![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen; die resultaten zouden geen invloed hebben op mijn mening. Of die resultaten goed of slecht zijn; ik vind gescheiden ouderavonden niet kunnen. Ik ken graag het volledige plaatje; en daar is niets vreemds of achterbaks aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat iets uitmaakt is dat zoiets niet kan en niet mag, zelfs niet voor de moslims te plezieren! Welke conclusie zou jij trekken moest het "een groot succes zijn geweest"? Zo verder doen in naam van de "godsdienstvrijheid"? Geef ze een vinger en ze nemen een hand! Nog liever afhakken dan. Waarom anders zoveel kommentaar en vragen bij dit "nieuwe verschijnsel"? Laatst gewijzigd door andev : 2 maart 2010 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Andev herhaalt enkel je verwerpelijke insinuaties. De resultaten zouden geen invloed hebben op mijn mening. Of die resultaten goed of slecht zijn; ik vind gescheiden ouderavonden niet kunnen. Ik ken graag het volledige plaatje; en daar is niets vreemds of achterbaks aan. Waarom denken jullie dat de resultaten positief zouden geweest zijn; ze kunnen evengoed negatief zijn. Maar dat zullen we nooit weten. @Andev : Op wiens vraag/eis werd dit initiatief genomen? Wie heeft er altijd zo veel commentaar bij zo'n eenmalig verschijnsel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 2 maart 2010 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Toch we raar dat mijn antwoord geschrapt wordt : Artisjok heeft hier in deze draad alleen al ettelijke keren gezegd dat 'ze het nooit begrijpt'. Ik maakte dus enkel een samenvattende analyse.
Nu ja, blijkbaar is voor Artisjok uithuilen bij de mods ten einde anderen zo snel mogelijk geband te krijgen de manier om overeind te blijven naast uiteraard het draaien, kronkelen, rond de pot draaien, de discussie op het verkeerde been zetten, het niet antwoorden op de vragen, ontwijken, afwijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het thema van de ouderavond was "bullying". Om deze ouderavond zo rustig en vredig mogelijk te laten verlopen, werden alleen de moeders uitgenodigd. In feite geeft de school dus toe aan mogelijk bullying door sommige vaders, dus is het resultaat negatief want in plaats van progressief niet toe te geven aan bullying gebruikt de school een vluchtmiddel om bullying als reactie op hun ouderavond te vermijden.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 2 maart 2010 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik spreek over de resultaten; bedoel ik de opkomst van de moeders. In hoeverre kwamen ze opdagen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit had ik niet van je gedacht artisjok, eigenlijk wel laag - siert je totaal niet, hoe vaak heb jij niet (ongeveer) hetzelfde neergepend!
Op een neerbuigend toontje vragen 'of je het niet begrijpt want dan leg ik het je nog eens uit' e.d.! Snap zelfs niet waarom mensen nog hun tijd aan je verdoen, je kan niet eens een normale discussie aan, snap ook niet dat moderatie je gespam, duizendmaal hetzelfde herhalen, nog langer tolereren. Klik maar!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie commentaar heeft lijkt me mogelijk gewoon mensen met gezond verstand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen denken - omdat ze op een forum mensen met een andere mening dan zijzelf - kunnen wegklikken, maar in de realiteit verdwijnen die mensen niet, eveneens hun mening niet, integendeel en er komen er steeds meer bij wiens ogen meer en meer opengaan! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien we de resultaten hadden mogen kennen; zou dit ook een indicatie kunnen geven; of dit werkelijk gevraagd/gewenst is door Moslims. Maar dat zullen we dus nooit weten. Wie bedoel je met "het beleid" de directie van de school? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik in een discussie vermoed dat een ander niet correct of volledig begrepen heeft wat ik bedoelde durf ik al eens vragen of dit zo is. Daar is niets neerbuigend aan. Maar voor alle duidelijkheid zal ik er in het vervolg voor jou "no pun intended" bijzetten. OK? Dan weet je dat ik niet bedoel "iemand die niet erg slim is of dingen niet meteen begrijpt" http://forum.politics.be/showthread....63#post4389863 Doordat ik hier op jouw post reageerde kan je me terug verwijten dat ik Mocht je dus nog iets on topic te vertellen hebben; ga je gang. |
|
![]() |
![]() |