Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2004, 13:09   #101
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oussaka, Malik
Anderzijds: het vergt waarschijnlijk de nodige oefening om zich zo snel te kunnen ontlasten. Ben je zeker van je stelling ? Skinheads met baggy trousers heb ik nog niet veel gezien, meestal spannende broekjes...
Ge weet toch waarom ze die broekjes ophouden met bretellen En dan van die grootzittende combats eronder... jaja... 8)
Oud 14 april 2004, 13:16   #102
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Blijkbaar zijn er nog altijd homo's die er aan twijfelen dat ze enigzins afwijken van de normale mensen.
Wanneer je na de talloze bewijzen die in deze topic zijn naar voor gebracht, nog steeds achter bewijzen blijft vragen, dan betekend dit al een serieuze afwijking op zijn eigen.
nog van de rest te zwijgen. 8)
Ik veronderstel niet dat u hier een poll wilt laten organiseren met als vraag : "Vindt u Peace normaal ?"...
Oud 14 april 2004, 13:21   #103
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Kijk, de holebis hebben maat twee keuzes: 1. evolueren naar een islamitische maatschappij en daar moet ik geen tekeningetje bij maken wat er met onze andersgeaarde vrienden zal gebeuren!

of 2. het Vlaams Blok waar hun geaardheid zal gedoogd worden binnen de privé-sfeer, maar waar excessen zullen behandelt worden zoals het hoort in het kader van de openbare zedenschennis!
Ik denk dat dit het grote probleem is van het Vlaams Blok. Ze stellen de mensen slechts twee wegen voor : zwart of wit. Terwijl de kleurenTV al zo'n paar decaden oud is...
Oud 14 april 2004, 13:33   #104
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Weet ge Zeno het zou misschien helpen om niet elke negatieve uitdrukking over homo's te vertalen als homofoob.
'k hem in mijn famillie nen homoneef (die nicht is dus) en mijn schoonzus is lesbisch.
Maar ik hem mijn bedenkingen over sommige gedragingen van sommige homo's. Niet van mijn neef-nicht die al begot meer dan 15 jaar een vaste relatie heeft met zijn partner.
Maar bij sommige mensen uit mijn vriendenkring die homo zijn en die van gat naar gat lopen zoals ne facteur alle dagen van brievenbus naar brievenbus loopt. Daar heb ik mijn bedenkingen bij. En dan zie ik zulke mensen bijvoorbeeld liever niet als vader van een kind functioneren. Als ik zulke dingen zeg dan word ik dadelijk als homofoob gerangschikt.

Moest ik werkelijk zo homofoob zijn zou mijn lesbische schoonzuster mij nooit gevraagd hebben als peter van haar kind, denk ik.

(ps nen heterog die facteursgedrag vertoont is in mijn ogen ook geen goede vader of er toch nie erg geschikt voor - ben ik nu heterohater ook )

Matigheid is de gulden middenweg. Maar om een of andere reden als het woord homo valt is men ofwel lover of hater.
Hoeveel venten zijn die bij elke kans die zich voordoet vreemdgaan ?

Ongelofelijk deze topic.
Nee, het VB zal NOOIT een stem krijgen van mij, ik wil niet tot een groep behoren die dit soort uitspraken doet.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 13:33   #105
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Inderdaad Dilbert. daar zegt ge al zo iets.

het ocharme wij verhaaltje.....

der is maar een te beklagen en dat ben ik.
Hmm, welke partij is het nu weer dat datzelfde verhaaltje zoveel gebruikt ?
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 13:55   #106
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Blijkbaar zijn er nog altijd homo's die er aan twijfelen dat ze enigzins afwijken van de normale mensen.
Wanneer je na de talloze bewijzen die in deze topic zijn naar voor gebracht, nog steeds achter bewijzen blijft vragen, dan betekend dit al een serieuze afwijking op zijn eigen.
nog van de rest te zwijgen. 8)
Ik veronderstel niet dat u hier een poll wilt laten organiseren met als vraag : "Vindt u Peace normaal ?"...
Héhé, een goeike!
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 14:02   #107
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Het Vlaams Blok homohaters? Er zijn zelfs enkele mandatarissen actief in de partij die homo zijn al wordt er van hun wel gevraagd daar niet mee naar buiten te treden, dat behoord tot de privésfeer en zo zou het ook moeten zijn. Waarom moeten homo's zich steeds gaan outen met gay-parades en dergelijke waar ze zich door hun belachelijke en soms ronduit vulgair gedrag nog minder geliefd maken bij de publieke opinie? Dat het Vlaams Blok homohaters zijn is één van de gekende leugens waarmee men onze partij tracht te demoniseren. De echte homohaters zoek je best bij een andere bevolkingsgroep in onze samenleving. Bij mijn weten heeft er nog geen enkele Vlaams Blokker een homo in de fik gestoken.
Fixeer je toch niet zo op die ene dag per jaar dat enkele extravagante holebi's eens op straat komen. Tegen een carnavalsstoet fulmineer je toch ook niet zo? De gay parade is een feest, een bijeenkomst van mensen die iets met elkaar gemeen hebben. Gelijkaardige bijeenkomsten worden overal en om allerlei redenen gehouden; de "familiedag" van het Vlaams Blok, om er maar eens eentje te noemen...

Deze reacties komen niet van een "andere bevolkingsgroep", maar van jouw partijgenoten; ik ben er van overtuigd dat die "enkele mandatarissen" binnen je partij ze naar waarde zullen weten te schatten

Ik fixeer mij mss niet op die ene dag, maar vele anderen doen dat wel. Het is de enige dag dat holebi's eens in de media aan bod komen en het is het gezwaai met blote konten en de extravangantie dat op deze manifestaties in het oog springt. Dat is wat de mensen onthouden en ze moeten er niet van weten. En niet alleen Vlaams Blokkers wees gerust.

En wat die reacties betrefd van mijn "partijgenoten", ik keur die niet goed maar als dat hun mening is heb ik daar begrip voor al moeten ze wel beseffen dat zulke reacties schadelijk zijn voor het imago van onze partij.
Oud 14 april 2004, 14:10   #108
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Kijk, de holebis hebben maat twee keuzes: 1. evolueren naar een islamitische maatschappij en daar moet ik geen tekeningetje bij maken wat er met onze andersgeaarde vrienden zal gebeuren!

of 2. het Vlaams Blok waar hun geaardheid zal gedoogd worden binnen de privé-sfeer, maar waar excessen zullen behandelt worden zoals het hoort in het kader van de openbare zedenschennis!
Ik denk dat dit het grote probleem is van het Vlaams Blok. Ze stellen de mensen slechts twee wegen voor : zwart of wit. Terwijl de kleurenTV al zo'n paar decaden oud is...
Nope, wij stellen gewoon hoe dat de steel in de vork steekt zonder rond de pot te draaien ( één van de redenen van ons succes trouwens!) of had u andere mogelijke alternatieven?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 14:12   #109
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Tuurlijk.

De SP-A doet het in zijn broek voor vreemdelingen als Dyab Abu JahJah of eender welke andere nieuwe belg met politieke ambities. Daarom dat ze er zo vlug bij waren om nieuwe belgische kandidaten op hun lijsten te krijgen. In het hart nog steeds Allochtonen, die zich al vlug niet thuis voelden omdat, jaja, de top helemaal niet zo pro is als ze zich laten uitschijnen voor het publiek. Men dacht immers dat mits wat kansen de meeste vreemdelingen zich wel zouden inburgeren, maar niets is minder waar, waardoor Antwerpse Allochtoonse politica de partij al de rug hebben toegekeerd en voor zichzelf beginnen. (nu weet je al het onstaan van MDP en enkele kandidaten voor hun lijsten )

Janssens is bijvoorbeeld een zeer gehaat man in Antwerpen. Door Blokkers waarschijnlijk, maar ook door de moslim-gemeenschappen. Door deze laatste is hij trouwens nog aangevallen tijdens zijn campagnes.
Gij moet goeie LSD hebben.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 14:17   #110
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ahzo, dus het Blok is hypocriet! Daar komt uw redenering op neer... Het zegt één ding, maar doet een ander ('gedogen in de privé-sfeer).
Altijd maar reageren op het slechte, ineffectieve gedoogbeleid van cannabis, en jullie zouden hetzelfde doen met homosexuelen. Brrr
Oud 14 april 2004, 14:21   #111
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:

Ahzo, dus het Blok is hypocriet! Daar komt uw redenering op neer... Het zegt één ding, maar doet een ander ('gedogen in de privé-sfeer).
Altijd maar reageren op het slechte, ineffectieve gedoogbeleid van cannabis, en jullie zouden hetzelfde doen met homosexuelen. Brrr
Je kan toch moeilijk holebis met drugs vergelijken?!
Oud 14 april 2004, 14:26   #112
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

En toch is een redenering van 'gedogen in de privé-sfeer maar elders discrimineren en veroordelen (dat doet het Blok)' voor mij hypocriet.
Het principe zou op hetzelfde neerkomen als het cannabisbeleid, wat ook dubbelzinnig is.
Oud 14 april 2004, 14:34   #113
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

En toch is een redenering van 'gedogen in de privé-sfeer maar elders discrimineren en veroordelen (dat doet het Blok)' voor mij hypocriet.
Het principe zou op hetzelfde neerkomen als het cannabisbeleid, wat ook dubbelzinnig is.
Het verschil is dat drugs altijd en in alle vormen ongezond zijn, of je dat nu thuis of buiten doet! Terwijl wat twee toestemmende volwassenen thuis doen ons geen reet kan schelen (enfin zolang ze geen bommen maken natuurlijk!)
Oud 14 april 2004, 14:37   #114
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het verschil is dat drugs altijd en in alle vormen ongezond zijn, of je dat nu thuis of buiten doet! Terwijl wat twee toestemmende volwassenen thuis doen ons geen reet kan schelen (enfin zolang ze geen bommen maken natuurlijk!)
Het kan ons niet schelen, maar ze mogen wel geen gelijke rechten krijgen als heterokoppels, daar komt het op neer?!
Oud 14 april 2004, 14:41   #115
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het kan ons niet schelen, maar ze mogen wel geen gelijke rechten krijgen als heterokoppels, daar komt het op neer?!
Nope, het hoe en waarom is hier al in den treure uitgelegd! Wees eens eerlijk en antwoord hier op; in de veronderstelling dat je moeder wordt van een lieve baby en jij en je partner komen om in een auto-ongeluk.
Zou je dan willen dat je jonge spruit wordt opgevoed door een normaal heterokoppel of door een homo-koppel?
Oud 14 april 2004, 14:41   #116
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nope, wij stellen gewoon hoe dat de steel in de vork steekt zonder rond de pot te draaien ( één van de redenen van ons succes trouwens!) of had u andere mogelijke alternatieven?
Zo ongeveer een 100.000-tal.

Een volledige wegwerking van alle mogelijke wettelijke verschillen tussen hetero- en homokoppels is er één van (huwelijk is er al door, adoptie staat eraan te komen).
Oud 14 april 2004, 14:43   #117
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nope, het hoe en waarom is hier al in den treure uitgelegd! Wees eens eerlijk en antwoord hier op; in de veronderstelling dat je moeder wordt van een lieve baby en jij en je partner komen om in een auto-ongeluk.
Zou je dan willen dat je jonge spruit wordt opgevoed door een normaal heterokoppel of door een homo-koppel?
Als de keuze is tussen een "normaal" (in de betekenis van: stabiel) hetero koppel of "normaal" (idem) homo koppel, dan maakt het mij eigenlijk niets uit.
Oud 14 april 2004, 14:44   #118
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Mijn kind zou naar het gezin van mijn broer of zus gaan. Spijtig, ik moet u ontgoochelen, dat zijn toevallig geen homo's. Ik kan er ook niet aan doen. Maar moest dat zo zijn, ik zou er geen probleem mee hebben!
Oud 14 april 2004, 14:58   #119
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zo ongeveer een 100.000-tal.

Een volledige wegwerking van alle mogelijke wettelijke verschillen tussen hetero- en homokoppels is er één van (huwelijk is er al door, adoptie staat eraan te komen).
... of een atoomoorlog? Dan is alles ook opgelost!
Oud 14 april 2004, 15:00   #120
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

Mijn kind zou naar het gezin van mijn broer of zus gaan. Spijtig, ik moet u ontgoochelen, dat zijn toevallig geen homo's. Ik kan er ook niet aan doen. Maar moest dat zo zijn, ik zou er geen probleem mee hebben!
Voel jij je dan niet vernatwoordelijk voor het welzijn van je kind? Of is het van "als ik dood ben wat kan het mij dan nog schelen?"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be