![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Niet te schatten! Het gaat hier gewoon om internationale akkoorden tussen overheden, in compleet dezelfde toestand en opzicht als wat destijds werd gedaan om die mensen naar hier te halen, gecombineerd met scholing en afgestemde ontwikkelingshulp. U hebt u laten wijsmaken dat dit niet meer mogelijk zou zijn. In september 2008 heeft de centrum-linkse Spaanse regering nog aangekondigd 1 miljoen niet-Europese vreemdelingen terug naar de landen van herkomst te sturen. Dat heeft dus niks met deportaties �* la Dolfke te maken te hebben. Dat is helemaal niet wenselijk. Citaat:
![]() Nu ja, het VB trekt dan ook op niks (meer).
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het kieshokje doe ik wat ik wil. De ns-a is duidelijk pro vreemdelingen voor mij en ik zwijg nog van al het andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spreek trouwens niet zozeer over de niet europese vreemdelingen maar over mensen ook die naar hier komen en zomaar onze nationaliteit krijgen,ik heb het vooral over mensen die naar hier zijn gekomen en dan onze nationaliteit krijgen en dan een erstig misdrijf begaan en deze dan ook terug moeten gestuurd worden. Zoals met een rijbewijs; afnemen. Ook schijnhuwelijken eens aanpakken,veel sneller die illegalen hier weg krijgen en ga zo maar door. Ik ga veel verder dan hetgeen jij helaas maar wil doen want wat jij wil doen is nog steeds te weinig. En ik zou het nog vergeten en in italie tonen ze het aan dit kan; eens grote kuis houden in die probleem wijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb al veel dwaze praat van VB'ers gehoord en gelezen, maar van dit kaliber was het toch al weer een tijdje geleden.
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lang leve de hoofddoek,das precies chinees voor u en dan jaja,ik heb het gelezen,goedpraterij om te kunnen zeggen,leve de hoofddoek. Jullie stellen niks voor man,een bende oelewappers bij elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||||
Gouverneur
|
![]() Voor FDW en co is het nog veel meer simpel, geloof me.
Ten andere, u weet toch dat toen de VMO als eerste de gastarbeidersproblematiek ter sprake bracht en betogingen tegen stemrecht voor gastarbeiders organiseerde, de jonge Dewinter zat te zagen dat dit thema van geen nut was (de stichtingsdagen van het Vlaams Blok, de jaren 1978-1980). Pas toen het Franse FN er succes mee haalde vanaf 1984, kopieerde hij dat. Met succes, maar meende hij wel wat hij zei? Ondertussen is hij weer veranderd van discours...) Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 6 december 2009 om 18:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Kortom je snapt het niet zoals ik al zei, je gescheld zal daar niet veel aan veranderen. N-SA wijst integratie en assimilatie van vreemdelingen af, en ijvert voor de terugkeer van het overgrote deel van de niet-Europese vreemdelingen naar de landen van herkomst. Jij dus niet?
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ziet ge van hier ik pro hoofddoek ben. En je snapt het nog steeds niet goed; ALLE ja ALLE die hier niet zijn geboren en die zich niet aanpassen of zware criminele feiten plegen: terug naar land van herkomst,geen maakt mij geen zier uit of ze nu europees zijn of niet,buiten ermee zeg ik,kan mij niet schelen. Als eender wie naar hier wil komen moet zich maar schikken aan onze manier van leven en zich loest houden en gaan werken enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overlaatst in antwerpen ivm lange wapper hebben ze bij vele moslims mee hoofddoek waar jij zo voorstander van bent het hen weesten vragen wat ze ervan vonden en zeer velen konden geen nederlands. Ik spreek nergens iemand correct/perfect nederlands moet kunne,ik ben de eerste die zelf zegt ik ook teveel fouten maakt maar je moet je verstaanbaar kunnen maken en velen die hier zelfs in vlaanderen zijn geboren kunnen het niet.Dan moet je er idd voor zorgen ze het wel kunnen. Ik heb een aantal jaren geleden nog met iemand gesproken die naar brussel school liep en deze heeft slechts in het 3de middelbaar maar zijn eerste nederlandse les gekregen= veel te laat natuurlijk. De één kan het maar velen kunnen het niet. Zo'n zaken krijg je er makkelijker ingestampt als je dit van zeer jonge leeftijd al aanleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Gaan werken zeg je. Dus ze mogen jobs invullen die eigenlijk door Vlaamse werklozen hadden moeten worden ingevuld?
![]() |
![]() |
#111 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die hier zijn geboren is belgie hun land en niet marokko of turkije of duitsland enz.... Dan moet je ervoor zorgen deze hier allemaal onze taal kunnen enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Om Filip De Man (horresco referens) eens aan te halen: als een kat jongt in de viswinkel, dan zijn het nog altijd katten die geboren worden.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 6 december 2009 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij dat fdw verandert is ![]() De tijden veranderen dus ook een fdw schroeft her en der een beetje bij maar hij is nog steeds dezelfde wees daar maar zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep , contradict = realisme
![]() Maar bijschroeven = aanpassen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger reden er ook zoveel wagens niet als nu om een voorbeeldje op te noemen.Je kan zo wel 1000den voorbeelden opnoemen. Je moet je altijd wat aanpassen aan deze. Cd&v en vld en andere partijen hebben ook hun punten bijgeschroeft hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee dan , toegevingen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Gouverneur
|
![]() Dus we zijn het erover eens dat FDW nu heel wat anders zegt dan pakweg 15jaar geleden!
Dit vertelt hij nu niet meer. Over remigratiepolitiek zwijgt hij nu, nu vertelt hij het aanpassen-verhaal. Dat is trouwens niet het enige, de man spreekt of handelt voortdurend in tegenstellingen. Zo was hij één van de gangmakers om Dedecker in het VB binnen te halen, terwijl hij anderzijds wenst dat het VB opnieuw wat socialer en volkser wordt. Dedecker is net het symbool van het neoliberalisme dat asociaal en antivolks is. ![]()
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 7 december 2009 om 07:23. |
![]() |
![]() |