![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dus het antwoord is "Ja, N-SA is voor Vlaamse onafhankelijkheid"?
![]() |
#103 | |
Partijlid
|
![]() http://www.n-sa.be/index.php?option=...d=49&Itemid=59
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn er zelfs -we gaan geen namen noemen - die bewust afwezig blijven van een activiteit van hun vereniging omdat iemand van het N-SA als gastspreker is uitgenodigd. Jaloersheid....
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Partijlid
|
![]() Ik wil dat gerust geloven, ik verschiet na al die jaren in niets meer. Hedendaags rechts is een bende laf rapalje geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet enkel hebt u hiermee een domme vraag gesteld, we hebben vastgesteld dat u op internet leugens over N-SA zit rond te vertellen. Ik stel voor dat u uw onzin op Facebook als zou N-SA belgicistisch zijn weghaalt. Kwestie van nog enigszins een collegiale omgang te verzekeren op activiteiten waar zowel u als militanten van ons beiden op aanwezig zijn. P.S. Een ruime N-SA delegatie nam gisterenavond in Brugge deel aan de officiële elf juli viering en legde ondermeer een krans neer tijdens de bloemenhulde aan het standbeeld van Breydel en De Coninck. Rare jongens, die "belgicisten"!
![]() |
![]() |
#111 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij, ik zal niet uitsluiten dat er bij N-SA Vlaams-nationalisten zitten, maar ik weet ook wat ik dan weer van anderen heb gehoord. Als men daar nu de dialoog zou verkiezen naar andere verenigingen toe i.p.v. de agressieve tactiek van de stormram zouden dat soort misverstanden al veel minder snel ontstaan. Wanneer men door één opmerking van die aard al moet overgaan tot halve bedreigingen, is het maar droevig gesteld. Richt liever uw pijlen op mensen die volledig niet bereid zijn op de dialoog i.t.t. ik die, mits er effectief voor de dialoog wordt gekozen, direct open zal staan daarvoor. Maar niet als men tegelijk een agressieve tactiek voert tegen de Beweging. Een olijftak en een stormram kan men immers niet tegelijk vasthouden. Maar momenteel is het duidelijk dat de minste kritiek blijkbaar moet worden beantwoord met een gescheld en gedoe. En mijn uitnodiging voor een debat ten gronde blijft geldig. Alleen moet er dan wel bereidheid zijn tot constructieve dialoog.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 11 juli 2009 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Als elk voor zichzelf maar weet wat hij is, dan is het goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer u op internet schrijft (of dat nu Smoelenboek of iets anders is doet er niet toe) dat N-SA belgicistisch is, dan liegt u. En het is toch begrijpelijk dat sommige mensen anders reageren dan anderen wanneer je leugens over hen vertelt? Mij kan het niet zo veel schelen bijvoorbeeld, het zegt veel over u, maar er zijn Vlaamsgezinde militanten pur et dur (excusez moi voor dit Frans, maar van een "belgicist" zal u dat wel begrijpen) die niet bepaald eenvoudig verteren dat een jongen van nog geen 25 jaar die zelf nog niets bewezen heeft eens gaat zeggen dat ze belgicist zijn. Waarom vertelt u niet eens rustig wat u "van anderen" hebt gehoord? En waarom niet van wie? Of durft u dat niet? Komaan Metternich, laat ons eens open kaart spelen. Of wil je nog eens bevestigen dat roddelen één van de belangrijkste bezigheden is voor velen in dat deel van de Vlaamse "Beweging" waarin u actief bent? Het staat u vrij kritiek te geven op wat N-SA zegt en doet, maar doet dit dan gefundeerd aub en haal argumenten aan. Als er iemand is die iets organiseert, opricht,... en niet meedoet met jullie clubfamilie, dan was het destijds ofwel ene van de staatsveiligheid of een communist. Nu is het dus belgicist. Wat zal het volgende zijn? Wat betreft die mensen die absoluut niet in discussie wensen te gaan, meent u nu dat wij ons daarmee nog zouden moeten gaan bezighouden? ![]() Voor ons geen probleem wat betreft een debat of discussieavond of -namiddag, wij zijn daar steeds vragende partij voor geweest. Overigens heb ik nergens gescholden of bedreigingen geuit. Stuurt u een e-post met voorstel tot discussie/debat naar het nationale e-postadres van N-SA? Ik beschouw ondertussen deze discussie tussen ons als afgesloten, ondermeer om de goede verstandhouding niet verder te verbrodden.
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Soit, heb vandaag een productief gesprek gehad met N-SA-coördinatoren hierover waarbij misverstanden langs beide kanten zijn besproken en uitgeklaard. De zaak is voor mij dan ook gesloten.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 11 juli 2009 om 22:45. |
![]() |
![]() |