![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toevallig: http://en.wikipedia.org/wiki/Police Citaat:
Ik ben niet tegen politie per se. Alleen mag men de politie niet te veel macht en controle geven. Anders krijgt men een politiestaat.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 maart 2009 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
volmondig mee akkoord, over dat laatste politiestaat en zo. De mensen heeft ook 1000-en jaren zonder vuur en het wiel geleefd. Dus van die 1000 jaren zonder politie is niet echt een argument vind ik. Maar als iedereen zomaar de politie mag beschimpen, op hun bek slaan en zelfs doodschieten, zoals vandaag de dag gebeurd, dan is de wetteloosheid niet veraf meer. Ik weet niet jij, maar ik heb een pistool (sportschutter) en zal me redelijk kunnen verdedigen in een wetteloze staat. Maar is het zo dat we willen leven?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 6 maart 2009 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Het hebben van politie geeft ook extra problemen. "politie is de arm van de politiek":
http://www.depers.nl/buitenland/2904...itie-Gent.html Citaat:
In Nederland moet je voor zeer veel hogere functies (ook korpschef) bij de overheid beschikken over een partijkaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() http://www.telegraaf.nl/buitenland/3...de_fout__.html
Gentse korpschef ging vaker in de fout Citaat:
Ook in Nederland heeft men problemen met het benoemen van korpschefs. Dat is een politieke zaak en al heeft men de juiste partijkaart, dan nog worden geschikte kandidaten afgewezen omdat ze geen migratieachtergrond hebben, geen vrouw zijn of anderszins behoren tot de beschermde minderheidsgroepen (rolstoel e.d.). In Friesland hebben ze zodoende een korpschef die vroeger burgemeester is geweest (heb je ook de juiste partijkaart voor nodig) en in haar functie omringt is met deskundige mensen om miskleunen te voorkomen. Idem in N-Holland waar ze een dame hebben die haar sporen verdient heeft in het parkeerbeheer van Amsterdam en een prominent lid is van de PvdA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() omdat ik voor de zoveelste keer zat in mijn auto ging kruipen; heeft de gentse politie tochwel mijn auto gepikt zeker!
wacht maar eddy walput, tot we elkaar weer ontmoeten... deze keer zal ik niet alleen zijn! groetjes the peacepolice belgium |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |