerie, clusterbommen, witte fosfor, tanks and what have you. Zodat ze op een beschaafde manier oorlog kunnen voeren zoals het mensen met Grote Principes betaamt en de Israëli vanuit de lucht en op veilige afstand konden doden. De zelfmoordaanslagen en Qassamraketten zouden snel geschiedenis zijn.

Shure. Als u wil doe ik een boekje open over het christendom en alle aangename dingen die godsdienst voor de mensheid betekent heeft. Wat u niet begrijpt is dat het christendom, het jodendom en de islam drie loten aan één tak zijn. Ze zijn even erg en in hetzelfde bedje ziek. De islam is wat jonger en daardoor virulenter. Maar ze zitten zeker nog niet aan het aantal doden dat het christendom op haar conto heeft staan en de vernietiging van beschavingen en cukturen waarvoor het christendom verantwoordelijk is. Ik ben atheïst en ik kan dus duidelijk zeggen: de pot op met �*l die monotheïstische godsdiensten.

Yeah, alsof het betogingen van islmieten zijn. Ik ben geen moslim maar ik was op drie betogingen tegen de oorlog. En ik was daar niet als enige niet-moslim, dat kan ik u verzekeren.

Ah, oké, dan is het goed. Dat wist ik niet. Dat verklaart alles. Laat ze dan de Gaza maar platbombarderen en zoveel Palestijnen doden als ze zelf willen. Ook vrouwen en kinderen, aangezien ze al veel uitvindingen hebben gedaan.

Excuseer deze posting was niet voor u bedoelt. Ik zou toch graag eventjes reageren. Als dit is toegestaan. U impiceert dat joden per definitie de agressors zijn. Dat is niet correct. Hamas is en blijft een terroristische beweging die het leven in vrede niet toestaat aan de joden. Begrijpelijk dat de joden hier komaf mee willen maken. De palestijnen dienen in te zien dat hamas niet de weg naar de vrede is. De hamasleden die zich verstoppen bij burgers; maakt de burgers niet langer onschuldig. De islamgelovigen in Europa maken zich niet geloofwaardig door betogingen te laten uitmonden in geweld. Welke christenen of joden doen dit nog in Europa? U zal het antwoord op deze vraag schuldig moeten blijven.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 januari 2009 om 23:25.
grimbergen is offline  
Oud 14 januari 2009, 23:36   #104
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. Die hamassjaals kwamen niet uit de lucht gevallen.
...

2. Heel uw toon, u was ook op de betoging, straalt afkeer uit naar de joden toe.

...

3. Het ware geloof is het geloof dat niemand laat geloven.
1. Wèlke hamas-sjaals? W�*�*r en door wie werden die op die betoging verkocht? Waar blijft uw betrouwbaar bronnenmateriaal?

2. Een van mijn beste vrienden is een jood, een èchte. Méér dan de helft van zijn familie (grootouders, ooms, tantes, ...) is in de nazi-vernietigingskampen omgekomen.
Hij is tegelijkertijd militant anti-zionist, en hij weet verdomd goed waarom.

Ik zou het ten zeerste waarderen mocht u er mee ophouden ongefundeerde beschuldigingen aan mijn adres te uiten.

3. U kunt uw theologische wijsheden maar beter in het speciaal daarvoor gecreëerde sub-forum plaatsen.
Hier gaat het over iets héél anders.
Volgens mij weet u dat echter ook wel, maar doet u er alles aan een eerlijke discussie uit te weg te gaan, of ze op z'n minst te verzuipen in veelsoortig gespam.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 14 januari 2009, 23:44   #105
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Excuseer deze posting was niet voor u bedoelt. Ik zou toch graag eventjes reageren. Als dit is toegestaan. U impiceert dat joden per definitie de agressors zijn. Dat is niet correct. Hamas is en blijft een terroristische beweging die het leven in vrede niet toestaat aan de joden. Begrijpelijk dat de joden hier komaf mee willen maken. De palestijnen dienen in te zien dat hamas niet de weg naar de vrede is. De hamasleden die zich verstoppen bij burgers; maakt de burgers niet langer onschuldig. De islamgelovigen in Europa maken zich niet geloofwaardig door betogingen te laten uitmonden in geweld. Welke christenen of joden doen dit nog in Europa? U zal het antwoord op deze vraag schuldig moeten blijven.
Nog zo één.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 15 januari 2009, 00:03   #106
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Nog zo één.
Waar blijven ze vandaan komen, hé?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 15 januari 2009, 00:20   #107
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U impiceert dat joden per definitie de agressors zijn. Dat is niet correct.
Dat ik dat impliceer is zeker niet correct. Ik heb een probleem met de staat Israël, met de politiek die zij voeren en met de middelen die ze daarvoor inzetten. Niet met joden.
Het tegendeel is waar: ik vind in mijn analyse van dat probleem zeer veel joden aan mijn zijde die het veel beter kunnen uitleggen dan ik, die veel betere argumenten hebben en die van dichtbij of veraf bij het conflict betrokken zijn. Ik maak dankbaar gebruik van wat zij aan analyses en argumenten aanreiken.

Citaat:
Hamas is en blijft een terroristische beweging die het leven in vrede niet toestaat aan de joden.
Ik ben atheïst en dus geen fan van Hamas. Ik ben het niet eens met zeer veel dingen die zij poneren en al helemaal niet met hun doelstelling om van Palestina een theocratie te maken. Geef mij maar het PFLP.

Toch spreek ik uw visie tegen: ze hebben al herhaaldelijk en duidelijk gezegd dat ze het bestaan van Israël als realiteit erkennen, dat ze er van uitgaan dat Israël zal blijven bestaan en dat zij zich willen beperken tot een Palestina met de grenzen zoals ze in 1967 waren. Ze hebben geen bestand gesloten met een geest maar met een staat en ze onderhandelen vandaag niet met een gedachte maar met een realiteit.

Citaat:
De palestijnen dienen in te zien dat hamas niet de weg naar de vrede is.
Palestijnen zijn in grote mate Hamas, maar nog belangrijker: Palestijnen willen in de eerste plaats gerechtigheid. Vrede is daar het resultaat van. Vrede zonder gerechtigheid is slavernij. Dat wil niemand.

Citaat:
De hamasleden die zich verstoppen bij burgers; maakt de burgers niet langer onschuldig.
Nou, nou. Ook niet als Hamsleden zich bv. gewapenderhand toegang zouden verschaffen tot die mensen hun huis? U bent nogal ongenuanceerd, lijkt mij. Maar u vertolkt zeer gedwee het standpunt van de staat Israël en op die manier praat u - net als zij - het bombarderen van burgers goed. U praat daardoor recht wat krom is.
Citaat:
De islamgelovigen in Europa maken zich niet geloofwaardig door betogingen te laten uitmonden in geweld.
Ze maken zich niet geliefd maar zeker geloofwaardig. Ik geloof best dat ze bereid zijn alles kort en klein te slagen als Israël nog lang de vrije hand krijgt in Palestina en als onze regeringen hun bek blijven houden en verder gewoon zaken blijven doen. Ik vind die moslims zeer geloofwaardig als ze hun woede uiten.
Sympathiek en geliefd niet direct. Maar ik heb er ook een probleem mee als ze 'Hamas, Jihad, Hezbollah' roepen en nog meer als ze 'Joden buiten, joden buiten,...' schreeuwen. Maar ik geloof wel dat ze het menen, jammer genoeg.

Citaat:
Welke christenen of joden doen dit nog in Europa? U zal het antwoord op deze vraag schuldig moeten blijven.
Het christen- en jodendom zijn zeer oude godsdiensten waar de meeste scherpe randjes afgeveild zijn. Ze zijn, alvast hier, bijzonder braaf geworden, al was het maar omdat ze niet anders kunnen. Maar hun geschiedenis toont aan dat dat niet altijd zo was.
De islam is een relatief jongere broertje van dezelfde, zieke familie. Dat zit zowat in zijn pubertijd en schopt ongegeneerd om zich heen. Vooral als de gelovigen daar bij gratie van Israël en de VS in Irak, Afghanistan, Bosnië en Palestina (en bv. Rusland in Tchetjenië) nogal wat argumenten voor aangereikt krijgen.

De beste manier om een godsdienst te ondergraven is niet door er hard op te schelden of stampen (zoals veel idioten in het Westen menen te moeten doen) want daardoor wordt die godsdienst alleen maar sterker en de gelovigen alleen maar radicaler.
De beste manier om een godsdienst te ondergraven, is hem perverteren door welvaart. Concreet: overvloed, gezondheidszorg, alfabetisering, onderwijs, vrouwenrechten, voorbehoedsmiddelen, consumptie, massamedia, vrije seksualiteit zonder besnijdenis en staatsbemoeienis en hobby's, héél veel hobby's zoals shoppen en voetbal kijken. Daar is geen enkel dogsdienst tegen bestand.

Laat ons die religieuze gekken dus overstelpen met welvaart. Het zal rap gedaan zijn. Jammer genoeg doen Israël en de VS precies het omgekeerde en zijn ze daardoor de objectieve bondgenoten van de religieuze gekkenleiders.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 15 januari 2009 om 00:26.
ministe van agitatie is offline  
Oud 15 januari 2009, 07:00   #108
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De hamasleden die zich verstoppen bij burgers; maakt de burgers niet langer onschuldig.
Bizarre redenering. Door als menselijk schild te dienen in onderstaande jongen dus medeschuldig aan de misdaden van het IDF?
Citaat:

Een palestijn gebruikt als menselijk schild door het Israëlisch leger:

Nog een voorbeeld:

http://electronicintifada.net/v2/article5934.shtml

En nog één:

bron
driewerf is offline  
Oud 15 januari 2009, 08:02   #109
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
wacht, wacht, je denkt toch niet dat Israël of de VS of het Westen een goeie reputatie hebben in de rest vd wereld?
Die reputatie zal wel niet zo slecht zijn als je bedenkt dat miljoenen Mexicanen illegaal in de USA vertoeven en jaarlijks tienduizenden Noord en andere Afrikanen op gevaar van hun eigen leven af in Europa proberen toe te komen .
Dat verfoeilijke Westen toch...
Oud 15 januari 2009, 09:36   #110
Red_Dog
Schepen

Red_Dog's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Red_Dog
Standaard

ministe van agitatie: Waarom blijf je zo doordrammen op die bewering dat Hamas Israël zou erkennen ? Ze zeggen enkel dat Israël een realiteit is en dat zij zal blijven bestaan, tot de Islam het zal vernietigen.
Oud 15 januari 2009, 10:02   #111
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Bizarre redenering. Door als menselijk schild te dienen in onderstaande jongen dus medeschuldig aan de misdaden van het IDF?
Als dit waar is, dan zakt Israel nog dieper in mijn achting. Alles is te verwachten van mensen die de armen breken van stenengooiende jongeren.

Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2009 om 10:06.
system is offline  
Oud 15 januari 2009, 10:08   #112
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Leer eerst wat geschiedenis van het Midden-Oosten in plaats van hier onzin te komen debiteren.
Hij debiteert geen onzin. Hij heeft het voor een enorm deel bij het juiste
einde.
Francientje is offline  
Oud 15 januari 2009, 10:12   #113
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Hij debiteert geen onzin. Hij heeft het voor een enorm deel bij het juiste
einde.
Hoor hoor wie het zegt.
system is offline  
Oud 15 januari 2009, 10:14   #114
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Dat ik dat impliceer is zeker niet correct. Ik heb een probleem met de staat Israël, met de politiek die zij voeren en met de middelen die ze daarvoor inzetten. Niet met joden.
Het tegendeel is waar: ik vind in mijn analyse van dat probleem zeer veel joden aan mijn zijde die het veel beter kunnen uitleggen dan ik, die veel betere argumenten hebben en die van dichtbij of veraf bij het conflict betrokken zijn. Ik maak dankbaar gebruik van wat zij aan analyses en argumenten aanreiken.

Ik ben atheïst en dus geen fan van Hamas. Ik ben het niet eens met zeer veel dingen die zij poneren en al helemaal niet met hun doelstelling om van Palestina een theocratie te maken. Geef mij maar het PFLP.

Toch spreek ik uw visie tegen: ze hebben al herhaaldelijk en duidelijk gezegd dat ze het bestaan van Israël als realiteit erkennen, dat ze er van uitgaan dat Israël zal blijven bestaan en dat zij zich willen beperken tot een Palestina met de grenzen zoals ze in 1967 waren. Ze hebben geen bestand gesloten met een geest maar met een staat en ze onderhandelen vandaag niet met een gedachte maar met een realiteit.

Palestijnen zijn in grote mate Hamas, maar nog belangrijker: Palestijnen willen in de eerste plaats gerechtigheid. Vrede is daar het resultaat van. Vrede zonder gerechtigheid is slavernij. Dat wil niemand.

Nou, nou. Ook niet als Hamsleden zich bv. gewapenderhand toegang zouden verschaffen tot die mensen hun huis? U bent nogal ongenuanceerd, lijkt mij. Maar u vertolkt zeer gedwee het standpunt van de staat Israël en op die manier praat u - net als zij - het bombarderen van burgers goed. U praat daardoor recht wat krom is.

Ze maken zich niet geliefd maar zeker geloofwaardig. Ik geloof best dat ze bereid zijn alles kort en klein te slagen als Israël nog lang de vrije hand krijgt in Palestina en als onze regeringen hun bek blijven houden en verder gewoon zaken blijven doen. Ik vind die moslims zeer geloofwaardig als ze hun woede uiten.
Sympathiek en geliefd niet direct. Maar ik heb er ook een probleem mee als ze 'Hamas, Jihad, Hezbollah' roepen en nog meer als ze 'Joden buiten, joden buiten,...' schreeuwen. Maar ik geloof wel dat ze het menen, jammer genoeg.

Het christen- en jodendom zijn zeer oude godsdiensten waar de meeste scherpe randjes afgeveild zijn. Ze zijn, alvast hier, bijzonder braaf geworden, al was het maar omdat ze niet anders kunnen. Maar hun geschiedenis toont aan dat dat niet altijd zo was.
De islam is een relatief jongere broertje van dezelfde, zieke familie. Dat zit zowat in zijn pubertijd en schopt ongegeneerd om zich heen. Vooral als de gelovigen daar bij gratie van Israël en de VS in Irak, Afghanistan, Bosnië en Palestina (en bv. Rusland in Tchetjenië) nogal wat argumenten voor aangereikt krijgen.

De beste manier om een godsdienst te ondergraven is niet door er hard op te schelden of stampen (zoals veel idioten in het Westen menen te moeten doen) want daardoor wordt die godsdienst alleen maar sterker en de gelovigen alleen maar radicaler.
De beste manier om een godsdienst te ondergraven, is hem perverteren door welvaart. Concreet: overvloed, gezondheidszorg, alfabetisering, onderwijs, vrouwenrechten, voorbehoedsmiddelen, consumptie, massamedia, vrije seksualiteit zonder besnijdenis en staatsbemoeienis en hobby's, héél veel hobby's zoals shoppen en voetbal kijken. Daar is geen enkel dogsdienst tegen bestand.

Laat ons die religieuze gekken dus overstelpen met welvaart. Het zal rap gedaan zijn. Jammer genoeg doen Israël en de VS precies het omgekeerde en zijn ze daardoor de objectieve bondgenoten van de religieuze gekkenleiders.
Gerechtigheid , dat is om lachkrampen van te krijgen.
O.K. in een notendop: what happened.
De Palestijnen wilden met goud betaalde, voor vijf keer meer dan hij waard
was aangekochte grond terugkrijgen voor niks.
En toen dit dus niet doorging brachten diverse Arabische landen een oorlog
op gang in 1948. Ze werden verslagen. En inplaats van met goud betaalde
voor vijf keer meer dan hij waard was grond in te winnen verloren ze grond.
LOL.
Francientje is offline  
Oud 15 januari 2009, 11:17   #115
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Gerechtigheid , dat is om lachkrampen van te krijgen.
O.K. in een notendop: what happened.
De Palestijnen wilden met goud betaalde, voor vijf keer meer dan hij waard
was aangekochte grond terugkrijgen voor niks.
En toen dit dus niet doorging brachten diverse Arabische landen een oorlog
op gang in 1948. Ze werden verslagen. En inplaats van met goud betaalde
voor vijf keer meer dan hij waard was grond in te winnen verloren ze grond.
LOL.
Het Polly Correct-niveau, dus...

Hoe komt het dat we van zionisten nauwelijks meer dan dit VTM-niveau te lezen krijgen, terwijl niet- of anti-zionistische Joden er wel in slagen om evenwichtige analyses op een beschaafde manier wereldkundig te maken?
Oud 15 januari 2009, 12:23   #116
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Ik ben beledigd.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline  
Oud 15 januari 2009, 13:15   #117
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Ik ben beledigd.
Onterecht: jij hoeft jezelf niet tot het Polly Correct-niveau te rekenen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...28&postcount=1

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be