![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wedden dat jij dit niet kan aanhalen?" Ik win dus deze weddenschap. Citaat:
Vertel nu eens welke van mijn reacties wereldvreemd zijn. Wedden dat je dat ook al niet kan aantonen. http://forum.politics.be/showthread....21#post4750621 http://forum.politics.be/showthread....63#post4750663 http://forum.politics.be/showthread....11#post4751011 http://forum.politics.be/showthread....25#post4751125 http://forum.politics.be/showthread....22#post4756022 Citaat:
Mag ik nu nog weten waarom jij dit wil weten? Welk belang heeft dit? Zullen we nog een weddenschap aangaan? Laatst gewijzigd door artisjok : 18 mei 2010 om 05:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lachen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ondanks het feit dat ik geen brute vechterstype ben, heb ik al meermaal iemand bij zijn kraag gepakt. Je moet er alleen om vragen, dan doe ik het. En het type personen dat op internetfora komt huilen hoe slecht en barbaars die allochtonen wel niet zijn en dat ze elke dag afgeranseld of beroofd worden... awel die verdienen dat. Wees nu eens een man en durf iets terug doen als een aap jou aanspreekt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik ooit door een aap word aangesproken, zal ik mijn GSM bovenhalen om een interview (beeld én geluid) vast te leggen, en vervolgens ga ik een Nobelprijs biologie claimen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() met "aap" bedoelde ik natuurlijk die schorriemorrie, die crapuleuze ventjes van op straat, doorgaans met namen die in de verste verte niet lijken op "jan" of "peter" of "brecht".
Kijk, als zo'n snotneus iets uithaald, en alle vlaamse mannen van tussen de 15 tot 75 durven er niks tegen doen, of zelfs maar iets tegen te zeggen, dan wordt het de volgende dubbel zo erg en zal die snotneus zich god weet wat wanen. Direct een lap in zijn gezicht. Dat zal het wel oplossen. als ze met meerdere zijn, moet je er natuurlijk zeker van zijn dat je een lap in je gezicht terugkrijgt maar dat hoort er nu eenmaal bij een gevecht. en als je dat niet durft doen, moet je op een forum dan ook niet komen zagen en beiten dat je steeds afgeranseld wordt door "apen". wees een keer zelf een leeuw hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
volgens mij ligt de reden in de opvolging vanuit de gerechtelijke wereld. Er valt geld te puren uit menslievende helpers dus worden die niet beschermd zoals een gezonde samenleving hoort te doen.
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus u bent niet links ? Ok, laten we het dan maar houden op een ongelooflijk wereldvreemde naïviteit en een stuitend gebrek aan mensenkennis uwentwege, da's zo al erg genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En? Jij weet helemaal niet of ik kinderen heb. Mag ik nu nog weten waarom jij dit wil weten? Welk belang heeft dit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |