![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je: omdat we de voorwaarden niet zullen kunnen afdwingen, was het beter geweest om die bank failiiet te laten gaan ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten, wordt geld gedrukt door nationale banken... Het enige dat een bank kan doen, is door bvb een stijgende efficientie, en een stijgende snelle betaling tussen banken, ervoor zorgen dat hetzelfde geld die de nationale bank uitgeeft, sneller kan hergebruikt worden. DIt sneller gebruik schept ook een vorm van geldvolume creatie. De nationale bank moet dat compenseren notabene met geld uit de markt te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie nog zou twijfelen "waarom de frankofonen geen geld in kbc wilden stoppen, want wat voor een bank is kbc dan wel", siteer ik hiier uit de Gazet van Antwaarpen een stukje waar Het Weverke op zijn beurt een franstalige politieker siteert:
link: http://www.gva.be/nieuws/politiek/default.asp?art={55F3CDC0-2B21-4C8A-87DF-6731269E1B29} Zie de tekst die ik rood schilderde en onderlijnde. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap het niet Schoofzak.
KBC is een Belgische bank die toevallig vlaamse roots heeft. Het doet er niet toe of ze katoliek is of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Weverke siteert frankofone politiekers, maar die zijn ook nu even onsnapbaar als altijd. ps: je hebt mij al beledigd door mij, tegen mijn persoonlijke diepste gevoelens in de nationaliteit van B. toe te dichten, omdat zoiets zou staan op mijn identiteitskaart. Mag ik wel opmerken dat kbc geen identiteitskaart heeft? Nu, zullen we samen de Vlaamse regering bedanken voor hun bijdrage, via de hulp aan kbc, aan de ekonomie waar jij en ik, en onze geliefden, mee van genieten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KBC is een gezonde VLAAMSE BANK !!! Die moest gekelderd worden door het belgisch establishment !! en vooral de francophonie van mr en ps en cdh. Alles begon met een slip op de tong van de dikke kop van de NBB Quaden die de KBC meer kwaad dan goed deed na de problemen bij Fortis en DEXIA ! Pas d'argent pour les flamins... van Hontelinks en madam NON ! Reynders deed de rest... schaamteloos en vooral "sans gêne" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is het politiek spelletje waar VLAANDEREN mee aan ten onder moet, België werkt niet meer, Wallonië is al failliet...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel heeft de waalse overheid gepompt in "de" banken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zou het ook zo kunnen zien vanuit een waalse bril: al wat de federale overheid spendeerd aan de vlaamse kant is minder over op de begroting en is dus minder opportunitieiten voor de walen.
Heb je dirupo'tje zien kakken op vandenbrouckse; over zijn gezinstaks. Vandenbroucke is bezig met zijn verkiezingen voor te bereiden en alle gezinnen met kinderen die studeren aan het omkopen om te stemmen voor hen. ELECTORALE MAATREGELEN voor een NICHEPUBLIEK zouden verboden moeten zijn. Belastingen verlagen is voor iedereen, maar bvb 30% van de schoolgaande kinderen subsidies geven is een kiespubliek kopne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of die geruchten waar zijn weet ik natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() KBC is gewoon schaamteloos en vooral "sans gêne" twee keer langs de kassa gepasseerd om de belastingbetaler de stommiteiten van de Vlaamse raad van bestuur te doen betalen. Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 februari 2009 om 00:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 februari 2009 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je niet Clerfayt?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |