![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Waar het VB die maatregel bespreekt.
![]() |
#102 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Typisch een uitspraak voor mensen die niets presteren. Ze doen niets en kunnen niets, dus zijn ze maar trots op iets waar ze zelf niets voor moeten kunnen bijvoorbeeld hun land of een partij.
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 12 december 2009 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat klopt, ik presteer totaal niets. Gij daarentegen, gij zijt het waar onze samenleving op zit te wachten! ![]()
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 12 december 2009 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aandoenlijk he? Dat jeugdige onnozele...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 december 2009 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Ik pink de traantjes weg...
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen jullie eindelijk eens uitleggen hoe jullie partijen de fiscale fraude wil bestrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-vakbondsdossier http://www.vlaamsbelang.org/53/ (Hier kan je ook al goed stuk vinden van de effectieve strijd tegen fraude en hoe we dat aanpakken) -Voor parlementaire initiatieven adviseer ik je een kijkje te nemen op webstekken van de parlementen.
![]() |
![]() |
#108 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Natuurlijk moet men een man zijn,anders was het Staatsvrouw...Tiens,dat woord heb ik in de politiek nog nooit tegengekomen.Maar er zijn wel staatsvrouwen,hoor,alléén hebben die wel hersenen in hun hoofd zitten,en worden ze niet vermeld.We zijn denkelijk iets te vroeg geboren???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je tenminste zeggen welk stuk(ken) er gaa(t)(n) over " 'werkingskosten' e.d. af te houden op uitkeringen" en welk(e) over het bestrijden van fiscale fraude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vraag eens aan een fransman of hij 100.000euro op zijn rekening wil gestort krijgen ? iedere belg zegt Ja, en een fransman nijpt al zijn billen... waarom is dat ? omdat de fransman een vermogensregister heeft van bvb 100.000euro anno 2008, en dan het jaar erachter 200.000euro heeft hij volgens de fiscus, logisch toch, zeker meer dan 100.000euro verdiend... als je nu toevallig maar een loontje hebt van 20.000euro moet je toch wel uitleggen waar je dat geld gehaald hebt ? Het is 5 keer uw jaarloon, en notabene je moet toch nog leven ook... Dus 10.000euro kosten is toch minimaal. En heb je nog toevallig van die grote uitgaveng edaan zoals een nieuwe auto, dan komt helemaal het hek van de dam.. Dus wat doet de fiscus in frankrijk, die mensen de bewijsjes vragen vanwaar dat geld komt. Gekregen van een erfenis: ok , belastingen betaald ok, alles is inorde Zaakjes verkocht op Ebay ? Uw belegging in luxemburg van de hand gedaan ?? Al die dingen worden knap lastig... Dus voor mij mogen ze morgen een vermogensregister invoeren, en relateer de steunmaatregelen aan het vermogen van een mens... Je zou missschien kunnen verschieten en moeten constateren dat 20% van uw steuntrekkers feitelijk geen steun nodig hebben... Feitelijk is dat nog niet eens een gestapo-bigbrother toestand, dit is nog maar gewoon eens doen wat de fiscus nu moet doen via omwegen: hoe financier je uw huis, uw auto of reis, de grote uitgaven en die relateren naar uw inkomsten... Al wat abnormaal lijkt doet een lichtje branden... Nu zitten er daar allemaal zeverwetten tussen en wordt dat altijd geblokkeerd, echt een bananrepubliek toestand, niet te verwonderen dat de OESO ons eens op de lijst van de belastingparadijsen gezet heeft.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 12 december 2009 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Ik heb nooit voor Vandenbroucke gestemd. Dus komaan, zeg voor welke criminelen ik gestemd heb. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar ik ooit hierboven op doelde was bijvoorbeeld dit: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-fondsen.dhtml Maar oja, volgens U zwijgen wij over fiscale fraude he... Maar de grootste fiscale fraude, waar zit die hier? Juist ja! En wie horen we daar nu eens geen stampei over maken! Juist ja! Stem als 'vlaams gezinde' dus maar rustig verder op de spa. Conclusie: Ge zijt misschien niet links maar ene... juist ja! (En daar verdoe ik mijn tijd aan... tsss!)[/quote] |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het inkomstenverlies door ziekte kan je nog altijd compenseren door ziekteverzekering. Bovendien leveren in het Vivant systeem ook geimporteerde producten een hogere bijdrage dan nu het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een pretentie zeg.
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen lezen is blijkbaar niet uw sterkste eigenschap. De betweter uithangen daarentegen...... Daarbij, als mijne boekhouder (ik heb er gene voor alle duidelijkheid)
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Will Tura heeft er een liedje over gemaakt, de eerste zin althans. Hopeloos
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sociale lasten van de arbeid halen is het verminderen van de loonkost. Maar dat begrijp jij met al je "geleerdheid en betweterigheid" niet.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft daar niets mee te maken, dat gebruikte ik al veel langer dan Boma.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik nergens geschreven, begrijpend lezen is een talent dat jij blijkbaar mist.
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar schrijf ik dat? Buitenlandse producten worden duurder, de prijs wordt eerlijker tov de prijs van onze eigen producten. Hierdoor kunnen binnenlandse producten zelfs iet beterkoop worden. Waar het eigenlijk op neer komt is het volgende: - In de prijzen, van producten geproduceerd in het binnenland, zit een hoop SZ verrekend. - In de prijzen, van producten geproduceerd in het buitenland, zit geen sociale zekerheid. Het VIVANT voorstel zegt, we heffen een sociale BTW op ieder product dan verhandelt wordt, zo krijgen we een veel eerlijkere prijs. Wil dit zeggen dat er minder SZ binnenkomt? Nee. Wil dit zeggen dat onze producten duurder worden? Nee, ze kunnen zelfs beterkoop worden. Wil dit zeggen dat buitenlandse producten duurder worden? Ja, ze kunnen iets duurder worden. Wil dit zeggen dat je hiermee zwartwerk bestrijdt? Ja, het verschil tussen loon in het zwart en loon in het wit wordt veel kleiner.
![]() |