![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik was destijds lijstduwer voor FVH waarvoor is steeds veel achting had. Ik vind het verder te delicaat en te persoonlijk om daar meer over te zeggen. Er wordt wel een gezegd dat FDW de harde brutale lijn volgt en dat dit de reden is waarom het VB moeilijkheden kent. Ik ben het daar niet meer eens. De laatste 'doodzonde' van FDW breeduitgesmeerd in de media was: 'de poen van ons pensioen...' waarmee bedoeld werd: de immigratie kost ons teveel geld. Kijk naar de gevangenisbevolking, ocmw-klanten, leefloners, schoolproblemen. Spijts de voorbeeldige immigranten is de balans geen verrijking. De deftige Le Soir schreef: zet alle NVA-ers op een boot en laat die zinken in het midden van de oceaan. En meer van dat moois ivm de Vlaamse Rand: de VL plegen etnische zuivering met een foto van massagraven. BDW vergeleek Reynders met Dutroux, en sprak toen hij door de CD&V gedumpt werd over hun sluitspier waar nu alles uitloopt. Ik herinner me geen soortgelijke uitspraken van FDW. Zijn grote misdaad is dat hij teveel stemmen haalt en de motor is van het VB.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 14 mei 2010 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanhecke zou in Antwerpen als lijsttrekker evenveel stemmen halen als Dewinter.
![]() |
#103 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bert, Niet dat ik je géén gelijk geef of gelijk wil geven. Maar de interne twisten van de laatste maanden kan je toch niet zomaar naast je neerleggen. De ronduit negatieve berichtgeving (en dan druk ik mij nog voorzichtig uit) rond de partij is iets wat wij al jaren gewoon zijn, maar we moeten vandaag echter durven toegeven dat we het onze tegenstrevers op dit ogenblik bijzonder makkelijk maken. Ook naar onze kiezers wordt m.i. een bijzonder slecht signaal gegeven. Het is elke dag wel iets anders... Het interview van GA in P. bijvoorbeeld... Zélfs al heeft hij die woorden in een geheel andere context gebruikt, zoals hij zelf beweert... hij heeft in elk geval de perceptie tegen en nogmaals de indruk gewekt dat MRM én haar kliek eruit moeten... Daarop volgde de reactie van MRM en FVH dat ze bedankten voor hun verkiesbare plaats... De robbertjes worden heden in de volle openbaarheid gebracht en uitgevochten. Betreurenswaardig!
|
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Hoe is het VB groot geworden en waardoor doen de establishmentspartijen het nog altijd in hun broek voor het VB? Hoe komt het dat VB'ers het in debatten zo gemaakkelijk hebben dat ze er moeten uit geweerd worden om ze af te stoppen? Eén reden: hun programma is fair, correct en noodzakelijk. GA heeft gelijk als hij het eerder daarover wil hebben ipv over de poppetjes te blijven zeiken en daardoor de vijand in de kaart te spelen.
![]() |
#105 |
|
![]() best mogelijk, maar wat wil je daarmee aantonen?
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Vergelijk dat met de houding van Frank Vandenbroucke toen die door zijn partij opzij geschoven werd. Hij trad terug naar voor met een studie over de sociale zekerheid en de staatshervorming. rustig en met een zelfverzekerde glimlach. Daar kunnen wij nog iets van leren!
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=4TP3u0rNkys |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN