![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt dat allemaal iets uit?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die uit het leven wil stappen heeft daar het recht toe. Iemand die uit het leven wil stappen en hulp kan krijgen kan die krijgen. Ik treur enkel om mensen die voor hen dat niet geholpen heeft, of ben je zo onmenselijk dat je denkt dat mensen die op de afgrond hangen niet geholpen kunnen worden? En denk je niet dat iemand die zichzelf van het leven wil beroven daar niet over nadenkt en niet denkt aan de familie en vrienden? Denk je dat zulke mensen niet willen worden geholpen? Als je dat niet beseft dan ga je maar beter terug naar communautaire discussies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toen die oude vrouw smeekte om te sterven, stond de politiek correcte media te roepen dat dit 'moet' kunnen. Nu een 'bv' dit overkomt en zichzelf het leven ontneemt, zouden we moeten treuren. Sorry hoor, maar dat kan er bij mij niet in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Het is een probleem. Ik geef mijn leven nog niet op maar ik schrik steeds als iemand anders het doet. zeker als het iemand is die geen pijnlijke kanker heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt jezelf tegen. Ik vind dat een lijdend persoon euthanasie mag plegen of nog erger... zelfmoord. Ik treur enkel omdat een persoon zo zielepijn had dat ze het leven moe was. Maar het is haar recht... had enkel gehoopt dat ze net als ieder ander gebroken persoon kon worden geholpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom zou je niet mogen treuren? Waar heb jij ooit gelezen dat men niet moet treuren bij de dood van terminale patienten die ervoor kozen hun zinloze ondraaglijke lijden stop te zetten? Zolang er naasten zijn wordt altijd getreurd! De situatie van Yasmine is des te pijnlijker omdat zij wél nog vele mogelijkheden had in het leven, maar door wanhoop bezweken is. Zoveel talent, zo'n mooie lieve jonge vrouw. Dat is echt tragisch. Je zou wel anders praten wanneer jij eens de pijn van een terminale zwaar zieke lijdende persoon voelt, zodat je eens zult beseffen wat voor idioot gebral je hier ponneert!
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog geen twintig, een stevige discobeat en uiteraard in het Nederlands (in die tijd op zich al een daad van trots&zelfvertrouwen):
Voor mij de allerbeste Yasmine-tijd, begin jaren negentig. Gewoon even lekker ongecompliceerd stampen...heerlijk. Yasmine - Wie denk jij wel dat je bent http://www.youtube.com/watch?v=h72kOT3Fv8s Yasmine - Vraag me niet waarom http://www.youtube.com/watch?v=HAib3Ybmh3g Yasmine - Hoog In de Wolken http://www.youtube.com/watch?v=iZ3Up...eature=related Yasmine - Wie denk jij wel dat je bent http://www.youtube.com/watch?v=h72kO...eature=related Yasmine-Zus http://www.youtube.com/watch?v=sagiu...eature=related Melancholie in optima forma. En om even de Grote Emoties op te wekken: YASMINE R I P 3 maart 1972 25 juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=lctnMoGZ5_o Zakdoekjes.... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2009 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een probleem? Voor wie?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Niemand verplicht je om te treuren. Maar je kunt misschien wel even stilstaan bij de droeve redenen waarom iemand zelfmoord pleegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Celestine/Clementine, of hoe heette ze, was 93 jaar en opgeleefd. "Alle dingen die ik wilde zeggen zijn gezegd." Dat zei zij, dat is een zware zin, besef je dat wel? Zij heeft alles gehad in het leven, nu was het afgerond. Yasmine was nog jong, had nog zoveel mogelijheden, maar zij is door "een kortsluiting" in het hoofd, plots over gegaan op een wanhoopsdaad, dat niemand had verwacht en had kunnen tegenhouden. Een wanhoopsdaad dat Yasmine zelf -indien ze het had overleefd- bijzonder impusief zou kunnen gevonden hebben. Maar de heel oude 93-jarige Clementine wist al máánden dat zij wou sterven. De hoeken van het vierkant van het leven had zij allen omgebogen, het was af. En dit helemaal niet bij Yasmine.
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seg , en da kindje , ze zeiden dat die een kindje had ook . Was dat dan bij haar of bij die één ? ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Ik denk bij die Marianne, die Marianne was de natuurlijke moeder.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, mijn steun voor die kleine dan. Klein mannen zijn er de dupe van.
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naar alle waarschijnlijkheid leed ze aan dat laatste. Ik vraag me dan af hoe je haar het 'beste' hielp. Door haar wanhoopsdaad legaal te maken, en zo de drempel er toe te verlagen? Want zeg nu eerlijk, veel mensen zien het soms niet meer zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() Is er hier eigenlijk iemand die veel van zijn/haar partner houdt ?
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het valt natuurlijk niet te ontkennen dat Hilde bijgedragen heeft aan de positieve beeldvorming omtrent holebi's.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |