![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
![]() Marcouch ![]() Albayrak Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 mei 2010 om 18:00. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als ik dit fout zie kom dan met bewijzen en niet met eigen interpretaties. Dat is nog steeds het bezwaar dat ik heb tegen uw essay. Laatst gewijzigd door Piero : 18 mei 2010 om 19:08. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Net zoals u de concepten 'discussieforum' en 'wetenschappelijk onderzoek' niet begrepen hebt, overigens. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 18 mei 2010 om 19:21. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Parlementslid
|
In het begin was het nog grappig, maar dit is niet normaal meer.
|
|
|
|
|
|
#106 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
NB: De huidige Amsterdamse burgemeester Asscher is een kleinzoon van de Asscher uit de Joodse Raad. Een boek, De schat van Asscher door ene Diamanten Adje beweert dat Asscher, van de Joodse Raad, zich liet omkopen door rijke Joden, met zestigduizen gulden aan diamanten per persoon, om een vlucht naar Engeland te regelen. Maar bij aankomst aan de kust werden zij door de Duitsers opgewacht. Dit boek geeft geen bronnen voor deze beweringen. Asscher, het enige lid van de Joodse Raad die niet vergast werd in 1943, vertelde na de oorlog dat hij tijdens zijn verblijf in een concentratie kamp een goede behandeling kreeg en zelf van sigaretten werd voorzien door de kampleiding. |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
De negeerlijst
Alboreto Albrecht andev Another Jack Bovenbuur carolus66 Cdude dewanand djimi Donar Eigenzinnig Hertog Joost Jantje Jarno Jazeker Mcnab NoTuma Piero Pieter B Rogge Schelfie smiley Sus Iratus Tashunka Txiki Ulv Zapatista Het leek mij verstandig om Djehuti ook maar verder te negeren. De negeerlijst betekent dat ik je commentaren niet meer kan lezen. Ik kies daarvoor omdat je duidelijk niets afweet van de WWII. |
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#109 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Het is kenmerkend voor de beperkte verstandelijke vermogens van deze persoon dat hij nooit eerder van de Joodse Raad had gehoord. Vervolgens leest hij op mijn advies één artikel, en wel een wiki artikel over deze raad, en waant zich dan deskundig. De wiki schrijver is van mening dat de hulp van de Joodse Raad geen verschil heeft gemaakt voor de uitkomst. Volgens deze persoon die mij hier dus kritiseert is de wiki schrijver alwetend en objectief en kan er dus maar op één manier naar de Joodse Raad gekeken worden. Mijn opinie is op meer dan dertig boeken, brochures en artikels gebaseert die ook praten over de rol van de Joodse Raad.
De rol van de Joodse Raad is erg belangrijk in mijn betoog want de allochtonenleiders van vandaag spelen dezelfde rol als de toenmalige Joodse Raad, en helpen allochtonen in het verderf te storten. Als eerste gaat men de allochtonen scheiden van hun bezittingen, omdat ze parasieten zouden zijn, waarna ze uitgedreven en vermoord zullen worden. |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#112 | |
|
|
Citaat:
Maar ik heb nog niet gezien dat de allochtonenleiders van vandaag helpen om de allochtonen in het verderf te storten. Bovendien, diverse allochtonen zijn populaire figuren op het voetbalveld, op TV en ze zitten in de gemeenteraden, 4 in Enschedé nog meer in Rotterdam en ze hebben ook Wethouders. Daarom Codfried, kom eens terug met je waarschuwingen als de allochtonen van hun bezittingen worden beroofd. Laatst gewijzigd door Piero : 20 mei 2010 om 12:01. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
Beste Piero en anderen, het enige zinnige wat je kan doen, is deze persoon isoleren in zijn eigen absurde draden. Dit bepaart u waarschijnlijk veel ergernis. Debatteren is namelijk niet mogelijk omdat verstandige tegenargumenten worden beantwoord met scheldpartijen en misprijzen...terg geen waanzinnigen..
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 21 mei 2010 om 11:36. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
ALLOCHTOON Citaat:
Mijn kleine onderzoekje naar het begrip allochtoon, naar aanleiding van het PVV rapport, wees uit dat deze label willekeurig werd geplakt op sommige migranten om ze apart te zetten van de rest en hen aan speciaal beleid te onderwerpen. Terwijl zowat alle Indo’s die wij vandaag uit de media en de politiek kennen, als Rita Verdonk of Prinses Laurentien of Geert Wilders, even allochtoon als een tweede generatie Turk of Marokkaan zijn, omdat hun ouders in Indonesië zijn geboren. Gidi Markuszower, de persoon die als vijfde op de PVV lijst stond, maar vanwege grote bezwaren moest vertrekken, werd in Israël (Azie) geboren, en had naar eigen zeggen tot zijn zesde jaar twee nationaliteiten. Zijn vertrek had te maken met het dragen van een weliswaar gecertificeerd wapen, op een plek waar dit niet toegestaan was. Ook wordt hij beschuldigd door de AIVD van het doorspelen van informatie aan een buitenlandse mogendheid, en daarmee het aanzien van Nederland heeft geschaad en een risicofactor vormt. Toch gelden Israëlische Nederlanders met deze achtergrond niet als allochtonen. Hun aanspraak op sociale voorzieningen, woningen, arbeid en de bijstand valt niet onder de kop, allochtoon, en blijft dus onzichtbaar. Ten aanzien van het onderzoek van de PVV naar de kosten van de allochtonen begrijp ik dat men de allochtonen, een willekeurig gekozen groep, heeft afgezet tegen de ‘gemiddelde Nederlander.’ In dat geval vraag ik mij af of men leden van een groep, die niet eens echt een groep vormt, en pas één of twéé generaties in Nederland verblijft, kan vergelijken met anderen die hier al meerdere eeuwen verblijven. Die al eeuwen geschoolde arbeiders, schrijvers, intellectuelen, bestuurders en ondernemers hebben geleverd. Om enigszins waarheidgetrouwe statistiek te kunnen leveren zouden er correcties moeten plaatsvinden naar klasse, opleidingsniveau, leeftijd en sociale mobiliteit. De gemiddelde Nederlander is geen ongeletterde agrariër en de ouders van de huidige Nederlandse jeugd, kunnen schrijven en lezen en zijn verder min of meer goed opgeleid. Van de gemiddelde ‘allochtoons’ jongere kan men zoiets niet stellen, dus gaat de vergelijking met de gemiddelde Nederlander ook op dit punt mank. Surinamers spraken voor het grootste deel al Nederlands, hadden vaal al lange tijd de Nederlandse nationaliteit tot 1975, nog voordat zij naar Nederland kwamen, maar bevinden zich in dezelfde categorie als Riffijnen of Kürden. Antillianen zijn gewoon Nederlanders, maar vallen toch onder het begrip allochtoon. Dit illustreert verder de willekeurigheid bij het aanwijzen van burgers als allochtonen. http://www.volkskrant.nl/binnenland/...er_Markuszower http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders http://indoweb.hyves.nl/forum/388972..._de_2de_Kamer/ |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Provinciaal Statenlid
|
allemaal obscure en minder obscure fora uiteraard, maar niets is toch overdreven
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
|
|