Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2009, 15:08   #101
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Het valt nu toch niet te ontkennen dat de hedendaagse, zelf-verklaarde "linkse" (een kaviaaretende, vernisagebezoekende snob opgegroeid in een rijke verkavelingsbuurt) blijkbaar meent de islam te moeten verheerlijken als kennelijk het meest verheven systeem boven alles. Wat hebben de linksen, zogezegd anti-godsdienstig, feitelijk al gedaan om het enorme vreemdelingenprobleem op te lossen? Waar blijft hun bijdrage bij het wegsturen van al die ongewenste vreemdelingen hier? Ze halen begot elken dag maar van die illegalen naar hier onder het zogezegde mom van "verdraagzaamheid" maar sluiten zich ondertussen wel op in rijke buurten om toch maar geen contact te moeten hebben met hun eigen zwette Übermenschen waar zovele Vlamingen dagelijks massale problemen mee ondervinden. Het Katholicisme is voor de doorsnee salonlinkse het slechtste wat er maar kan bestaan maar de islam, daar dwepen ze mee als ware het een lieve lust.
In deze tekst staan meer vooroordelen en onwaarheden dan de zee diep is.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:10   #102
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Is pekelharing gezond? Wist ik niet.
Alles met mate hé.
Oud 1 juni 2009, 15:11   #103
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Eerlijk gezegd, ik ben nog geen "linkse" europeaan tegengekomen die met de Islam dweept
Vandaar dat linksen zich uitsloven in het vergoeilijken en minimaliseren telkens de islam negatief in beeld komt, en de islam komt enkel op die manier in beeld.

Citaat:
, tenzij hijzelf misschien islamiiet geworden is : maar dan kan je hem moeilijk een "linkse" noemen tenzij hij zich beroept op een zeer tolerante
niet-sectaire islam.
De zeer tolerante niet-sectaire islam is een fabeltje dat links heeft uitgevonden.

Citaat:
"Links" zijn betekent immers voorstander zijn van gelijke kansen voor iedereen, sociale zekerheid ipv paternalistische aalmoezengeverij. Tolerantie voor sexueel andersgeaarden (uitgezonderd pedofielen) en verregaande samenwerking in open dialoog tussen alle volkeren.
Alles waar de islam niet voor staat. Net dat maakt dat het islamgeknuffel van de linkse kerk zo hypocriet overkomen.

Citaat:
Dit staat diametraal tegenover het oerconservatieve wahabisme van bv. Saoedi Arabië en steunt
zeer sterk de vrouwenrechten en de strijd tegen de vrouwenbesnijdenis.
Laat het nu net het aanklagen van vrouwenbesnijdenis geweest zijn dat de linkse kerk gebruikte als argument om het VB voor racisme te veroordelen.
De linkse kerk stelt zich dus op als bondgenoot van de wahhabisten.

Citaat:
Het aspect "vrouwenondrukking" past eerder bij "Rechts" evenals de conservatieve houding tegenover holebi's.
Vandaar dat links het apartheidszwemmen subsidieert en geen zuchtje kritiek durft te uiten over de islamitische houding tgo holebi's.

Citaat:
De anti-vreemdelingengevoelens bij "Rechts" komen misschien voort uit schaamtegevoelens ivm de racistische slavenhandel, het kolonialisme en de vervolgingen in gans Europa en Rusland van landgenoten die toevallig een andere godsdienst belijden dan de heersende of is het hier een voortzetting van ?
De antivreemdelingengevoelens van rechts komen voort uit hun ergernis voor de ravage die links achterlaat door haar non-beleid wat migratie en vreemdelingen betreft. Voor het linkse gedoodgbeleid en laten-we-alles-onder -de mat-vegen beleid voor wat betreft de multicriminaliteit waarmee we ""gezegend werden sinds de multikultuur ongevraagd en aan 150 km/uur door ieders strot gejaagd werd, want uiteraard doet de mening van de burger er ook niet toe. Voor de aftakeling van onze steden, die voor velen niet langer als 'thuis' aanvoelden en dus genoodzaakt werden te verhuizen naar oorden waar het iets gezelliger en veiliger is. Voor de aftakeling van ons kwaliteitsonderwijs op maat van de onaanpasbaren; voor de verplichte verwitting van concentratiescholen waar, merkwaardig genoeg ook het laatste witte kind van linksen gaan lopen was, en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:17   #104
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
yeps! that's the answer!

ik meen nochtans dat het zes maanden loon was dat het slachtoffer van racisme kan opeisen als de tegenpartij niet kan BEWIJZEN (omgekeerde bewijslast) dat er geen sprake was van rassiesme!

ONLY in belgium hé.

maar serieus, moest ik ooit in zo'n geval veroordeeld worden tot het gratis uitbetalen van een ongeschikte kandidaat omdat die zijn kleurtje in de arena gooit en ik niet kan BEWIJZEN dat ik zoiets niet gezegd heb, dan publiceer ik het vonnis.Met naam en toenaam van de betrokken partijen (ik mag dat, ik ben schuldig), én ik verwittig al mijn mede-werkgevers.

Dat mens geraakt dan nooit meer aan werk! (kan ook wel haar bedoeling zijn natuurlijk.)
Ik denk dat het tegendeel waar is.... vele bedrijven zullen staan springen om deze publiciteit!

U zit wel echt vol met haat hé.... lang niet van grond geweest!
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:45   #105
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Kebab is een gezond en lekker alternatief voor de friet.
Kebab = maagklachten.

Als een slager zijn vlees zo moest uithangen in de etalage dan krijgt die het voedselafentschap op zijn dak.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:51   #106
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Kebab = maagklachten.

Als een slager zijn vlees zo moest uithangen in de etalage dan krijgt die het voedselafentschap op zijn dak.
Kebab = recuperatievlees en de grootste bocht die ge u kunt voorstellen. No wait... ge kunt het u NIET voorstellen.
De meesten zouden spontaan kotsen als ze goed en wel beseffen wat erin zit (net zoals met frituurvlees trouwens), en dat zou ook een volledig terechte lichamelijke reactie zijn.

Ik zondig ook wel es, maar ik ga meestal iets met lamsvlees bestellen, omdat dat 1) apart gebakken wordt 2) nog net iets meer aansluit bij de originele kebabs van langs ginder (de standaard kebab bevat al lang varkens-euh-"vlees").
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:53   #107
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Vandaar dat linksen zich uitsloven in het vergoeilijken en minimaliseren telkens de islam negatief in beeld komt, en de islam komt enkel op die manier in beeld.

De zeer tolerante niet-sectaire islam is een fabeltje dat links heeft uitgevonden.

Alles waar de islam niet voor staat. Net dat maakt dat het islamgeknuffel van de linkse kerk zo hypocriet overkomen.

Laat het nu net het aanklagen van vrouwenbesnijdenis geweest zijn dat de linkse kerk gebruikte als argument om het VB voor racisme te veroordelen.
De linkse kerk stelt zich dus op als bondgenoot van de wahhabisten.

Vandaar dat links het apartheidszwemmen subsidieert en geen zuchtje kritiek durft te uiten over de islamitische houding tgo holebi's.

De antivreemdelingengevoelens van rechts komen voort uit hun ergernis voor de ravage die links achterlaat door haar non-beleid wat migratie en vreemdelingen betreft. Voor het linkse gedoodgbeleid en laten-we-alles-onder -de mat-vegen beleid voor wat betreft de multicriminaliteit waarmee we ""gezegend werden sinds de multikultuur ongevraagd en aan 150 km/uur door ieders strot gejaagd werd, want uiteraard doet de mening van de burger er ook niet toe. Voor de aftakeling van onze steden, die voor velen niet langer als 'thuis' aanvoelden en dus genoodzaakt werden te verhuizen naar oorden waar het iets gezelliger en veiliger is. Voor de aftakeling van ons kwaliteitsonderwijs op maat van de onaanpasbaren; voor de verplichte verwitting van concentratiescholen waar, merkwaardig genoeg ook het laatste witte kind van linksen gaan lopen was, en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan.
jouw negatief extreem denken gaat je nog kankergezwellen opleveren
Oud 1 juni 2009, 15:59   #108
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Misschien moet u maar eens beginnen met het proberen te formuleren van een eigen mening of tenminste een poging doen om één argument te ontwikkelen in plaats van altijd maar die ad hominem aanvallen bestaande uit 1 zin zonder leestekens te lanceren uit rancune omdat u geen weerwerk kan bieden?

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 16:34   #109
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
yeps! that's the answer!

ik meen nochtans dat het zes maanden loon was dat het slachtoffer van racisme kan opeisen als de tegenpartij niet kan BEWIJZEN (omgekeerde bewijslast) dat er geen sprake was van rassiesme!

ONLY in belgium hé.

maar serieus, moest ik ooit in zo'n geval veroordeeld worden tot het gratis uitbetalen van een ongeschikte kandidaat omdat die zijn kleurtje in de arena gooit en ik niet kan BEWIJZEN dat ik zoiets niet gezegd heb, dan publiceer ik het vonnis.Met naam en toenaam van de betrokken partijen (ik mag dat, ik ben schuldig), én ik verwittig al mijn mede-werkgevers.

Dat mens geraakt dan nooit meer aan werk! (kan ook wel haar bedoeling
zijn natuurlijk.)
[/u]

Het recht om een vonnis te publiceren kan U inderdaad niet ontnomen worden.

Maar als de tegenpartij het wil zal U terug voor de rechtbank moeten verschijnen voor: Kwaadwillige ruchtbaarmaking
En waarschijnlijk weer veroordeeld worden, zeker in dit specifieke geval!

Bron:
Art. 449
Indien er op het ogenblik van het misdrijf een wettelijk bewijs van de ten laste gelegde feiten bestaat en het blijkt dat de beklaagde de tenlastelegging heeft gedaan zonder enige reden van openbaar of van privaat belang en enkel met het oogmerk om te schaden, wordt hij, als schuldig aan kwaadwillige ruchtbaarmaking, gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot twee maanden en met geldboete van zesentwintig [euro] tot vierhonderd [euro] of met een van die straffen alleen.
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:57   #110
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
[/u]

Maar als de tegenpartij het wil zal U terug voor de rechtbank moeten verschijnen voor: Kwaadwillige ruchtbaarmaking
En waarschijnlijk weer veroordeeld worden, zeker in dit specifieke geval!

Bron:
Art. 449
Indien er op het ogenblik van het misdrijf een wettelijk bewijs van de ten laste gelegde feiten bestaat en het blijkt dat de beklaagde de tenlastelegging heeft gedaan zonder enige reden van openbaar of van privaat belang en enkel met het oogmerk om te schaden, wordt hij, als schuldig aan kwaadwillige ruchtbaarmaking, gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot twee maanden en met geldboete van zesentwintig [euro] tot vierhonderd [euro] of met een van die straffen alleen.
8 dagen tot 2 maanden? niks dus aangezien celstraffen van onder de 6 maanden niet worden uitgevoerd en die boete is (voor een bedrijf dan) ook slechts een peulschil ondanks die opdecimen.

En volgens mij wilt dat geciteerde artikel toch iets anders betekenen dan hetgene dat gij hier stelt. "Aan kwaadwillige ruchtbaarmaking is men schuldig indien men "zonder enige reden van openbaar of van privaat belang en enkel met het oogmerk te schaden" iemand een misdrijf ten laste legt ook al kan men het bewijs ervan leveren (itt tot laster). maw Circe legt helemaal geen strafbaar feit ten laste aan die tegenpartij (het is immers niet verboden het slachtoffer te zijn van "vermeend" racisme).

Wat Circe eerder wilt aanklagen is de absurditeit van die wetten tegen het racisme. Algemene rechtsbeginselen zoals "onschuld tot de schuld is bewezen" (waarvan links fervent aanhanger is, vooral te zien in de topics over criminaliteit) worden doodleuk overboord gegooid, de onzin van omgekeerde bewijslast. Als de eerste de beste Turk mij beschuldigd dat ik "vuile makkak" tegen hem zou gezegd hebben, hoe kan ik dan ooit gaan bewijzen dat ik dat NIET heb gezegd??? Ik vraag mij af hoe en wie deze absurde wet erdoor heeft gekregen, het is gewoon een fervente inbreuk op het recht van verdediging.
Oud 1 juni 2009, 19:02   #111
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Niet zo extreem, hoor. Hij vindt Islamieten juist extreem. Vandaar de soms nogal vreemde replieken. Denk u eens in welke utopieën Islamisten aan de ene kant, en Islam-critici aan de andere kant hebben; u zult zien aan wiens kant u staat.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:03   #112
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Kebab = maagklachten.

Mmm, raar dat ik nog nooit last heb gehad van maagklachten na het verorberen van een heerlijke kebab?

Btw: Standard champion!

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 1 juni 2009 om 19:04.
Oud 1 juni 2009, 19:09   #113
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Een Vlaming die eet van die smerige viezigheid uit de woestijn moet worden heropgevoed.
De Turkse keuken is vrijwel identiek aan de Griekse. Voornamelijk Europese invloeden, weinig oriëntaalse. Je merkt meteen het verschil tussen Arabische en Turkse keuken; de Arabische is niet veel soeps. Veel droog eten en weinig smaak. Je moet in Utrecht uitkijken dat het niet een Marokkaan is die je döner maakt, want zij proppen in de magnetron gegooid vlees in een shoarmabroodje en hebben als enige groente sla. Echt een teleurstelling vergeleken bij de Turkse kebabs.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 juni 2009 om 19:09.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:15   #114
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Niet zo extreem, hoor. Hij vindt Islamieten juist extreem. Vandaar de soms nogal vreemde replieken. Denk u eens in welke utopieën Islamisten aan de ene kant, en Islam-critici aan de andere kant hebben; u zult zien aan wiens kant u staat.
Oh jee,ben je nu ook al beinvloed door Pat condell
Oud 1 juni 2009, 20:15   #115
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
'Wij' zijn niet degene die haat dragen tegenover iets of iemand.
U daarentegen... .
Speak for yourself. Haat is de core business van de linkse multikulminnende (lees : islamofiele) kerk. Links heeft een gans instumentarium bedacht om haar haat op elke afvallige te botvieren : cordons, cgkr, politieke processen, de media, enzovoort.

Maar het pakt niet. De gedachte is vrij tot grote ergernis en haat van links.
Trouwens uit de realiteit blijkt meer dan duidelijk dat de meeste burgers de islam maar een klote-religie en een klote cultuur vinden. De door linkse verhoopte mix (interculturalisering) is er niet en de interesse nog minder. Waar blijven ze trouwens de islamverrijkers in de debatten die we dezer dagen veel te zien krijgen op tv? Je zou verwachten dat links de djellabas en hoofddoeken - zoals ze in de veroverde kalifaten Brussel en Antwerpen rondlopen -in hun zog naar de studio zouden slepen, maar nee hoor, in de praktijk gaat de liefde zo ver niet. Is links soms gegeneerd dat ze het houdt bij het opvoeren - heel sporadisch- van een paar évolués? Ik krijg steeds meer de indruk.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 21:21   #116
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[/u]

En waarschijnlijk weer veroordeeld worden, zeker in dit specifieke geval![[/i]
Iedere zitting van een rechtbank ( behalve zedenfeiten) is openbaar en kan iedereen bijwonen.
Ik zie dus niet in waarom je een vonnis dat in principe iedereen toch al kent niet bekend zou mogen maken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 21:33   #117
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Uw tijdmachine is blijkbaar defect!!
Want U kan hier onmogelijk thuishoren!!!

Oprotten!!
Ik denk dat Preusse weinig democratisch is ingesteld, en deel zijn menoing niet. Maar als democraat kan ik met afwijkende meningen leven
Veel minder accepteer ik het woord 'oprotten'. No pasaran.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 21:51   #118
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ja, Vlamingen zijn doorgaans eerder bange wezels.

Ze laten zich zelfs in de doeken doen door een handvol franskiljons van de noblesse dégénérée.

De rillingen van de schrik lopen over de ruggen als er een paar hoofddoeken in het gezichtsveld opduiken.

Ge moet niet vragen wat voor doodsangsten ze dan wel zullen uitstaan als ze toevallig eens het pad kruisen van een gezonde stevige bink met te donkere ogen, te donker haar en te donkere huidkleur om nog 'normaal' te zijn.
Een hoop vulgaire leugens en vooroordelen, met een anti-Vlaams racistisch sausje erover heen...Anders kan men deze flauwe zever niet noemen...En dan op zo een toontje...Hopelijk sta jij nergens voor de klas ?! Arme kinderen !
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 21:54   #119
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Een hoop vulgaire leugens en vooroordelen, met een anti-Vlaams racistisch sausje erover heen...Anders kan men deze flauwe zever niet noemen...En dan op zo een toontje...Hopelijk sta jij nergens voor de klas ?! Arme kinderen !
Die reactie van jou is goud waard!! Zeker als jij niet reageert als er gelijkaardige uitspraken worden gemaakt over een andere groep mensen.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 21:59   #120
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Laten we vooral niet gaan veralgemenen .
Er zij genoeg kebabzaakjes die weldegelijk goede kwaliteit aanbieden. Je hebt namelijk goede en slechte eetzaakjes, zo ook bij 'autochtone' broodjeszaken en frituurs.

Btw: het vlees tss je kebab moet je toch ook ergens halen, ookal maak je het thuis klaar. Het Turks brood dat daarvoor gebruikt wordt evenmin....
Brood op turkse wijze kan ik zelf bakken. En vlees door de molen draaien kan ik ook.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be