![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Wie beweert dat homoseksualiteit enkel een keuze is, negeert elk wetenschappelijk bewijs voor de betrokkenheid van genetische factoren en immunologische fenomenen. Er zijn reeds meerdere studies uitgevoerd die een erfelijke factor suggereren:
Tweelingen: monozygote tweelingen zijn meer geneigd om beiden homoseksueel te zijn dan heterozgote tweelingen. Genetische koppeling: stamboom- en DNA-merker analyse suggereren dat een X-chromosomaal gelocaliseerde merker geassocieerd wordt met homoseksualiteit. Epigenetica (studie van (semi-)permanente modificaties van het DNA die genen aan-en uitschakelen): Sommige moeders van homoseksuele kinderen vertonen een verstoorde X-chromosoom inactivatie (bij vrouwen is slechts één van de twee X-chromosomen actief). Geboortevolgorde: Blanchard and Klassen (1997) reported that each older brother increases the odds of a man being gay by 33%.[18][19] This is now "one of the most reliable epidemiological variables ever identified in the study of sexual orientation."[20] To explain this finding, it has been proposed that male fetuses provoke a maternal immune reaction that becomes stronger with each successive male fetus. Male fetuses produce HY antigens which are "almost certainly involved in the sexual differentiation of vertebrates." It is this antigen which maternal H-Y antibodies are proposed to both react to and 'remember'. Successive male fetuses are then attacked by H-Y antibodies which somehow decrease the ability of H-Y antigens to perform their usual function in brain masculinisation.[18] enzoverder enzoverder Om nog maar te zwijgen van het biologisch bewijs dat niet te vinden is. Het lijkt dus eerder zo dat homoseksualiteit kan beïnvloed worden door een groot aantal verschillende factoren, die al dan niet kunnen bijdragen tot de ontwikkeling hiervan. Hoewel ik vermoed dat er ook psychologische invloeden meespelen, stellen dat dit een keuze zou zijn, is simpelweg naïef en idioot.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inelk geval , zo'n pil: ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 januari 2010 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allemaal héééél herkenbaar!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat zijn ze toch ook... wat is u punt? En ik had het over 13 jarige niet over 16 jarige.
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Nee dat zijn ze niet. Mijn punt is dat ge niet het onderscheid kunt maken tussen kinderen en adolescenten en als ge zegt dat 13-jarigen kleuters zijn dan suggereert dat dat je 16-jarigen ook nog als kinderen beschouwt, terwijl ze in werkelijkheid al bijna volwassen zijn (nog niet helemaal, maar er is dan ook geen strikte scheiding).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Vreemdeling
|
![]() Ik begrijp niet waarom sommige de vergelijking maken tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit.
Pedoseksualiteit is een ziekte, ookal vind de pedofiel van niet en gaat die zelfs zo ver om te beweren dat het niet om "sex" gaat maar om liefde. De machtsverhoudingen liggen helemaal krom, een kind kan geen toestemming geven om sex met een volwassenen te hebben daar het de gevolgen nog de betekenis van deze daad ten volle kan zien. Een kind is afhankelijk van een volwassenen. Ik maak ook geen onderscheid tussen de leeftijd v/h kind, zolang het kind niet meerderjarig is en kan verantwoordelijk gesteld worden voor zijn daden, blijft hij in mijn ogen ook een kind. Een 16 jarige is niet minder ontvangkelijk voor de manipulaties van een pedoseksueel, ookal denken ze van zichzelf dat ze al "volwassen" zijn. Punt is dat men dat nog niet is, de hersenen ontwikkelen zich tot de leeftijd van 20-25 jaar. Zeker met de nieuwigheidjes van de afgelopen jaren lopen kinderen meer gevaar om tegen een pedoseksueel op te lopen, het internet is een zeer gewillig medium voor pedoseksuelen om te gaan jagen. Homoseksualiteit werd in 1974 geschrapt uit het Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM) als zijnde een psychische aandoening. er is dus geen pil nodig om dat te genezen. Een relatie tussen beide mensen moet berusten op wederzijdse instemming, wanneer een van de partijen daartoe niet in staat is of word geacht, kan men spreken van "afwijkend" gedrag.
![]() |
#111 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |