Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 mei 2010, 12:57   #101
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik postte die info net om aan te tonen dat dat verwijt van postjespakker (postjespakster in dit geval) geen hout snijdt, ik denk dat zowel FVH als MRM grotendeels uit overtuiging handelen in deze, los van t feit of ze een verkiesbare plaats krijgen/kregen ... dit gaat dus dieper dan de gemiddelde banale ruzie om een plaats op de lijst.
Anna List, het gaat niet over postjes, het gaat ook niet over ideologie, maar je zit wel op het verkeerde spoor.
Ik was destijds lijstduwer voor FVH waarvoor is steeds veel achting had.
Ik vind het verder te delicaat en te persoonlijk om daar meer over te zeggen.

Er wordt wel een gezegd dat FDW de harde brutale lijn volgt en dat dit de reden is waarom het VB moeilijkheden kent.

Ik ben het daar niet meer eens.

De laatste 'doodzonde' van FDW breeduitgesmeerd in de media was: 'de poen van ons pensioen...' waarmee bedoeld werd: de immigratie kost ons teveel geld. Kijk naar de gevangenisbevolking, ocmw-klanten, leefloners, schoolproblemen. Spijts de voorbeeldige immigranten is de balans geen verrijking.

De deftige Le Soir schreef: zet alle NVA-ers op een boot en laat die zinken in het midden van de oceaan. En meer van dat moois ivm de Vlaamse Rand: de VL plegen etnische zuivering met een foto van massagraven.

BDW vergeleek Reynders met Dutroux, en sprak toen hij door de CD&V gedumpt werd over hun sluitspier waar nu alles uitloopt.

Ik herinner me geen soortgelijke uitspraken van FDW. Zijn grote misdaad is dat hij teveel stemmen haalt en de motor is van het VB.

Laatst gewijzigd door luc broes : 14 mei 2010 om 13:04.
luc broes is offline  
Oud 14 mei 2010, 13:23   #102
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Anna List, het gaat niet over postjes, het gaat ook niet over ideologie, maar je zit wel op het verkeerde spoor.
Ik was destijds lijstduwer voor FVH waarvoor is steeds veel achting had.
Ik vind het verder te delicaat en te persoonlijk om daar meer over te zeggen.

Er wordt wel een gezegd dat FDW de harde brutale lijn volgt en dat dit de reden is waarom het VB moeilijkheden kent.

Ik ben het daar niet meer eens.

De laatste 'doodzonde' van FDW breeduitgesmeerd in de media was: 'de poen van ons pensioen...' waarmee bedoeld werd: de immigratie kost ons teveel geld. Kijk naar de gevangenisbevolking, ocmw-klanten, leefloners, schoolproblemen. Spijts de voorbeeldige immigranten is de balans geen verrijking.

De deftige Le Soir schreef: zet alle NVA-ers op een boot en laat die zinken in het midden van de oceaan. En meer van dat moois ivm de Vlaamse Rand: de VL plegen etnische zuivering met een foto van massagraven.

BDW vergeleek Reynders met Dutroux, en sprak toen hij door de CD&V gedumpt werd over hun sluitspier waar nu alles uitloopt.

Ik herinner me geen soortgelijke uitspraken van FDW. Zijn grote misdaad is dat hij teveel stemmen haalt en de motor is van het VB.
Antwerpen is dan ook de grootste VB-biotoop.
Vanhecke zou in Antwerpen als lijsttrekker evenveel stemmen halen als Dewinter.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 20 mei 2010, 12:00   #103
KVE
Provinciaal Statenlid

KVE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Denk ervan wat je wilt. Ik concentreer me liever op de campagne dan op wat geruzie of hoe je het ook wilt noemen.
Bert, Niet dat ik je géén gelijk geef of gelijk wil geven. Maar de interne twisten van de laatste maanden kan je toch niet zomaar naast je neerleggen. De ronduit negatieve berichtgeving (en dan druk ik mij nog voorzichtig uit) rond de partij is iets wat wij al jaren gewoon zijn, maar we moeten vandaag echter durven toegeven dat we het onze tegenstrevers op dit ogenblik bijzonder makkelijk maken. Ook naar onze kiezers wordt m.i. een bijzonder slecht signaal gegeven. Het is elke dag wel iets anders... Het interview van GA in P. bijvoorbeeld... Zélfs al heeft hij die woorden in een geheel andere context gebruikt, zoals hij zelf beweert... hij heeft in elk geval de perceptie tegen en nogmaals de indruk gewekt dat MRM én haar kliek eruit moeten... Daarop volgde de reactie van MRM en FVH dat ze bedankten voor hun verkiesbare plaats... De robbertjes worden heden in de volle openbaarheid gebracht en uitgevochten. Betreurenswaardig!
KVE is offline  
Oud 20 mei 2010, 12:10   #104
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE Bekijk bericht
Bert, Niet dat ik je géén gelijk geef of gelijk wil geven. Maar de interne twisten van de laatste maanden kan je toch niet zomaar naast je neerleggen. De ronduit negatieve berichtgeving (en dan druk ik mij nog voorzichtig uit) rond de partij is iets wat wij al jaren gewoon zijn, maar we moeten vandaag echter durven toegeven dat we het onze tegenstrevers op dit ogenblik bijzonder makkelijk maken. Ook naar onze kiezers wordt m.i. een bijzonder slecht signaal gegeven. Het is elke dag wel iets anders... Het interview van GA in P. bijvoorbeeld... Zélfs al heeft hij die woorden in een geheel andere context gebruikt, zoals hij zelf beweert... hij heeft in elk geval de perceptie tegen en nogmaals de indruk gewekt dat MRM én haar kliek eruit moeten... Daarop volgde de reactie van MRM en FVH dat ze bedankten voor hun verkiesbare plaats... De robbertjes worden heden in de volle openbaarheid gebracht en uitgevochten. Betreurenswaardig!
jonges toch...ja er is een probleem met één, twee...neen zelfs tien mandatarissen die hun zin niet krijgen...so what?

Hoe is het VB groot geworden en waardoor doen de establishmentspartijen het nog altijd in hun broek voor het VB?
Hoe komt het dat VB'ers het in debatten zo gemaakkelijk hebben dat ze er moeten uit geweerd worden om ze af te stoppen?

Eén reden: hun programma is fair, correct en noodzakelijk.
GA heeft gelijk als hij het eerder daarover wil hebben ipv over de poppetjes te blijven zeiken en daardoor de vijand in de kaart te spelen.
Oud 20 mei 2010, 13:48   #105
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Antwerpen is dan ook de grootste VB-biotoop.
Vanhecke zou in Antwerpen als lijsttrekker evenveel stemmen halen als Dewinter.
best mogelijk, maar wat wil je daarmee aantonen?
Oud 20 mei 2010, 14:00   #106
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE Bekijk bericht
Inderdaad, onvoorstelbaar en onvergefelijk.

Vergelijk dat met de houding van Frank Vandenbroucke toen die door zijn partij opzij geschoven werd. Hij trad terug naar voor met een studie over de sociale zekerheid en de staatshervorming.
rustig en met een zelfverzekerde glimlach.

Daar kunnen wij nog iets van leren!
Oud 20 mei 2010, 15:21   #107
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Inderdaad, onvoorstelbaar en onvergefelijk.

Vergelijk dat met de houding van Frank Vandenbroucke toen die door zijn partij opzij geschoven werd. Hij trad terug naar voor met een studie over de sociale zekerheid en de staatshervorming.
rustig en met een zelfverzekerde glimlach.

Daar kunnen wij nog iets van leren!
Vanhecke en Morel zingen nu samen:

http://www.youtube.com/watch?v=4TP3u0rNkys
system is offline  
Oud 20 mei 2010, 15:25   #108
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Vanhecke en Morel zingen nu samen:

http://www.youtube.com/watch?v=4TP3u0rNkys
Uit betrouwbare bron :

http://www.youtube.com/watch?v=Y8-3rnudK74
Henri1 is offline  
Oud 20 mei 2010, 22:04   #109
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Er moet daar bij het Vlaams Belang toch een serieuze haar in de boter zitten.
Is dit het "begin vh einde", of is het een "accident de parcours" van voorbijgaande aard ??

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...Morel_Vanhecke
Er zijn er zoveel in andere partijen die wel op de lijst staan als trekker of duwer en die , ook al worden ze verkozen, niet eens willen deelnemen. Dat vind ik persoonlijk veel erger want dat zijn eerste klas huichelaars, Morel is eentje van recht door zee. Dat wordt nu eenmaal niet altijd en door iedereen in dank afgenomen.

Laatst gewijzigd door Garry : 20 mei 2010 om 22:04.
Garry is offline  
Oud 23 mei 2010, 20:38   #110
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Er zijn er zoveel in andere partijen die wel op de lijst staan als trekker of duwer en die , ook al worden ze verkozen, niet eens willen deelnemen. Dat vind ik persoonlijk veel erger want dat zijn eerste klas huichelaars, Morel is eentje van recht door zee. Dat wordt nu eenmaal niet altijd en door iedereen in dank afgenomen.
Uw avatar al evenmin.
system is offline  
Oud 23 mei 2010, 22:03   #111
luc broes

Standaard

Citaat:
, Morel is eentje van recht door zee..
Waarheen?
Oud 24 mei 2010, 12:21   #112
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, Stalin en Adolf indertijd ook. Een goede zaak voor uw partij dat beide huichelaars zichzelf buitenspel hebben gezet.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be