![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloofwaardigheid kan zeker ook aangetast worden door andere mensen en dingen. Dat zou iemand die 'op niveau' en 'contructief' discuteert, moeten weten. Citaat:
Paulus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 januari 2009 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
system, niet alle Joden in Israël denken zo. En bij de gratie van het veralgemenen dat je kan terugvinden in dit forum: Niet alle Joden denken zo. Je kan ook niet alle moslims op één hoopje gooien. Typerend vond ik die persconferentie gegeven in Antwerpen (denk ik) waar een Jood en een Moslim gezamenlijk een persconferentie gaven. Er werd daar iets gezegd als: Wij hebben verschillende standpunten over het Midden Oosten, maar wij leven in een democratisch land, dus wij gaan mekaar niet de kop inslaan omdat we andere standpunten hebben, in dit land wordt er overlegd.
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij dat ze in Israel niet tonen op hun TV wat moet getoond worden. In dat geval moet men zich dan weer ernstige vragen stellen over de geloofwaardigheid van hun regering. En dat zou wel eens kunnen. Zo ben ik bijvoorbeeld benieuwd te vernemen of er slechts 13 gesneuvelden zijn aan Israelische kant gedurende deze inval in Gaza, zoals er officieel wordt medegedeeld. Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 januari 2009 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha, die palestijnse dokter....natuurlijk,diens dochters werden door het israelisch geweld gewond terwijl hij levens tracht te redden....
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als d�*t geen objectieve berichtgeving is, dan hebben we een ander idee over objectiviteit vrees ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U insinueert daar een intentie die u uit mijn bericht geenszins kan afleiden.
Neen dus.
#111 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 22:45. |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://rawstory.com/news/2008/Palest...e_on_0117.html Schande en nog eens schande voor Israel! Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() seg, je kan mss het clubje van een Antoon of een Jozef vervoegen, en verander die Deense vlag in een yankee vlag...............
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Wat de objectiviteit van Israëls berichtgeving onderstreept waarover het ging... Enneuh, het Israëlisch publiek zag dat niet voor het eerst hoor. Ze hebben daar ook internet, geloof me. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dingen niet verdraaien aub. U bent toch in wezen soms een geniepigaard. Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je mij eens vertellen wat nog objectiever kan dan een live-report. Welgepland en voorzien in het journaal. En dat is iets wat blijkbaar weldegelijk kan op de Israëlische TV. Het was natuurlijk niet dat wat ze verwachtten, maar het kan blijkbaar wel voor de Israëli. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, dit gezegd zijnde, is met dit toevallig drama het bewijs geleverd bij de Israelische kijker, hoe gruwelijk de Israelische joden tewerk zijn gegaan. Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nieuwdienst van Israël al gezien? http://www.infolive.tv/en/home Ze bieden het zelfs aan in het arabisch: http://www.infolive.tv/ar/home Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verhaal van een Nederlandse Journalist: Om te bekijken wat Israëliërs op tv te zien krijgen van de strijd in de Gazastrook, ging correspondent Sander van Hoorn naar de tv-zender Kanaal 10.Het kanaal heeft verhalen over de schade in eigen land, hoe groot of hoe klein die ook is. Embedded beelden, ook uit Gaza, zijn de opening van het journaal. Een speciale verslaggever verhaalt over Hamas, ook over het leed en het lijden aan Palestijnse kant. Toch zie je de beelden daarvan nauwelijks op tv, terwijl ze bij Kanaal 10 wel allemaal binnenkomen. Het beeld van de oorlog dat overheerst is smetteloos en afstandelijk, zonder bloederige werkelijkheid. Redacties als deze bepalen het debat in Israël, waar 90% van de joodse bevolking achter de oorlog staat. Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 23:32. |
|
![]() |