![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Zover dat ik weet hadden de maya's 3 soorten kalenders waaronder één zonnekalender.En die bepaalde zonnekalender was duidelijker inferieur aan onze hedendaagse kalender.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tot nu toe heb ik nog geen enkel argument gelezen waarom er in 2012 wezenlijke veranderingen zouden gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, omdat ik hoaxers wil vermijden
![]() |
#104 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil dit topic graag zo zuiver mogelijk houden van hoaxen.
Kan hier wel beginnen lullen over Niburu, de alignment met het zwarte gat. Maar na te emailen met Morrisson van NASA (ask an astrobioligist) lijkt het dat er helemaal geen samenstand met de melkweg haar zwart gat komt. Wel hou ik de orion riem en Sirius nauwlettend in de gaten. Maar er is wel degelijk iets gaande met onze zon en onze aarde. Beter ietske vroeger wakker worden dan overslapen. Ik krijg ook geweldse dromen, dromen waar ik liever niet over praat. Mag gezegd zijn wel, ik heb al wel dromen gehad die later werkelijkheid werden. Net zoals ik wist dat ik een meisje ging krijgen, nog ver voor mijn vriendin zwanger was. Kijk naar de aarde haar toestand, er is iets dat ons beïnvloed, en ik ben er niet zo zeker van dat we het rooskleurig moeten bezien. Nu het topic vorm krijgt, zal ik vanavond de theoriën samenvatten, vanavond of morgen. Maar onthoud, ze komen NIET VAN MIJ he!
![]() |
#106 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() De waanzin is erger dan ik dacht... sorry 420yeahbaby...
Ik had beter moeten weten dan dat een brutale beschaving die kinderoffers vereiste, de mensen van de toekomst de les kon spellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge moet gewoon uw eigen gevoel volgen en alles in twijfel trekken.
Daarom postte ik mijn laatste post liever niet, omdat ik ze zelf nog in twijfel trek. Maar ik vind wel veel terug bij onzen Terrence Mckenna. 't Was iemand dat zijn gehele leven er aan toegewijd heeft. Zelfs hij weet/wist het niet, en alignen met het zwart gat, ik trek het nog in twijfel. NASA ontkent al resoluut. Maar er is wel degelijk iets gaande met onze zon en onze aarde. En ik niet dat de mens daar de oorzaak van is. Wel heeft Terrence's Novelty Theorie veel bijgedragen, en zijn er wel degelijk op de grafiek overeenstemmingen met de geschiedenis.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 7 maart 2009 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Dat is hier toch het onderwerp?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 2012 is met rede een datum dat aandacht vereist hoor
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Geef me één goede reden - los van de heel vage beweringen van de Maya's, los van hun aanhangers - waarom 2012 in om het even welk opzicht een speciaal jaar zou zijn. Of anders geformuleerd: geef me een goede reden waarom je geloof hecht aan de profetische voorspellingen van de Maya's. Laatst gewijzigd door kiko : 7 maart 2009 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben u geen reden schuldig... ik zie het gewoon anders dan U.
Ik zie wel degelijk rook, en ik zie de rook alleen maar erger worden. De aarde en de zon verkeert niet in normale toestanden, net zoals voorspelt. Bekijk de Novelty theorie van Terrence McKenna, de grafiek reikt naar het oneindige.
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 21 a 23/12/2012 dan
![]()
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staat al lang in dit topic dat de zon geen zonnevlekken heeft, dat is op zich niet erg, maar doordat het nu langer aanhoudt, is het toch opmerkelijk. Misschien geen paniek waardig, maar toch opmerkelijk.
¨Plus dat de zonnestormen in maart 2012 kunnen toenemen met 50% meer kracht. Wss geen probleem voor ons magnetisch veld, toch opmerkelijk. En de aarde zit met de opwarming he man? En niet alleen de aarde, het lijkt erop dat het gehele zonnestelsel opwarmt. De mensen worden zotter en zotter, meer en meer chaos, in minder dan een eeuw zijn wij verdubbeld in aantal he. Natuurrampen worden steeds heviger.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 7 maart 2009 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()