![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Recht op zelfdoding legaliseren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 54,55% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 31,82% |
(... anders: ik verklaar met een postje) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moest meteen aan deze online conversatie denken en heb er dan ook in de marge naar verwezen. Laten we het er op houden dat je mening ter zake louter uit onwetendheid is gevoed. Mocht het je interesseren, kan ik je wel via pb de nodige contacten doorsturen, zodat je jezelf kan informeren. Je weet: een mens leert zijn hele leven bij.
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er moet nog voldoende hoop zijn op "aangename sensaties" in wat er mij rest van leven opdat die rest beter is om geleefd te worden dan niet geleefd te worden. Indien niet, is het beter van die rest niet te leven. Natuurlijk, en daar wees ik ook op, kan men soms in zulk een situatie verkeren dat men dat verkeerd inschat. Dat dient vermeden te worden, want men maakt dan gewoon de foute beslissing, het leven was meer de moeite waard dan men in een zekere periode van zwartkijken had geschat.
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Afin, je laatse zin geeft al een antwoord.
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft jouw vraag, ik heb mijn antwoord gegeven en als je echt een verschil tussen moraal en atittoriiiiiirie ziet, dan moet je mij dat vertellen. Druk de verschillen en massa/energie, dan kunnen we verder discuteren, zo niet, dan is de discussie gedaan zoals jij zelf aangaf. Laatst gewijzigd door porpo : 24 maart 2010 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Deze post zal vast overbodig zijn maar ik schrijf ze alvast.
Hmm...teneerste leg ik Porpo laster tenvoete op basis van http://forum.politics.be/showpost.ph...62&postcount=9 . Hier kan men duidelijk lezen dat mensen zoals ik volgens hem geen moraal hebben. Dit is een flagrante leugen natuurlijk, iedereen weet wat moraal is en ik heb evenzeer normen,waarden, moreel, moraal, mijn oorsprong hiervan is anders maar daarom niet slechter. Tentweede is het duidelijk dat Porpo weigert zijn beschuldigingen herhaalt en zich weigert te verdedigen dus ik leg hem eerroof ten laste. Zoals we in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=108 zien negeert hij iedereen wiens visie hem niet past en doet hij voort met het discrimineren van niet religieuze personen. Voorts lijkt het me overduidelijk dat zijn posts een totaal gebrek aan elementaire manieren en debatmethoden aantonen. Hij negeert vragen van anderen (aangetoond in de vorige alinea), weigert te reageren op vragen en stelt tegenvragen die men onmogelijk kan beantwoorden doordat deze geen enkele logica bevat. Het feit dat hij flagrant weigert termen correct te schrijven zoals "atittoriiiiiirie" (heeft iemand de correcte term al kunnen ontcijferen) helpt de zaak evenmin. Als conclusie trek ik dus dat Porpo een wansmakelijke poster is. Of hij een trol is of echt zo'n degoutante mentaliteit heeft kan ik niet uitmaken. Hets atat wel vast dat ik zijn aanwezigheid op deze methode intollerant vind, welke stappen kunnen we tegen dit karrikatuur ondernemen? ---------------------------------------------- On-topic. Zelfmoord moet kunnen onder welbepaalde voorwaarden. Zelfmoord kan men voorkomen door begelijding maar mensen die echt dood willen zullen het zeer zelden zeggen doordat men dan vreest tegengehouden te worden. Het lijkt me alvast wenselijk om er toch een zinnig debat over te houden. Zelfmoord gebeurt, dat kunnen we niet ontkennen, daarom lijkt het me belangrijk dat men ernaar streeft deze gebeurtenissen zo weinig traumatisch te maken als we kunnen. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 24 maart 2010 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 24 maart 2010 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat het is hangt af van uw wereldbeeld, als dat niets van doen heeft met jouw wereldbeeld, dan heeft de vraag voor jou geen betekenis, en moet je daar verder niet op ingaan.
Laatst gewijzigd door porpo : 24 maart 2010 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar laat het ook maar. Tegen jouw morele verhevenheid valt niet op te tornen.
![]() |
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() Of omdat ze gewoon aankaarten wat jij met je oogkleppen niet wil zien...
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Maw: U hebt geen antwoord.
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |