![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie de krantenkoppen en commentaren hier al zo al de revue passeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De kerken staan hoe langer hoe leger. Maar de moskeeën daarentegen, die kunnen ze niet snel genoeg zetten. En er moeten natuurlijk minaretten op, want anders is het voor de heren, gelovigen niet duidelijk waar ze moeten zijn. En luidsprekers. Ha, nee, die nog niet, dat hebben ze even in de koelkast gestoken, want de autochtonen waren toch een beetje te fel tegen. Wachten dan maar, tot we met wat meer zijn, moeten ze gedacht hebben. En denken ze trouwens altijd, dixit Bosnië en Kosovo. trouwens 'veralgemenen', we zitten hier in een democratie. Maw de meerderheid telt. Dus waarom zouden we bvb niet mogen zeggen wat de meerderheid van de illegale autochtonen uitsteken? Of dat de meerderheid van de moslims zich nooit tegen aanslagen tegen westerse doelen uitspreekt? Of dat de meerderheid van moslims zich niet openlijk uitspreekt tegen hun straatboefjes? Er wordt ons een omgekeerde logica opgedrongen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 29 januari 2010 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom moogt ge ze ook niet laten afstappen, ... (in de metro hebben ze geen signaal op hune gsm , dus ge kunt met 30 man daar een lekker feestjes bouwen, ... ) Allee ja als iedereen wil meevieren natuurlijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert37.htm Ten tweede is het pure logica, dat wanneer je meerdere van hun landen gaat bezetten, dat je tegenreacties gaat krijgen. Het zijn nog steeds niet de Taliban of de Irakezen welke Amerika hebben bezet en de Islam daar hebben opgelegd, maar de Amerikanen welke de democratie ten kosten van miljoenen levens aan het proberen op te leggen zijn. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 29 januari 2010 om 08:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn geen parra`s maar gendarmen in gevechtskledij, gewappend met een sub machine geweer.
Het soort flik waar ge zonder dralen uwe pas aan laat zien, In sommige italiaanse steden, en op de luchthavens lopen ze ook zo rond, bij controles is er trouwens zo goed als altijd een of 2 man bij met pistoolmitrailleurs, (ze hebben daar schrik van de maffia... ). Eigenlijk zou dat standaard uitrusting moeten zijn voor agenten op patrouille bovenop hun dienstwapen een riotgun en een P90, dan zouden ze niet zo met de flikken lachen, nu halen die gasten gewoon een kalasjnikov boven, ge staat daar dan schoon met uwen 9 mm of .357 |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ten eerste, of hun godsdiensten nu erkend zijn of niet, alle gelovigen zijn idd achterlijk. Geloven dat één of ander opperwezen ons hier tot zijn en onze meerdere eer en glorie gepland heeft is gewoon achterlijk. In het beste geval zijn we idd gecreeerd maar dan was dat el door aliens die voor goden aanzien werden en waarschijnlijk eerer om gebruikt te worden als delfstof-gravers of id. Ten tweede, de media kan gewoon niks goed melden over moslims, want er is zo goed als niks te melden. Waar ze in de minderheid zijn, worden ze zogezegd onderdukt, waar ze al wat zijn aangegroeid heb je rellen en overlast zoals overal nu in europa en kosovo. Zijn ze met nog meer heb je een burgeroorlog, cfr fillipijnen, nigeria, soedan..etc etc. Zijn ze in de meerderheid heb je ofwel een dictatuur nodig om ze onder de knoet te houden ofwel heb je een theocratie waar iedereen de waanzin ingeduwd wordt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 29 januari 2010 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
[quote=viaSanctus;4570404]De talrijke scheldwoorden welke elke moslima dag in dag uit te horen krijgen, krijg je nooit zien en ga zo maar door.[quote]Grote veralgemening. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ja, ik probeer telkens in gesprek te treden met gelovigen wanneer ik hen ontmoet, ik laat getuigen van Jehova binnen (als ik de tijd ervoor heb) en luister naar hun verhaal en ervaringen. Ik ben verre van een linkse rakker, noch ben ik rechts. Mij categoriseren heeft ook weinig zin. Stap op een moslima af en vraag haar beleefd of ze vaak uitgescholden wordt. Moeilijk is dat niet of wel? Kijk naar het resultaat wat Wilders teweegbrengt en hoe mensen hem persoonlijk op zijn daden beoordelen en aanspreken. Volgelingen van een extremistische imam zijn ook geen haar beter dan de man welke zij volgen, zij dragen ook de verantwoordelijkheid over hun eigen daden en hetgeen zij verkondigen. Daarom ben ik van mening dat éénieder welk Wilders zijn visie aanhangt, mee zijn stem uitbrengt en dus meehelpt aan de discriminatie welke het teweegbrengt. Trouwens, ik vind het jammer dat u zich afvraagt hoe ik aan zo éénvoudig te verkrijgen informatie raak. Heeft u dan geen enkele moeite gedaan om toch het goede te vinden? U zal vast wel "ja" antwoorden met de nodige "maar" erbij. soit.. U heeft ook geen enkele reactie gegeven op de talrijke reacties in die post van moslims tegen terrorisme. Vond u dat geen mooi gebaar? Geen goede wil? Moedigt u zo iets niet aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Rechters protesteren op hun manier tegen de opgelegde bezuinigingen (Maastrichtnormen) Dit is één van hun manieren van protest. Laatst gewijzigd door filosoof : 29 januari 2010 om 15:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Ik steun alle mensen die de islam wil laten oprotten in ons land. Zij moeten ons niet en houden de schijn wat op totdat ze met genoeg zijn om hun zin door te drijven. De islam is achterlijk en dom. De islam neemt ieders vrijheid af. De islam leert hun kinderen dat stelen van ongelovigen best wel okay is. De ouders met hopen kindergeld laten die minderjarige tijdens de schoolluren straatdiefstallen plegen. Mooi meegenomen denken die ouders. In the pocket fluisteren ze. En ze sussen hun geweten dat het toch maar ongelovige vlamingen zijn. Vandaar dat ik een oproep doe. Laat je niet muilkorven door die linkse bekeerde vlamingen. Hun enige doel is vrijheid afnemen. Mijn zonen hebben mogen voelen hoe haatvol de islam wel is. Luister niet naar de linkse vlamingen. Laat je niet door hen in slaap wiegen. De minister van onderwijs zelf zei ons je kan best naar een vrije basisschool gaan. Daar heb je geen last van de islam. De islam is in de meerderheid op die school dus past de directie zich aan. U hoort het goed de vlamingen moeten zich aanpassen. Men vraagt dus niet in een go school dat de moslim zich aanpast. Trotse vlamingen laat u niet doen en zeg NEEN aan de islam.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 29 januari 2010 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Meisje, je doet me geeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ken vele atheïsten welke moslims discrimineren, wat doen we daaraan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Meisje? Heb je het tegen mij??? Ga uw mond wassen met zeep.
![]() Naar het punt toe weet je niets te vertellen. Omdat je weet dat het dagelijks gebeurd. Laatst gewijzigd door grimbergen : 29 januari 2010 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diene schooldirekteur, die de beslissing moest nemen om zijn leslokalen te verhuizen, en om zijn studenten aan moest raden om naar de oude lokalen enkel in groep te gaan, die .... stond daar niet te geeuwen.
En ik veronderstel die studenten ook niet. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik pleit niet voor para's in het straatbeeld. Ik pleit wel voor een zorgzamere samenleving waar dingen die mislopen tijdig en effisiënt aangepakt worden, zodat het niet moet eskaleren tot wat we nu vernamen in het nieuws.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |