![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog eens PB gestuurd, deze keer naar de Leider zelf. Misschien mogen we ons nu op een antwoord verwachten, al denk ik eerder dat de BUB een iets te grote mond heeft opgezet en dat het alleen maar leugen en bluf was, zoals gewoonlijk.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zijn ze dan toch begonnen met de uitbouw van hun club ipv op deze site rond te hangen.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Neen, want sinds mijn eerste vraag voor een antwoord, hebben de heren rustig verder dwaasheden gepost...
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Komaan zeg stel laffe BUB'ers, antwoord nu eindelijk eens op de kwestie! Zelfs een lurker als ik vind het irritant hoe jullie wel de ene na de andere provocatieve thread openen, maar gewoon incompetent zijn om een degelijk debat te houden. Zoiets verpest trouwens het hele forum. Ik versta trouwens niet waarom de moderators sommige van de BUB'ers nog niet hebben buitengekegeld. Wat is hun nut hier? Hun sig is verdorie 10 keer groter dan 100 van hun one-liner replies samen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Zo hoor je het eens van een ander. Blijkbaar DURFT de BUB niet reageren... Pok pok pok pok!!!
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek toch niet verder naar wat er niet is.
Voor de BUBclub is enkel het Belgisch-nationalisme niet racistisch. En al de rest is zever, om het met de woorden van Tacitus, Bruno*, Karl, Boze-burger, etc. et co te zeggen. ![]()
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Goed, omdat we een nieuwe pagina begonnen zijn, nogmaals een oproep aan de BUB: voeg de daad bij het woord. Als de N-VA werkelijk racistisch is, klaag ze aan en u zult het proces winnen. N-VA verboden, lastige tegenstander is opgeruimd.
Maar de BUB LIEGT en weet dat de N-VA niet racistisch is. En nu bekoopt ze dat met een massale afgang, die al 3 pagina's duurt en zal blijven duren tot ze durven reageren...
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg slimmerik. Da's een persoonlijk standpunt van de voorzitter. Ik vind niet dat NVA racistisch is. Enkel zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Bravo Patriot! Dat is een volwassener standpunt dan van de Voorzitter, zelfs met uw klassieke kleinerende bewoordingen erbij...
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zielig zijn degenen die de 'persoonlijke standpunten' van hun partijvoorzitter moeten afvallen om het eigen gezicht te kunnen redden.
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() En Hans1 zwijgt...
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geuze of kriek?
![]()
![]() |
#117 |
|
![]() Hans1 blijft zwijgen. Hij heeft al WEL per PB gezegd dat hij nog wel zou reageren. Leugen nummer 5 141 210 van de BUB?
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Uw wachten zal beloond worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() n-va : een gevaar voor de belgische staat? Met nog geen 5% van de stemmen? In een kartel met de tsjeven? Oh, ja , ze gaan effen vd cd&v "van binnenuit" een Vlaamse partij maken. In 2044 is het dan zover en is de splitsing van b-h-v een feit. De 10.000.000.000 euro die VL jaarlijks afdraagt is er dan ook niet meer want ... failliet.
|
![]() |
![]() |