Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2003, 13:36   #101
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Knuppel: jij geloofd nog in sinterklaas denk ik .
Op dat vlak heb je gelijk.
Ik geloof wel in Sinterklaas
Jeps, en waarschijnlijk ook nog in Zwarte Piet, de Paashaas en het Zandmanneke
Oud 5 januari 2003, 15:43   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Ik weet dat er hier een hetze tegen het Vlaams Blok bezig is maar toch won datzelfde Vlaams Blok een proces dat het centrum Leman tegen deze partij inspande.
Welk proces en wanneer was dat dan?
Ach ja. We zullen de puntjes op de i zetten. Een partij kan niet (rechtstreeks)aangeklaagd worden. Dat gebeurt dan maar via hun VZW's.
En de rechtbank verklaarde zich onbevoegd omdat het al te duidelijk een politiek proces was.

Goed nu?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2003, 16:23   #103
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de man die jij verdedigt dus tot in beroep veroordeeld werd dan zijn daar de nodige bewijzen voor geleverd.
Gelezen, vlaanderen72?
Nog zo zeker dat jouw kindjes 'in goede handen' zijn wanneer ze op Saveers bureau uitgenodigd worden om 'zot verjagen' of 'zoek de zwarte piet' te 'spelen'?
Oud 5 januari 2003, 16:56   #104
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet dat er hier een hetze tegen het Vlaams Blok bezig is maar toch won datzelfde Vlaams Blok een proces dat het centrum Leman tegen deze partij inspande.
Welk proces en wanneer was dat dan?
Ach ja. We zullen de puntjes op de i zetten. Een partij kan niet (rechtstreeks)aangeklaagd worden. Dat gebeurt dan maar via hun VZW's.
En de rechtbank verklaarde zich onbevoegd omdat het al te duidelijk een politiek proces was.

Goed nu?
'Onbevoegd'? en jij legt dat uit als 'gewonnen van Leman' terwijl het proces niet eens beeindigd werd? Hehe... jij neemt weer eens een leugenachtig loopje met de werkelijkheid. Wacht rustig het einde van het proces af, vooraleer je weer van 'winst' wil spreken
Oud 5 januari 2003, 16:59   #105
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Goh Piano, en ik die dacht een argument te hebben om Vlaanderen 72 mee op haar nummer te zetten...

Niet gelukt dus.

Dankzij jou...
Oud 5 januari 2003, 17:04   #106
thePiano

Standaard

Citaat:
Goh Piano, en ik die dacht een argument te hebben om Vlaanderen 72 mee op haar nummer te zetten...

Niet gelukt dus.

Dankzij jou...
Dat is dus wat ik bedoelde met dat Goebbels citaat in mijn signatuur: halve waarheden vertellen.
Oud 5 januari 2003, 17:08   #107
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Communist
Citaat:
De Morgen berichtte op 12 juli 2002 dat Minister van Justitie Marc Verwilghen een vraag van Els De Weert beantwoordde omtrent
het aantal personen die in 2000 hun voornaam wijzigden wegens geslachtsverandering.

Blijkt dat 22 schone jongelingen hun blinkende knikkers doorgaven aan 9 manwijven die door dat overaanbod van mannelijk rollend materieel prompt (en met veel ambras en lawijt) de paskamerkes introkken.
Enfin, eind goed al goed, iedereen wil uiteindelijk wel eens nen echte vent (zijn)

Maar nog meer merkwaardigs kwam aan het licht! Zo bleken er ook een aantal BB's (Bekende Blokkers) tussen te zitten die van zandbak veranderden. Een verslag van het onderzoek dat door onze reporter ter plaatse, Insp. Canardo gevoerd werd.
Ga d'r maar even bij neerzitten, want 't is de moeite!

Zo is er ene Wim V., Asatru-sekteleider en gewoon van in een lange witte japon rond te sloeffen, die zich liet ombouwen tot een of ander RUND en zich thans BELLA laat noemen.
Op de vraag waarom hij/zij tot die 'kleine stap voor een mens maar een grote stap voor de mensheid' overging, antwoordde ons Bella met het veel zeggende: "MEUUUU..." Het blijft ook voor ons nog een groot mysterie....

Dan is er Xavier B. die zich omturnde tot een leuk veertienjarig meiske. D'r is wel wat werk aan geweest om al die boebbels
naar twee welbepaalde plaatsen te brengen, maar het resultaat mag zeker betast...euh pardon.. gezien worden!
Een vrolijk kirrend Xavierke: "Keineig zeg! Nu kan ik terug met mijn vriendinnekes spelen zonder dat ze mij kunnen pakken, allez, ge verstaat wel wat ik wil zeggen hé!" (giecheldegiechel)

Guido T. is een geval apart. Dat is nu nen echte vent geworden en noemt zich Rambo.
"Ik heb het twee jaar geleden al in een interview gezegd dat, als we Brussel terug bij Vlaanderen willen, we dat maar op één manier kunnen bereiken, en dat is door het gewapenderhand in te nemen. Awel verdoemme verdoemme Walter, ik ga nie langer wachten, ik ga't zelf doen!"
Ondertussen was er zijn Aziatisch vrouwke er even bij komen te staan. Zij had ons Ramboke leren kennen op zijn laatste Tour of Duty in de Mekong Delta. Het moet gezegd worden, Kwi Kwong Li spreekt al een aardig mondje Vloms: "Ik nie bang zijn van you, maar van joenk!" brabbelde ze vrolijk.
Voor het oog van onze camera sprong het leuke stel met een flinke jump de jungle van't Antwerps stadspark in, waarbij Miss Rambo spijtig genoeg een klein scheurke in haar debardeureke maakte.
Enfin, ik hoop van harte dat we ze nog terug zullen zien, want het is daar nen echte doolhof

Karel D., net terug uit de Sahara voor opnames van de sequel "The Return of the Return of the Mummy, Final Episode", laat zich nu Charlotje noemen. Meest opvallende verandering is dat ons Charlotje terug kan spreken, zij het nog moeizaam.
Het houdt meer het midden tussen piepen en kreunen, maar we meenden toch het basiswoord "mama" te hebben opgevangen.
Het kan natuurlijk ook "papa" zijn geweest, dat moet nog nader onderzocht worden door prinses Mathilleke die van taalkunde haar specialiteit heeft gemaakt.

Ons Alexandra C. heet voortaan ALEX BLOEMKOOL.
Alex: "Dat gelijkheidsbeginsel voor mannen en vrouwen heb ik al altijd al flauwe zever gevonden en is uiteindelijk zelfs een persoonlijke kwestie geworden. Voila, dat heb ik nu opgelost!"
Alex wil zich nu kandidaat stellen om die softie van een Frank Van Hecke op te volgen als voorzitter van de partaai.
En we denken dat zij/hij een goeie kans maakt, want een vrouw met ballen daar heeft elke vent schrik van!

gegroet en bedankt voor Uw aandacht!

note van thePianist: de gelijkenis met echt bestaande personen is zeker niet toevallig geweest, maar Lachen is Gezond ook al valt er eigenlijk maar weinig te lachen op forums zoals dit.
Dit vind ik nog eens echte en goede humor.
Aha, toch eentje op dit forum die nog kan lachen, bij het VB lachen ze alleen maar als er weer eens een paar allochtonen in elkaar worden geslagen of worden gedeporteerd
Oud 5 januari 2003, 17:17   #108
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Niet gelukt dus.

Dankzij jou...
Dat is dus wat ik bedoelde met dat Goebbels citaat in mijn signatuur: halve waarheden vertellen.
Jaja, ik weet het al. Jij vergelijkt mij graag met Goebbels.

Het is nochtans een kwestie van interpretatie en niet van bewust halve waarheden te verkondigen zoals die kerel dus duidelijk wel deed.
Het Vlaams Blok zag die uitspraak als een gewonnen proces, wat me niet eens verwondert gezien het klimaat tegen deze partij.

Mijn bedoeling ermee was enkel aan te tonen dat het Vlaams Blok niet zomaar veroordeeld wordt zonder bewijzen.
Maar jij je zin.
Verdient Knuppel daarom alle scheldwoorden die jij haar al toebedeelde?

En toch heeft ze nog nooit met één woord bij de admin geklaagd over jou of "rot op" tegen je geroepen.
Als teken van verdraagzaamhied kan dat tellen, denk ik.
Je zou daar een puntje aan kunnen zuigen.
Oud 5 januari 2003, 17:24   #109
thePiano

Standaard

Citaat:
[Verdient Knuppel daarom alle scheldwoorden die jij haar al toebedeelde?

En toch heeft ze nog nooit met één woord bij de admin geklaagd over jou of "rot op" tegen je geroepen.
Waar jij blijft over doorzeuren.

De moderator heeft dat hier allemaal al lang opgelost, maar dat is je weer ontgaan. Het valt me wel op dat je je tweelingzusje vlaanderen72 ongestoord laat verder schelden. Zelfs de moderator hier laat maar begaan. Heb je die ook al in je zak zitten misschien?
Oud 5 januari 2003, 17:30   #110
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

De moderator heeft dat hier allemaal al lang opgelost, maar dat is je weer ontgaan. Het valt me wel op dat je je tweelingzusje vlaanderen72 ongestoord laat verder schelden. Zelfs de moderator hier laat maar begaan. Heb je die ook al in je zak zitten misschien?
Ach, de moderator heeft dat allemaal opgelost?
Jouw excuses waren daar inderdaad niet voor nodig.
Wat jammer toch dat hij mijn tweelingszus evenals jou laat begaan.
Of stopte jij intussen met schelden naar mij?
Ik ben inderdaad ook over haar niet gaan zeveren.
Waarom zou hij dan 'ook in mijn zak moeten zitten'?
Oud 5 januari 2003, 17:41   #111
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ach, de moderator heeft dat allemaal opgelost?
Jouw excuses waren daar inderdaad niet voor nodig.
Nee, helemaal geen excuses, hoezo? De manier waarop jij moslims en allochtonen afschildert, daar heb jij je ook nog nooit voor verontschuldigd, evenmin waarom jij persé de advokaat van het VB wilt spelen inclusief het racistisch en discriminerend programma dat ze verkopen.
Oud 5 januari 2003, 17:43   #112
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om vlaanderen72 adequaat te beantwoorden, kan je weinig anders dan gewoon wat terugschelden. Niet iedereen is daar even handig in, waarschijnlijk ook Knuppel niet. De 'stormachtige bijval' die vl72 krijgt, zelfs vanuit gelijkgestemde hoek, laat me vermoeden dat zij of hij al snel uit zichzelf de schup zal afkuisen. Het enige wat haar weerhoudt, is waarschijnlijk het simpele feit dat er nog een paar 'goei zielen' aandacht aan besteden en al eens een hondebrok van een repliek toegooien. Daar kan snel aan geremedieerd worden............
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2003, 17:46   #113
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Piano,
Ik heb moslims en allochtonen nooit "afgeschilderd" zoals ze niet zijn maar altijd vanuit mijn eigen ervaringen met hen.
Dat jij me daarom de advokaat van het Vlaams Blok noemt verwondert mij niet. Iedereen die niet akkoord gaat met jouw stelling wordt immers in die hoek gegooid.
Oud 5 januari 2003, 17:54   #114
thePiano

Standaard

Citaat:
Piano,
Ik heb moslims en allochtonen nooit "afgeschilderd" zoals ze niet zijn maar altijd vanuit mijn eigen ervaringen met hen.
Subjectieve veroordeling dus vanuit eigen ervaring met hoeveel allochtonen weer en van welke nationaliteit en/of religie en van welke leeftijd geslacht enz....? Juist, erg wetenschappelijk dus
Oud 5 januari 2003, 18:09   #115
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:

Niet gelukt dus.

Dankzij jou...
Heel erg idioot om met Goebbels te dwepen in de context van het extreem-rechtse Blok, Piano.
Wie iets van geschiedenis afweet, weet wel dat Goebbels de belangrijkste man was van de sterke LINKERzijde van de NSDAP. Hij verzette zich ondermeer tegen de grote bouwplannen van Hitler en Speer in Berlijn, die er wereldhoofdstad "Germania" van wilde maken, omdat die het "proletarische karakter van Berlijn" zouden aantasten.
Goebbels was ook de man die ervoor zorgde dat de communistische knokploegen na 1933 massaal overliepen naar de SA-bruinhemden. Het waren dus voornamelijk communisten die de Kristall-nacht uitvoerden.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2003, 18:15   #116
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Piano,
Subjectieve veroordeling dus vanuit eigen ervaring met hoeveel allochtonen weer en van welke nationaliteit en/of religie en van welke leeftijd geslacht enz....? Juist, erg wetenschappelijk dus
Ik ben inderdaad geen wetenschapper maar een gewone waarnemer.
Voor wetenschappelijke studies moet je bij Jos Verhulst zijn.
Maar die geloof je blijkbaar evenmin...
Oud 5 januari 2003, 22:56   #117
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Piano,
Ik ben inderdaad geen wetenschapper maar een gewone waarnemer.
Voor wetenschappelijke studies moet je bij Jos Verhulst zijn.
Maar die geloof je blijkbaar evenmin...
Onzin, Verhulst doet niks anders dan cut & paste uit de kranten. Blijkbaar doet ie niks anders dan krantenartikels verzamelen en daaruit quoten wat in zijn kraam past. Niks moeilijks aan, dat kan jij zelfs

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be