Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2009, 01:23   #101
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Lijkt me toch voor de hand te liggen om je dan aan te sluiten bij die andere "kenners".
Tja, mensen noemen mij ook een wijnkenner, maar daarom heb ik er nog altijd geen behoefte aan om me aan te sluiten bij een club van wijnkenners.

Ik zie dus nog steeds niet in waarom Urbain Vermeulen als islamkenner lid zou moeten zijn, danwel worden van het Vlaams Belang.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2009, 16:47   #102
Punk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Mijn topic is gewoon een andere bevestiging, want het is al lang bekend dat ze racistisch zijn. De beschaafde denkende Europeanen moeten op tijd ingrijpen om een nieuwe Hitler in Europa te voorkomen.

http://www.youtube.com/watch?v=e92tgcZAbHk
Hebt gelijk man,tis beter nu,nu we nog wat meer mogen dokken,er nog wat meer regeltjes en beperkingen komen en bepaalde anderen nog wat meer hun zin in alles krijgen en we binnen xxx tal jaren hier niks meer te zeggen hebben.
Punk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2009, 19:25   #103
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Oprichter abou jahjah van de AEL schreef.

De sjaria is niet van menselijke oorsprong, maar van goddelijke openbaring. Allah (swt), de allerhoogste en de unieke (tawhied) schepper zelf is de bron van het recht.

De rechten die door Allah zijn verleend zijn onveranderlijk en onvervreemdbaar en zijn van toepassing op alle mensen; niemand heeft het recht daarop inbreuk te plegen of wijzigingen aan te brengen. Daarom staan zij boven menselijke wetten.

In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden. Pogingen om de islam tot de privé-sfeer te beperken (zogenaamde Euro-islam) zijn gericht op het uitschakelen van de islam. Secularisme wordt daarom afgewezen. Daarnaast is het van belang de strijdbaarheid van de islam te bewaren.

Abou Jah Jah
Inderdaad. Dit wordt eveneens bevestigd door Karim Hassoun; voorzitter van de AEL, in een interview in Humo dd. 27 november 2007. Daarin zegt Hassoun dat de sharia boven de Belgische grondwet staat.
Bovendien dult de islam geen andere religies, tenzij in een ondergeschikt en minderwaardig dhimmistatuut, met minder rechten.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2009, 19:28   #104
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Ze zijn toch zo lief, meneer.
Oud 29 december 2009, 19:38   #105
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zwak argument Eberhard, uiterst zwak - immigratie & opdringerigheid van intolerante islam zou geen kwestie moeten zijn van 'links of 'rechts', maar gewoon bespreekbaar moeten/kunnen zijn om tot oplossingen te komen die voor álle betrokken partijen bevredigend zijn.
Wie de islam heeft bestudeerd, kan enkel concluderen dat dit een extreemrechtste, uiterst intolerante ideologie is die geen andere overtuigingen duldt. Ga maar eens polsen bij de zwaar gediscrimineerde minderheidsgroepen die leven in een land met een moslimmeerderheid.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be