![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zal ik mee beginnen, Henri1?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Toekomstig schepen van Sport riskeert stadionverbod STVV na vechtpartij
06:39 Bert Breesch (sp.a), vanaf januari schepen van - normaal gezien - sport, riskeert een stadionverbod. Hij is zaterdag na de match STVV-Roeselaere betrokken geraakt in een gevecht. Steward Dirk Daniels uit Landen kreeg hierbij een klap en diende klacht in bij de politie. “Alles berust op een misverstand”, reageert Breesch. Als Breesch - tijdens de matchen - het stadion écht niet meer in kan, dan moet hij ook uit zijn eigen Stayen-café blijven. Toen de stewards zich mengden tussen joelige supporters buiten aan het stadioncafé liep Daniels twee barsten op, één aan de oogkas en één aan de neus. Die dankt hij aan een vuistslag van Breesch. Hij is een tijdje werkonbekwaam. Klacht Daniels diende een klacht in tegen schepen Breesch en het komt allicht tot een proces. Breesch verdedigt zich door te stellen dat hij zich aangevallen voelde door de steward en dat hij zich verdedigde. Hij zegt niet meer te weten dat er slagen zijn gevallen. Breesch zegt dat hij de steward al meermaals probeerde te bellen in het ziekenhuis, maar dat die niet oppakt. De toekomstige schepen van Sport zit nu mogelijk opgezadeld met een stadionverbod. Burgemeester Ludwig Vandenhove noemt de zaak echter een privézaak die niets met politiek te maken heeft. http://www.hbvl.be/limburg/sint-trui...ward-stvv.aspx ![]() ![]() ![]() Heb zoiets toch in de nederlands politiek niet gelezen. Vóór de hereniging komt hoog tijd om eens grote kuis te houden op het belgisch politiek toneel. Met dergelijk instelling en toekomstige politici kunnen we niks beginnen.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 26 augustus 2009 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Integendeel zelfs. Toen Stalin aan de macht kwam werd het het communisme een bewind dat gebaseerd was op terreur, verklikking, heropvoedingskampen die in feite uitroeingskampen waren, kortom een vernieting van het mens-zijn en de individuele vrijheid van de mens, zijn hoogste goed. Dit was niet alleen het geval in de S.U., maar ook in de Balkan-staten. Dat het zolang geduurd heeft vooraleer dit afschuwelijke systeem in elkaar gestort is het gevolg van de uiterst goed georganiseerde veiligheidsdiensten die inherent zijn aan dergelijke schurkenstaten. Wie durfde daar tegenstand aan te bieden? De vraag stellen is ze beantwoorden. Ook het fascisme en het daaruit voortgesproten nazi-regime veroordeel ik met klem. Deze regimes zijn voor de slachtoffers ervan even nefast geweest als het communisme. Ook zij zijn verantwoordelijk voor miljoenen doden, de Joodse Gemeenschap maar ook anderen hebben het aan de lijve ondervonden. Het Franco-regime heeft zeer lang standgehouden, tot aan zijn dood. Bewijst dit dat er toch iets fatsoenlijk bevatte? Ik denk het niet. Tenslotte wil ik je meedelen dat "mijn nederige excuses" moeten opgevat worden als een goedbedoelde spielerei en niet als een vorm van kruiperigheid. Ik ben wel (soms) een beleefde jongen, maar je kent me. Ik buig voor niemand, tenzij voor een tak die te laag hangt. Met vriendelijke groeten, Robert Laatst gewijzigd door robert t : 26 augustus 2009 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga akkoord met je opmerkingen die aan deze woorden voorafgingen, wellicht heb ik me alsnog te veel laten beïnvloeden door de propaganda van/over de verschillende regimes die je ter sprake bracht. Shame on me! En voor ik het vergeet: het was zeer zeker niet mijn bedoeling jou 'kruiperigheid' toe te dichten. Ik heb je al vaak genoeg in real life meegemaakt om te weten dat deze eigenschap niet bepaald 'jouw ding' is. Eveneens vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al dat werk kan ik in m'n eentje niet aan. Ik ben God niet, hé. Ik zoek dus medestanders/medewerkers. Interesse? Stuur dan uw CV via PB. U ontvangt later eventueel een uitnodiging voor een sollicitatie-gesprek.
|
![]() |
![]() |