![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#103 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De linkse kerk stelt zich dus op als bondgenoot van de wahhabisten. Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U zit wel echt vol met haat hé.... lang niet van grond geweest! |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister
|
Citaat:
De meesten zouden spontaan kotsen als ze goed en wel beseffen wat erin zit (net zoals met frituurvlees trouwens), en dat zou ook een volledig terechte lichamelijke reactie zijn. Ik zondig ook wel es, maar ik ga meestal iets met lamsvlees bestellen, omdat dat 1) apart gebakken wordt 2) nog net iets meer aansluit bij de originele kebabs van langs ginder (de standaard kebab bevat al lang varkens-euh-"vlees"). |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#108 |
|
Minister
|
Misschien moet u maar eens beginnen met het proberen te formuleren van een eigen mening of tenminste een poging doen om één argument te ontwikkelen in plaats van altijd maar die ad hominem aanvallen bestaande uit 1 zin zonder leestekens te lanceren uit rancune omdat u geen weerwerk kan bieden?
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het recht om een vonnis te publiceren kan U inderdaad niet ontnomen worden. Maar als de tegenpartij het wil zal U terug voor de rechtbank moeten verschijnen voor: Kwaadwillige ruchtbaarmaking En waarschijnlijk weer veroordeeld worden, zeker in dit specifieke geval! Bron: Art. 449 Indien er op het ogenblik van het misdrijf een wettelijk bewijs van de ten laste gelegde feiten bestaat en het blijkt dat de beklaagde de tenlastelegging heeft gedaan zonder enige reden van openbaar of van privaat belang en enkel met het oogmerk om te schaden, wordt hij, als schuldig aan kwaadwillige ruchtbaarmaking, gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot twee maanden en met geldboete van zesentwintig [euro] tot vierhonderd [euro] of met een van die straffen alleen. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En volgens mij wilt dat geciteerde artikel toch iets anders betekenen dan hetgene dat gij hier stelt. "Aan kwaadwillige ruchtbaarmaking is men schuldig indien men "zonder enige reden van openbaar of van privaat belang en enkel met het oogmerk te schaden" iemand een misdrijf ten laste legt ook al kan men het bewijs ervan leveren (itt tot laster). maw Circe legt helemaal geen strafbaar feit ten laste aan die tegenpartij (het is immers niet verboden het slachtoffer te zijn van "vermeend" racisme). Wat Circe eerder wilt aanklagen is de absurditeit van die wetten tegen het racisme. Algemene rechtsbeginselen zoals "onschuld tot de schuld is bewezen" (waarvan links fervent aanhanger is, vooral te zien in de topics over criminaliteit) worden doodleuk overboord gegooid, de onzin van omgekeerde bewijslast. Als de eerste de beste Turk mij beschuldigd dat ik "vuile makkak" tegen hem zou gezegd hebben, hoe kan ik dan ooit gaan bewijzen dat ik dat NIET heb gezegd??? Ik vraag mij af hoe en wie deze absurde wet erdoor heeft gekregen, het is gewoon een fervente inbreuk op het recht van verdediging.
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet zo extreem, hoor. Hij vindt Islamieten juist extreem. Vandaar de soms nogal vreemde replieken. Denk u eens in welke utopieën Islamisten aan de ene kant, en Islam-critici aan de andere kant hebben; u zult zien aan wiens kant u staat.
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Btw: Standard champion! Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 1 juni 2009 om 19:04. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Turkse keuken is vrijwel identiek aan de Griekse. Voornamelijk Europese invloeden, weinig oriëntaalse. Je merkt meteen het verschil tussen Arabische en Turkse keuken; de Arabische is niet veel soeps. Veel droog eten en weinig smaak. Je moet in Utrecht uitkijken dat het niet een Marokkaan is die je döner maakt, want zij proppen in de magnetron gegooid vlees in een shoarmabroodje en hebben als enige groente sla. Echt een teleurstelling vergeleken bij de Turkse kebabs.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 juni 2009 om 19:09. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het pakt niet. De gedachte is vrij tot grote ergernis en haat van links. Trouwens uit de realiteit blijkt meer dan duidelijk dat de meeste burgers de islam maar een klote-religie en een klote cultuur vinden. De door linkse verhoopte mix (interculturalisering) is er niet en de interesse nog minder. Waar blijven ze trouwens de islamverrijkers in de debatten die we dezer dagen veel te zien krijgen op tv? Je zou verwachten dat links de djellabas en hoofddoeken - zoals ze in de veroverde kalifaten Brussel en Antwerpen rondlopen -in hun zog naar de studio zouden slepen, maar nee hoor, in de praktijk gaat de liefde zo ver niet. Is links soms gegeneerd dat ze het houdt bij het opvoeren - heel sporadisch- van een paar évolués? Ik krijg steeds meer de indruk. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie dus niet in waarom je een vonnis dat in principe iedereen toch al kent niet bekend zou mogen maken. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Veel minder accepteer ik het woord 'oprotten'. No pasaran. |