![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar.
Niettemin zullen het waarschijnlijk toch mensen zijn zoals u die er de oorzaak van zullen zijn dat dit veranderd. Ik reken eigenlijk daarvoor op de volgende generatie Flaminganten, misschien zullen dat geen onnozelaars zijn die ze Vlaamse erfzonde - het nazisme, kunnen aanpraten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zei men ook ergens in de periode 40 - 45 ergens ten oosten van Vlaanderen, over Joden en homo's;
dat zegt men ook in Iran en omstreken, over homo's en niet-moslims ... bij de weg, g'hebt sjanse dat we hier niet in Baskenland zijn, want daar zijn er ginder een paar die zich wat linkser situeren dan wij ons hier kunnen voorstellen, en die veeeeeel minder humoristisch uit de hoek kunnen komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Staatssecretaris
|
![]() er zijn soms van die tijden dat je spijt hebt dat AH zijn doel niet bereikt heeft
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik graag, dat jij daar spijt van hebt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We zijn niet in Baskenland.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp eigenlijk niet dat jij je niet zelf ergert aan je eigen tegenstrijdigheden en inconsistenties. Ben je misschien minder begaafd, dat dit je zelf niet opvalt?
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Burgemeester
|
![]() Zeg mag ik eens iets vragen, hebben de Srangers een nieuw liedje geschreven, en is het dat, dat op Youtube te horen is, wat is daar mis mee ?
kon er niets schokkend in horen, gaat die herrie over dat ene zinnetje waarin ze het hebben over dat meisje van 16 jaar, Volgens mij gaat het maar alleen over een zagende vrouw. en een man die nog wat olie op het vuur giet. door te stoeffen op zijn veroveringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
-pedofilie, -ontucht -verkrachting + van een minderjarige -aanranding v/d eerbaarheid. Als je dat weet en snapt, kom dan nog eens af. EDIT : ok, iets later heb je je dus geïnformeerd. Dus, de Strangers propageren dus geen pedofilie. En deze draad zou dus gesloten mogen worden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 30 september 2009 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als 'k nen euro kreeg voor elke 'minderjarige' (-16) die uit eigen beweging seks had met een 'meerderjarige', was 'k stinkend rijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar slaat dat nu weer op, Raf?
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het laatste zinnetje van het bericht waarop ik antwoordde.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eventjes naar zowel het clouseau- als het strangersnummer geluisterd, dat was genoeg 'cultuur' van dat type voor vandaag.
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf kan ik er wel eens om lachen, maar op een paar nummers na is het ook mijn ding niet. "Den Dopper", "Ziekenkas" en vooral "Juicht belgen, juicht" zijn nummers met een serieuze boodschap die steenoud zijn en nog steeds actueel. "'Sleutelkind" is nog zoiets dat nog steeds qua maatschappelijk inzicht heel correct was en is gebleven. En tja... in 't Antwaarps. Waarom niet? Dialecten moet je koesteren. Niet vereren maar wel koesteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Men heeft anders al plannen om de BAM te ontbinden en een maatschappij op te richten die zich bezig zal houden met het bouwen van een boksring waar ooit de SP.a fractie van het Vlaams Parlement zat. |
|
![]() |
![]() |