![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.filipdeman.org/1/799/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() als dat geen plat racisme is, dan weet ik het ook niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() voor alle duidelijkheid: je gelooft dit toch zelf niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() dus volgens filip de man
1) wordt de economische crisis veroorzaakt door de "minderheden", zeg maar de zwarten en andere kleurlingen en vreemdelingen 2) zijn halfbloeden schizofreen 3) zijn zwarte vrouwen niet capabel om te studeren aan de universiteit 4) en dat als ze toch studeren, dit ten koste is van blanke tieners 5) moet eens ondersrtreept worden dat obama's vrouw 100% van het zwarte ras is 6) zouden "african americans" niet mogen gaan stemmen 7) zou obama alleen verkozen worden mbv van minderheden en niet de blanken 8) de decadentie in de VS wordt veroorzaakt door een zwarte president 9) de kleurlingen en immigranten uit zowel de VS als Europa best uit die regios wegtrekken Is het nu duidelijk hoe het VB plat racisitisch is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() alice, nu gij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees; Obama had als mentor een gewelddadige blanke activist, hij heeft veel belangstelling voor Afro Americanen met uitgesproken opvatting, er bestaat in Amerika positieve discriminatie, zijn vrouw voelt zich plots met Amerika verbonden omdat haar man president is, ook in Amerika kennen ze een General pardon waarbij illegalen een statuut krijgen, ik vind het een flauw stukje en die kritiek onterecht maar nergens lees ik'Obama had geen president mogen worden omdat hij zwart is'.
Kritiek (ook al deel ik ze niet )is nog altijd geen plat racisme dus lijkt me die bewering onjuist. Uw interpretatie van de tekst is niet wat er staat, misschien is het dus jou perceptie maar daarom nog geen racisme in die zin zoals jij dat stelt ( wat niet wil zeggen dat ik die tekst goedkeur) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice,
Doe niet zo flauw... De Man's stukje blaakt van de haat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het zeker met je eens dat het stukje vol vooroordelen staat en de toon alles behalve is.
Maar haat en racisme lees ik niet..dan kun je evengoed zeggen dat wie vol vooroordelen over het Westen schrijft racist is? een kijk op zaken waarmee je het niet eens bent( en daar deel ik zeker uw mening!) betekent nog niet dat iemand racist is, dat wordt te snel en te makkelijk als excuus gebruikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard geloof ik dat, anders zou ik het hier niet posten. Als je denkt het tegendeel te kunnen aanduiden, ga dan je gang. Liefst wel met argumenten of threads van een iets hoger niveau dan deze miskleun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Jouw conclusies uit dat stukje tekst zijn al even vergaand als de vooroordelen van De Man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Styllo,
is de topictitel een aanbieding, of hoe moet ik dat begrijpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 februari 2009 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit zo is dan is iedereen die Westerlingen o.a decadentie aanwrijft omdat blanken nu eenmaal in een materialistische wereld leven dus racist?
U gaat werk hebben; nogal wat 'allochtonen' durven die mening zonder meer verkondigen maar hun vooroordelen (wat opmerkingen tussen het behoren tot een bepaalde groep en eigenschappen voor u dan automatisch zijn) worden nooit als racisme gezien. Ik vind dat vooroordeel van meneer de Man een giller hoor; maar voor mij is ieder vooroordeel nog geen racisme want dan moet je die lijn doortrekken naar iedereen met een vooroordeel tegenover een bepaalde groep. ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om een "vooroordeel" jegens "halfbloeden", wel om een regelrechte persoonlijke aanval op basis van rassenkenmerken: Obama zou aan een zware geestesaandoening (schizofrenie) leiden omdat hij een "halfbloed" is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidt dan eens het stukje tekst aan waar FDM dat (letterlijk) beweert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus een vooroordeel maar geen racisme!
Weet u dat dokter Beaucourt ook wees op een hoger aantal kinderen met handicap bij vooral Turkse en Marokkaanse migranten? Is dat dan ook racisme voor u? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou racisme zijn als hij zou zeggen: "Zonder veel slechte wil kan je in Saïd El-Khadraoui's geschriften een mentale handicap ontwaren, niet ongewoon bij Turkse en Marokkaanse immigranten."
|
![]() |
![]() |