![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice, Princesje had het over de post van Dajjal, waar deze toch wel mooi oproept tot burgeroorlog en genocide. Wat denk jij eigenlijk van die post?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind mensen die daartoe oproepen walgelijk, zo simpel is het! Kijk, met wie hier is moeten we op een of andere manier een mogelijkheid vinden om samen te leven,daarom is het van belang om duidelijk te zijn waar we met wie naartoe willen, maar burgeroorlog od genocide, welk mens dat bij zijn verstand is kan daar nu "voor" zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja...... die Djallal mag provoceren (artillerie ect...) ..... op allochtonen.... maar als Pricessje dan zegt dat ze hier komt proffiteren van de Belgen dat mag dan weer niet!!!! snik, snik.... ik snap niet dat ik hier kom zeggen dat ik gewoon jullie minacht en jullie kom afhalen dat jullie het niet eens zijn???? dat is toch wat elke posting van jullie wil verwoorden???? dat doet elke allochtoon toch hé Djallal??? op een bepaaldmomment kwam er zelfs een reactie van een simpele ziel die in al z'n woede om een posting van Princessje beweerde dat de 'negers' in het verliezende kamp zitten (qua uitbuiting) en dat de 'blanke' heel veel verdient aan het verkopen 'van zalfjes' aan de zwarte.... een positieve balans voor de blanke... diezelfde post dan dat België miljarden in de Congo pompt!!!En dat allochtonen onze sociale zekerheid ondermijnen.... begrijpe wie begrijpe kan!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan zeker begrijpen dat een geëmancipeede westerse vrouw baalt van sommige toestanden.... maar de wantoestanden die U aanhaalt zijn slechts een fractie van hethele Moslimgebeuren in nBelgie.... was daarstraks nog in Brussel.... heb geen enkele vrouw in bourka gezien... ben niet overvallen of verkracht... ik krijg er trouwens iets van dat sommige paljassen onze hoofdstad afschilderen als een moslimstad, crimineel nest ect.... in brussel is veer meer te beleven dan in antwerpen..... het is er proper en veilig!!! (het blijft natuurlijk een grootstad hé) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Even verduidelijken dat ik NIET oproep tot genocide of burgeroorlog. Ik kijk enkel naar de samenleving en zie hoe die evolueert. En die evolueert overduidelijk niet in de richting van een Teletubbieland waar iedereen elkaar knuffels geeft. Wij hebben het hier in Belgie en het Westen in het algemeen goed. Er zijn vele mensen die ons dat niet gunnen, en die het liefst het hele Westen zien branden (of is iedereen Al-Qaeda, Jamaah Islamaya, Al-Aqsa,.... etc al vergeten misschien ?) Wij in het Westen hebben ons al jaren geleden van onder het juk van oppressieve religie bevrijd, waarvan het teruglopende kerkbezoek een barometer is. Wij wensen dit niet te vervangen door een systeem dat nog oppressiever is - de Islam- en totaal incompatibel is met de Democratische waarden die we proberen hoog te houden. En net deze zwakte dreigt ons fataal te worden. Het Westen is ZO accomoderend, dat we de militante Islam binnen laten onder het mom van Godsdienstvrijheid, en daarmee het Paard van Troje binnenhalen. Vele van deze mensen - de militante dan toch - hebben niet het beste voor met onze way of life. Onvermijdelijk mondt dit vroeger of later in een confrontatie uit. Als dat moment komt hoop ik dat de mensen in het Westen er klaar voor zijn. Ik roep op tot niets. Ik heb dit ding niet in gang gezet. Ik stel enkel vast wat komt. Ik vind je beschuldigingen dan ook een brug te ver.
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() Ik vind het trouwens raar dat iemand die zogezegd moslim is niet weet wie of wat Dajjal is - lees je je eigen boekje niet ?
Heb ik trouwens wel gedaan. Zuiver in een poging de andere kant te proberen begrijpen. Het heeft niet geholpen.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 3 augustus 2009 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanovond zal het wel anders klinken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() PS: Ik heb je van mijn negeerlijst gehaald. Ik hoop dat ik via debat beter kan begrijpen wat je drijft.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 3 augustus 2009 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Abbas Mohamed Djallal Aïssaoui |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 augustus 2009 om 19:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik nommineer dit voor de posting van 2009!!!! Laatst gewijzigd door Princessje : 3 augustus 2009 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Dajjal : 3 augustus 2009 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij dan een man???? ![]() ![]() ![]() ![]() en als hem nog niet valt (waarschijnlijk uw povere euro) 'el diabolo' foute messias??? Laatst gewijzigd door Princessje : 3 augustus 2009 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen en ik dreigen echter wel het slachtoffer te worden van de blinde haat vanwege mensen die menen dat iets wat 500 jaar geleden gebeurd is bloedvergieten in anno 2009 rechtvaardigt. Dat verontrust mij.
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() Laatste keer dat ik gekeken heb toch...
Even checken... Jep ! Nog altijd ! ![]()
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en...... ![]() ![]() ![]() klein maar dapper?? Laatst gewijzigd door Princessje : 3 augustus 2009 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister
|
![]() Si. Allee, wat er in de Qu'ran voor moet doorgaan toch.
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Ja seg...het is fris hier buiten he !
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |