![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() En als we de mogelijkheid op een dubbele nationaliteit Belg-Marokkaan nu eens opheffen, totdat Marokko haar wetgeving bijstuurt?
of misschien meteen definitief, ik heb nooit begrepen hoe je tegelijkertijd staatsburger van 2 landen kan zijn. Geen mogelijkheid op Marokkaanse nationaliteit voor degenen die hier geboren worden = geen sturing vanuit Marokko. Kazam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk, als voorstander van vrijheid, zie ik niet in waarom iemand geen twee nasionaliteiten zou mogen hebben of verwerven. Zolang je maar de blutsen met de builen neemt, zolang je maar de plichten tesamen met de rechten respekteert. Nog niet zo lang geleden was er in Vlaanderen-Wallonië dienstplicht. Toen kon je nog twijfelen om je kind de B. nasionaliteit te bezorgen ... Moeten Markokkanen niet meer naar het leger? Eigenlijk zou eenieder die een nasionaliteit aankleeft, als volwassene, een belasting moeten betalen, waar hij ook leeft/woont ... in ruil voor .. ja wat dan ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijke en klare taal, zonder rassistisch diskoer enz. (vb. zoals die Australische premier, als de berichten daarover tenminste juist zijn).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementslid
|
![]() dat is onhaalbaar: het zou betekenen dat Marokkaanse ambtenaren hier belastingen komen innen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2009 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stort je die belasting niet spontaan, dan speel je je nationaliteit kwijt ... vb. één jaar te laat x prosent erbij, twee jaar te laat 3x prosent erbij, drie jaar te laat: nationaliteit kwijt ...
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) gelieve u nie te moeien, of zijt gij mijn schoonmoeder misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |