![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lieve schat koppensneller (naar het voorbeeld van de profeet?), heeft Israël de EU dan zó hard nodig denk je?
Ik denk eerder andersom, zonder Joodse intelligentie had je nu geen intel, geen medicijnen tegen allerhande ziektes, geen chip in je mobiele foon, geen zoveel dingen, begin alvast maar aan je boycotje, er zullen heel wat dingen uit het raam gesmeten moeten worden bij je thuis! Wist je dat er zelfs Jaffa sinaasappels ingevoerd worden, een stickertje derop et voila in de Turkse of Marokkaanse nachtwinkel verkocht...en zo zijn er nog een hoop zaken waar jij zelfs geen weet van hebt die uit Israël komen, zelfs palestijnen werken samen met Israëlische bedrijven en maken gebruik van Israëlische kennis, technologie en machinerie...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Welke profeet? Hou me niet zo bezig met godsdienstig gezeik.
Het is niet mijn boycotje, maar een terechte van de ganse EU, mochten ze het doordrijven. En we zullen zien tot wat het leid. Denk niet dat ik hun producten nodig heb. Iig een juiste houding van de EU |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat jij hun producten heel erg hard nodig hebt, je gebruikt er zelfs een hoop van zonder te weten of te willen weten, handig he?
de EU is de grootste grap in de geschiedenis, je vergeet trouwens hoeveel kapitaalkrachtige Joden (jaja, die mensen weten met geld om te gaan en zijn meestal succesvol in alles wat ze doen) achter Israél staan en hen blijvend steunen. Met de wapens die Israël bezit, kunnen ze, mochten ze willen, of indien serieus aangevallen, een totale destructie uitvoeren zodat er van het hele MO niks anders overblijft dan een erg groot en diep gat waar in geen jaren nog maar een grasspriet groeien zal, en dát mijn lieve schat zál Israél doen als ze tenonder gaan, ze nemen de hele klerezooi met zich mee dan!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En welke producten zouden dat dan zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, er zal nooit geen wereldvrede komen zolang de zionisten het Heilige Land blijven gijzelen.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 maart 2010 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je had naar het filmpje moeten kijken dat ik voor je geplaatst heb effe geleden, maar je durfde niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat 'Heilig Land' behoorde nochtans toe aan de Joden lang voordat er sprake was van het christendom en ieslaam!
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je nog eens inhoudelijk reageren of blijft het bij oeverloos gezeik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat wat ik geschreven heb, maak er van wat je wil lieffie!
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er woonden ook al eeuwen lang joden in Duitsland voor 1939, toen men begon de joden op te sluiten in ghetto's. Dat is exact hetgeen Israël nu doet tegen de Palestijnen. En diverse reportages tonen aan dat de onderdrukking van de Palestijnen steeds verder en verder gaat. De operatie Entlösung is dan ook maar een kwestie van tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Idd, u wil zaken blijven doen met personen die lak hebben aan internationale wetten, oorlogsmisdaden plegen en lak hebben aan mensenrechten.
Zolang het maar geen bruinen zijn of aan islam doen. Verder nog wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Criminele bloeddorstige religieuze zotten gaan vergelijken met de Joden die vergast werden in concentratiekampen of in ghetto's werden bijeen gejaagd is effenaf absurd, het geboortecijfer in gaza en de hoge levensverwachtingen zijn écht een voorbeeld van 'in een ghetto leven'. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, ik doe geen zaken met islamitische landen, voor geen millimeter.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Ja we weten het ondertussen al. Je zou ook nooit aan de grote mensentafel zitten om dit soort debatten te voeren, dus wat boeit het eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israël is wel een doorn in je oog eyh? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Niet echt nee. Als ze zelfdestructief willen blijven is dat hun volste recht. Maar dan moeten ze achteraf niet komen melken of de holocaust er weer bijhalen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ik morgenvroeg nog eens een ganse hoeveelheid vegetarische producten van TIVALL ga aanschaffen. Lekker vegetarisch, niks halal en vooral ISRAËLISCH.......
![]() ![]() |
![]() |
![]() |