Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2009, 18:03   #101
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Wat denk je nu zelf?
Een beetje logisch nadenken en je weet het wel.

Onmogelijk om zoiets te doen of je zou al wat moeten kunnen doen zoals dolfke heeft gekunnen en daar ben ik al helemaal geen voorstander van en das bijna niet meer mogelijk ook de dag van vandaag.

Niet te schatten! Het gaat hier gewoon om internationale akkoorden tussen overheden, in compleet dezelfde toestand en opzicht als wat destijds werd gedaan om die mensen naar hier te halen, gecombineerd met scholing en afgestemde ontwikkelingshulp. U hebt u laten wijsmaken dat dit niet meer mogelijk zou zijn. In september 2008 heeft de centrum-linkse Spaanse regering nog aangekondigd 1 miljoen niet-Europese vreemdelingen terug naar de landen van herkomst te sturen. Dat heeft dus niks met deportaties �* la Dolfke te maken te hebben. Dat is helemaal niet wenselijk.
Citaat:
En als ik de site van ns-a verder uitpluis dan zie ik steeds meer en meer blockbuster gedoe.Alles tegen het vb gericht en een beetje tegen ldd.
Blokbuster? Die zullen dat graag lezen.
Nu ja, het VB trekt dan ook op niks (meer).
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 18:04   #102
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Allemaal? Er staat "het overgrote deel", natuuurlijk niet allemaal. FDW heeft evenwel een bocht genomen en bepleit nu assimilatie van vreemdelingen!

Wel ja, dat werd trouwens ook vroeger al door het VB en de VJM verdedigd! Het gaat hier om vrijwillige segregatiepolitiek, met de bedoeling hen hun cultuur te laten behouden in palats van assimilatie, in afwachting van de terugkeer naar de landen van herkomst! Geen vermenging zoals FDW nu bepleit.

Blijf gerust frustraties opslaan bij het VB, er staan nog mooie tijden te wachten. Wen alvast maar aan nog een reeks mannetjes �* la Bert Schoofs.
Beste;
In het kieshokje doe ik wat ik wil.
De ns-a is duidelijk pro vreemdelingen voor mij en ik zwijg nog van al het andere.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 18:08   #103
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Niet te schatten! Het gaat hier gewoon om internationale akkoorden tussen overheden, in compleet dezelfde toestand en opzicht als wat destijds werd gedaan om die mensen naar hier te halen, gecombineerd met scholing en afgestemde ontwikkelingshulp. U hebt u laten wijsmaken dat dit niet meer mogelijk zou zijn. In september 2008 heeft de centrum-linkse Spaanse regering nog aangekondigd 1 miljoen niet-Europese vreemdelingen terug naar de landen van herkomst te sturen. Dat heeft dus niks met deportaties �* la Dolfke te maken te hebben. Dat is helemaal niet wenselijk.

Blokbuster? Die zullen dat graag lezen.
Nu ja, het VB trekt dan ook op niks (meer).
Was het maar allemaal zo simpel niewaar.

Ik spreek trouwens niet zozeer over de niet europese vreemdelingen maar over mensen ook die naar hier komen en zomaar onze nationaliteit krijgen,ik heb het vooral over mensen die naar hier zijn gekomen en dan onze nationaliteit krijgen en dan een erstig misdrijf begaan en deze dan ook terug moeten gestuurd worden.
Zoals met een rijbewijs; afnemen.
Ook schijnhuwelijken eens aanpakken,veel sneller die illegalen hier weg krijgen en ga zo maar door.
Ik ga veel verder dan hetgeen jij helaas maar wil doen want wat jij wil doen is nog steeds te weinig.
En ik zou het nog vergeten en in italie tonen ze het aan dit kan; eens grote kuis houden in die probleem wijken.
Oud 6 december 2009, 18:13   #104
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste;
In het kieshokje doe ik wat ik wil.
De ns-a is duidelijk pro vreemdelingen voor mij en ik zwijg nog van al het andere.
Kortom je snapt er de ballen van! Remigratiepolitiek is pro vreemdelingen volgens jou?

Ik heb al veel dwaze praat van VB'ers gehoord en gelezen, maar van dit kaliber was het toch al weer een tijdje geleden.
Oud 6 december 2009, 18:16   #105
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Kortom je snapt er de ballen van! Remigratiepolitiek is pro vreemdelingen volgens jou?

Ik heb al veel dwaze praat van VB'ers gehoord en gelezen, maar van dit kaliber was het toch al weer een tijdje geleden.
sukkelaar;lees mss eens je eigen webstek,ik denk je niet goed snapt wat er daar allemaal geschreven staat; weet ge wat; trekt een drapperie over uw kop en laat u heel uw leven misbruiken als legbatterij.

Lang leve de hoofddoek,das precies chinees voor u en dan jaja,ik heb het gelezen,goedpraterij om te kunnen zeggen,leve de hoofddoek.
Jullie stellen niks voor man,een bende oelewappers bij elkaar.
Oud 6 december 2009, 18:20   #106
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was het maar allemaal zo simpel niewaar.
Voor FDW en co is het nog veel meer simpel, geloof me.
Ten andere, u weet toch dat toen de VMO als eerste de gastarbeidersproblematiek ter sprake bracht en betogingen tegen stemrecht voor gastarbeiders organiseerde, de jonge Dewinter zat te zagen dat dit thema van geen nut was (de stichtingsdagen van het Vlaams Blok, de jaren 1978-1980). Pas toen het Franse FN er succes mee haalde vanaf 1984, kopieerde hij dat. Met succes, maar meende hij wel wat hij zei? Ondertussen is hij weer veranderd van discours...)

Citaat:
Ik spreek trouwens niet zozeer over de niet europese vreemdelingen maar over mensen ook die naar hier komen en zomaar onze nationaliteit krijgen,ik heb het vooral over mensen die naar hier zijn gekomen en dan onze nationaliteit krijgen en dan een erstig misdrijf begaan en deze dan ook terug moeten gestuurd worden.
Europese vreemdelingen of niet-Europese vreemdelingen? want je gooit hier één en ander door elkaar.

Citaat:
Zoals met een rijbewijs; afnemen.
Is de logica zelve, maar is het normaal dat nationaliteit een vodje papier geworden is, een pure administratieve aangelegenheid zoals het aanvragen van een bouwvergunning? Wij denken van niet.
Citaat:
Ook schijnhuwelijken eens aanpakken,veel sneller die illegalen hier weg krijgen en ga zo maar door.
De meeste illegalen zijn niet-Europees!

Citaat:
Ik ga veel verder dan hetgeen jij helaas maar wil doen want wat jij wil doen is nog steeds te weinig.
Juist ja, door het VB te volgen. Je snapt niet eens wat N-SA zegt.
Citaat:
En ik zou het nog vergeten en in italie tonen ze het aan dit kan; eens grote kuis houden in die probleem wijken.
Wat is die grote kuis? Ze wegjagen? Naar waar? Italië buiten of gewoon naar een andere wijk?

Laatst gewijzigd door N-SA : 6 december 2009 om 18:22.
Oud 6 december 2009, 18:21   #107
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sukkelaar;lees mss eens je eigen webstek,ik denk je niet goed snapt wat er daar allemaal geschreven staat; weet ge wat; trekt een drapperie over uw kop en laat u heel uw leven misbruiken als legbatterij.

Lang leve de hoofddoek,das precies chinees voor u en dan jaja,ik heb het gelezen,goedpraterij om te kunnen zeggen,leve de hoofddoek.
Jullie stellen niks voor man,een bende oelewappers bij elkaar.

Kortom je snapt het niet zoals ik al zei, je gescheld zal daar niet veel aan veranderen. N-SA wijst integratie en assimilatie van vreemdelingen af, en ijvert voor de terugkeer van het overgrote deel van de niet-Europese vreemdelingen naar de landen van herkomst. Jij dus niet?
Oud 6 december 2009, 18:24   #108
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor FDW en co is het nog veel meer simpel, geloof me.
Ten andere, u weet toch dat toen de VMO als eerste de gastarbeidersproblematiek ter sprake bracht en betonbgen tegen stemrecht voor gastarbeiders organiseerde, de jonge Dewinter zat te zagen dat dit thema van geen nut was (de stichtingsdagen van het Vlaams Blok, de jaren 1978-1980). Pas toen het Franse FN er succes mee haalde vanaf 1984, kopieerde hij dat. Met succes, maar meende hij wel wat hij zei? Ondertussen is hij weer veranderd van discours...)

Europese vreemdelingen of niet-Europese vreemdelingen? want je gooit hier één en ander door elkaar.

Is de logica zelve, maar is het normaal dat nationaliteit een vodje papier geworden is, een pure administratieve aangelegenheid zoals het aanvragen van een bouwvergunning? Wij denken van niet.

De meeste illegalen zijn niet-Europees!

Juist ja, door het VB te volgen. Je snapt niet eens wat N-SA zegt.

Wat is die grote kuis? Ze wegjagen? Naar waar? Italië buiten of gewoon naar een andere wijk?
Ik lees op jullie webstek meer dan genoeg en vind het maar niks.
Dat ziet ge van hier ik pro hoofddoek ben.

En je snapt het nog steeds niet goed; ALLE ja ALLE die hier niet zijn geboren en die zich niet aanpassen of zware criminele feiten plegen: terug naar land van herkomst,geen maakt mij geen zier uit of ze nu europees zijn of niet,buiten ermee zeg ik,kan mij niet schelen.
Als eender wie naar hier wil komen moet zich maar schikken aan onze manier van leven en zich loest houden en gaan werken enz...
Oud 6 december 2009, 18:27   #109
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Kortom je snapt het niet zoals ik al zei, je gescheld zal daar niet veel aan veranderen. N-SA wijst integratie en assimilatie van vreemdelingen af, en ijvert voor de terugkeer van het overgrote deel van de niet-Europese vreemdelingen naar de landen van herkomst. Jij dus niet?
Maar man toch;er zijn hier zeer velen die hier zijn geboren en die zelfs geen woord nederlands kunnen.
Overlaatst in antwerpen ivm lange wapper hebben ze bij vele moslims mee hoofddoek waar jij zo voorstander van bent het hen weesten vragen wat ze ervan vonden en zeer velen konden geen nederlands.
Ik spreek nergens iemand correct/perfect nederlands moet kunne,ik ben de eerste die zelf zegt ik ook teveel fouten maakt maar je moet je verstaanbaar kunnen maken en velen die hier zelfs in vlaanderen zijn geboren kunnen het niet.Dan moet je er idd voor zorgen ze het wel kunnen.

Ik heb een aantal jaren geleden nog met iemand gesproken die naar brussel school liep en deze heeft slechts in het 3de middelbaar maar zijn eerste nederlandse les gekregen= veel te laat natuurlijk.
De één kan het maar velen kunnen het niet.
Zo'n zaken krijg je er makkelijker ingestampt als je dit van zeer jonge leeftijd al aanleerd.
Oud 6 december 2009, 18:36   #110
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees op jullie webstek meer dan genoeg en vind het maar niks.
Dat is uw goed recht. Vraag is natuurlijk of je het wel snapt...

Citaat:
Dat ziet ge van hier ik pro hoofddoek ben.
Vertel eens waarom je er tegen bent.

Citaat:
En je snapt het nog steeds niet goed; ALLE ja ALLE die hier niet zijn geboren en die zich niet aanpassen of zware criminele feiten plegen: terug naar land van herkomst,geen maakt mij geen zier uit of ze nu europees zijn of niet,buiten ermee zeg ik,kan mij niet schelen.
Wat bedoel je met aanpassen, concreet aub.
Citaat:
Als eender wie naar hier wil komen moet zich maar schikken aan onze manier van leven en zich loest houden en gaan werken enz...
De liberale manier van leven dus, die gepokt en gemazeld is in het multiculturalisme? Of verwerp je dan toch die "westerse waarden en normen"?

Gaan werken zeg je. Dus ze mogen jobs invullen die eigenlijk door Vlaamse werklozen hadden moeten worden ingevuld?
Oud 6 december 2009, 18:38   #111
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar man toch;er zijn hier zeer velen die hier zijn geboren en die zelfs geen woord nederlands kunnen.
Overlaatst in antwerpen ivm lange wapper hebben ze bij vele moslims mee hoofddoek waar jij zo voorstander van bent het hen weesten vragen wat ze ervan vonden en zeer velen konden geen nederlands.
Ik spreek nergens iemand correct/perfect nederlands moet kunne,ik ben de eerste die zelf zegt ik ook teveel fouten maakt maar je moet je verstaanbaar kunnen maken en velen die hier zelfs in vlaanderen zijn geboren kunnen het niet.Dan moet je er idd voor zorgen ze het wel kunnen.
Waarom zou iemand die niet tot ons volk behoort en die mits de politieke wil kan terugkeren naar het land van herkomst (met ouders / grootouders) dan Nederlands moeten leren en zich dus beginnen assimileren? Je geeft nu hier zelf toe voorstander van assimilatie te zijn.
Oud 6 december 2009, 18:42   #112
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou iemand die niet tot ons volk behoort en die mits de politieke wil kan terugkeren naar het land van herkomst (met ouders / grootouders) dan Nederlands moeten leren en zich dus beginnen assimileren? Je geeft nu hier zelf toe voorstander van assimilatie te zijn.
Ik spreek over mensen die hier geboren zijn beste.
Mensen die hier zijn geboren is belgie hun land en niet marokko of turkije of duitsland enz....
Dan moet je ervoor zorgen deze hier allemaal onze taal kunnen enz...
Oud 6 december 2009, 19:07   #113
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik spreek over mensen die hier geboren zijn beste.
Mensen die hier zijn geboren is belgie hun land en niet marokko of turkije of duitsland enz....
Dan moet je ervoor zorgen deze hier allemaal onze taal kunnen enz...
Dus je redeneert op Latijnse wijze, waarbij het ius sanguinis komt te vervallen? Nochtans was dat 1 van de strijdpunten uit het 70-puntenplan destijds. Tiens, FDW was toch niet veranderd?

Om Filip De Man (horresco referens) eens aan te halen: als een kat jongt in de viswinkel, dan zijn het nog altijd katten die geboren worden.

Laatst gewijzigd door N-SA : 6 december 2009 om 19:07.
Oud 6 december 2009, 19:11   #114
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus je redeneert op Latijnse wijze, waarbij het ius sanguinis komt te vervallen? Nochtans was dat 1 van de strijdpunten uit het 70-puntenplan destijds. Tiens, FDW was toch niet veranderd?

Om Filip De Man (horresco referens) eens aan te halen: als een kat jongt in de viswinkel, dan zijn het nog altijd katten die geboren worden.
Tijden veranderen en we evolueren mee.
Denk jij dat fdw verandert is
De tijden veranderen dus ook een fdw schroeft her en der een beetje bij maar hij is nog steeds dezelfde wees daar maar zeker van.
Oud 6 december 2009, 19:15   #115
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
fdw schroeft her en der een beetje bij maar hij is nog steeds dezelfde wees daar maar zeker van.
Contradictie

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 19:20   #116
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Contradictie
Neen,realisme.
Tijden veranderen en hier en daar moet je je bepaalde zaken een beetje bijschroeven,daar is niks mis mee wat wel fout is is hetgeen bert schoofs en valkeniers nu doen zoals dat bericht hier van bert schoofs.
Oud 6 december 2009, 19:23   #117
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Yep , contradict = realisme

Maar bijschroeven = aanpassen

breedbandwurger 1967

Oud 6 december 2009, 19:28   #118
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Yep , contradict = realisme

Maar bijschroeven = aanpassen
Niet mee eens,de tijden veranderen.
Vroeger reden er ook zoveel wagens niet als nu om een voorbeeldje op te noemen.Je kan zo wel 1000den voorbeelden opnoemen.
Je moet je altijd wat aanpassen aan deze.

Cd&v en vld en andere partijen hebben ook hun punten bijgeschroeft hoor.
Oud 6 december 2009, 19:32   #119
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allee dan , toegevingen

breedbandwurger 1967

Oud 7 december 2009, 07:20   #120
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Dus we zijn het erover eens dat FDW nu heel wat anders zegt dan pakweg 15jaar geleden!
Dit vertelt hij nu niet meer. Over remigratiepolitiek zwijgt hij nu, nu vertelt hij het aanpassen-verhaal.
Dat is trouwens niet het enige, de man spreekt of handelt voortdurend in tegenstellingen. Zo was hij één van de gangmakers om Dedecker in het VB binnen te halen, terwijl hij anderzijds wenst dat het VB opnieuw wat socialer en volkser wordt. Dedecker is net het symbool van het neoliberalisme dat asociaal en antivolks is. Enz...

Laatst gewijzigd door N-SA : 7 december 2009 om 07:23.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be