Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2010, 08:25   #101
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een of topik uitspraak, waar ik toch graag even op in ga.

Ook ik erger me aan de frankofone voorstelling van zaken. Als flamingant ben ik separatist, niet anti-Waal maar pro-Vlaanderen ... bla bla ...

Maar ik erger me evenzeer aan de houding van het Blok. Ook alweer met de huidige media-kampanje.

Blijf jij je dus ook maar ergeren, maar wat mij betreft: als er een samenwerking NVA en het Blok komt, die verder zou gaan dan punktuele kommunotaire gelijklopende stemmingen, dan zou de NVA mijn stem kwijt zijn.

(nogmaals, al in andere draden omstandiger uitgelegd: 99 prosent van de kiezers van het Belang, zijn niet het probleem; slechts één prosent van hun kiezers, en een groter persentage van hun grote pieten, vormen een uiterst groot probleem.
Ook de Valk. Met zijn uitspraak over de apartheid in Zuid-Afrika.)
Leve België.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 09:00   #102
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Fout.
Die messianistische visie alsof de geschiedenis met of voor ons is, ligt diep ingebakken in de Vlaamse ziel.
Er van uit gaan dat op een bepaald moment de Belgische Staat niet meer gaat werken of dat 'een rijk geworden' Wallonië' er zelf de stekker gaat uittrekken , komt goed uit voor Francofonia, die wel beter weet.
Als we het zelf niet doen, komt dat Vlaemsch Republiekske er nooit.
Slovaken en Montenegrijnen hebben hun onafhankelijkheid niet verkregen door te 'wachten'.
2
Oud 31 maart 2010, 10:07   #103
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een of topik uitspraak, waar ik toch graag even op in ga.

Ook ik erger me aan de frankofone voorstelling van zaken. Als flamingant ben ik separatist, niet anti-Waal maar pro-Vlaanderen ... bla bla ...

Maar ik erger me evenzeer aan de houding van het Blok. Ook alweer met de huidige media-kampanje.

Blijf jij je dus ook maar ergeren, maar wat mij betreft: als er een samenwerking NVA en het Blok komt, die verder zou gaan dan punktuele kommunotaire gelijklopende stemmingen, dan zou de NVA mijn stem kwijt zijn.

(nogmaals, al in andere draden omstandiger uitgelegd: 99 prosent van de kiezers van het Belang, zijn niet het probleem; slechts één prosent van hun kiezers, en een groter persentage van hun grote pieten, vormen een uiterst groot probleem.
Ook de Valk. Met zijn uitspraak over de apartheid in Zuid-Afrika.)
typisch NVA enfin, nog liever heulen met de vijand en aldus de Vlaams-rechtse zaak zwaar beschadigen, dan samen te gaan met iemand die maar een klein beetje met jou van mening verschilt
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be