![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE LIJST!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer begint het 'afstrepen' op DE LIJST?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? En wie is Ben? Of is "Ben in onderhandeling" de titel?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 14 november 2009 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() We zullen duimen voor je.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had even gehoopt te lezen "Ben in behandeling".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is een reeks: de avonturen van Ben.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Verschillende zoekpogingen ondernomen, geen resultaat.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 april 2012 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, nu mag deze draad weer in de vergeethoek gestopt worden voor een jaar of drie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opvallend is dat meteen na alle berichten over hackers e.d. vorig jaar, en welke voorzorgen de staat zou nemen, meteen alles werd gehackt en je niets meer hoort over maatregelen tegen hacken. Systemen schijnen ook constant uit te vallen, men hackt banken etc. Wonderlijk. Van mijn kant probeerde ik de focus te leggen op hoe het internet en zelf bibliotheken onderdeel zijn van staatsonderdrukking. Er is maar een kleine groep die denkt. De rest zijn halfgeletterde, brave burgers, die net met veel moeite De Telegraaf spellen. Dit zijn de mensen die uitsluitend reageren met persoonlijke aanvallen en ongevraagde 'analyses' van de persoonlijkheid van de gebruiker, want inhoudelijk hebben ze gewoon niets te melden. Tenslotte valt het onvermogen van de Europese mens op om zijn eigen situatie in ogenschouw te nemen, laat staan te veranderen. Ik kijk naar de economische crises van nu, waarvan toen ik deze draad begon, helemaal geen sprake was. Hoe alle kranten precies hetzelfde nieuws brengen, niemand die zegt: mogen die Surinamers nu eens hun eigen zaken regelen. Waarom moet Nederland zo heerszuchtig over hen spreken? Nederland heeft toch ook verschillende amnestie regelingen getroffen. Suriname doet het tenminste in de volle openbaarheid, in het parlement en iedereen mag zijn zegje doen. Maar goed, eerst werd ik geintimideerd met een inval in de bibliotheek, daarna nog meer vreemde bibliotheek incidenten (ik maak me zorgen om de staatskosten, men had het geld aan mij kunnen geven) nu heb ik een reisverbod: op schrift. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Kunnen we niet allemaal ophouden met Egmond uit te lachen.
Het is wel duidelijk dat de man zware problemen (van welke aard laat ik in het midden...) heeft. Wat denken jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik hetzelfde als een witte hollander moeten klinken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Bij mijn geboorte was ik Nederlander omdat Suriname een kolonie van Nederland was, en aan ons werd verteld hoe geweldig Nederland en vooral hoe beschaafd de mensen daar waren. Vandaar. Nu pas na twintig jaar verblijf begon ik te ontdekken. Teruggaan is niet iets wat je zo even doet. Maar waarom stellen jullie altijd van deze achterlijke vragen. Lees je geen boeken? Heb je nooit gehoord van Belgen die naar elders vertrekken en welke problemen erbij komen. Het zijn altijd de stomste en platste verwijten en vragen waarmee jullie komen. Ik veronderstel dat jij ook een van die halfgeletterde Vlamingen ben die één of andere lage IQ krant dagelijks spelt en denkt iets te weten. Kom met iets inhoudelijks en onderhoudend aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke uitkering kan U daar nou verwachten. En om een vergelijking te trekken. Droge snelweg in Suriname. ![]() Droge snelweg in Nederland ![]()
![]() |