![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL ik kan eindelijk antwoorden in dit topic...
Ik werk momenteel in de chemie. Mega ongezond, want amai de lucht da ik soms moet inademen bij het verwijderen van chemisch afval in die containers. Vettige shit, maar een mens heeft geld nodig he ![]() De maaltijdcheques erbij zijn ook goe meegenomen. Zalig is het leven, en zalig zal vrijdag zen als de pree erop neerkomt ![]()
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 24 september 2009 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() schol
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben al jaren aan het denken terug te programeren maar ik heb zo weinig tijd. C++ lijkt me wel iets.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |