![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik heb bij mijn inschrijving hier de forumregels goed gelezen.
Enkel maar posten en opnieuw posten van teksten zonder er eigen commentaar bij te zetten is spamming en kan leiden tot strafpunten, ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank hiervoor, Liberalist. Ik blader af en toe met verschillende keywords en in verschillende regio's en leer uiterst veel over hoe het er aan toegaat met dat Business leven. (Dit om terug on-topic te komen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() @Roodhaar
Ach kijk, ik betwijfel dat u ook maar iets geeft omwille van onschuldige kinderen. Heb ik u ooit horen spreken over Darfur? West-Sahara? Oost-Congo? Syrische repressie tegen de koerden? @Minister U bent diegene die het doden van burgers op marktplaatsen en meisjescholen "Goed nieuws uit Irak en Afghanistan" noemt, ik denk niet dat wij, Israël of gelijk wie lessen te leren hebben van u.
Laatst gewijzigd door garfield : 19 mei 2010 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Méén je dat?! Ik heb van hetzelfde type Obsessionele Strijders van de Haat inderdaad al letterlijk vernomen dat ze, wanneer ze eerlijk waren: 1) geen bal gaven om het welzijn van de Palestijnen maar die enkel gebruikten voor hun doeleinden en 2) eigenlijk alléén maar anti-Israël waren. Dus: niks pro-Palestijns, maar alleen uit op de vernieting van Israël! En dat mag men geen nieuwe vorm van anti-semitisme noemen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() In de topic met dezelfde titel wou hij zelf na herhaalde pogingen van zowel mezelf als Antoon geen afstand nemen van het willekeurige geweld van in zijn ogen "vrijheidstrijders"
![]() |
![]() |
#106 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Leuk dat de toestand ginds door enkele gloriemomenten geminimaliseerd wordt tot niks. Beeld u in dat iemand dat zou doen met het joodse leed.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 19 mei 2010 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Volgens u bestaat er geen "Joods leed"....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had het - met alle respect voor hen - ook niet zozeer over Finkelstein en Chomsky maar ondermeer over Sir Gerald Kaufman, Omer*Goldman, Uri Avnéry, Mark LeVine, de International Jewish Anti-Zionist*Network, Gilad Atzmon, prof. Amnon Raz-Krakotzkin, Prof. Shlomo Sand, Prof. Ilan Pappé en de andere nieuwe historici, intellectuelen en kunstenaars wier werk ik heb gelezen en volg en dat me bijzonder geboeid heeft. Het gaat er mij dus niet om of ik Joodse 'vriendjes' heb of niet. Het is hier geen speeltuin of kindertuin. Het gaat erom wat zij te zeggen hebben. En hun standpunten, analyses en de feiten die ze aandragen getuigen van een visie op de wereld en de mens gebaseerd op humanitaire principes die ik bij zionisten doorgaans niet kan ontdekken. Citaat:
Het maakt natuurlijk al uw volgende argumenten compleet ongeloofwaardig. Citaat:
Zoals ik tegenstander ben van het Frans kolonialisme in Algerije, het Belgische kolonialisme in Congo, het Brits in Indië en Zuid-Afrika en alle andere vormen van kolonialisme waar ook, zo ben ik ook gekant tegen het Israëlisch kolonialisme in Palestina. Niet omdat het om Joden gaat (wat overigens betwistbaar is, zoals de Joodse Prof. Shlomo Sand zeer helder heeft uitgelegd) maar omdat het om kolonialisme gaat. Dat kolonialisme gaat niet zozeer over het feit dat er Joden in Palestina wonen. Er hebben er altijd gewoond en het lijkt me logisch dat ze er ook blijven wonen. Het gaat om het politieke systeem dat niet anders omschreven kan worden dan als apartheid. Daar kan ik me om humanitaire, sociale en politieke redenen alleen maar tegen verzetten. In Palestina, ja. Maar evengoed in Timboektoe, Zeveneken, Papoea-Nieuws-Guinea en Patagonië. of het nu om Joden gaat, om Pinguins, om Varkens of aliëns, het is en blijft onaanvaardbaar. Een samenleving die geënt is op racisme, nationalisme en imperialisme en die ideologie met militaire middelen wil vestigen, vindt in mij een tegenstander.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Natuurlijk wel. Maar het is al lang voorbij en dat kunnen ze blijkbaar niet loslaten. Zou er geld uit te slaan vallen?
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Holocaust_Industry |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zeg wat ik denk en constateer, niet wat ander meent dat ik MOET denken. Als een fundi jood zich vrolijk maakt over dode Palestijnse kinderen, is dat gewoon walgelijk , net als dat trachten te verhullen.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 20 mei 2010 om 11:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() er zijn zelfs termen voor uitgevonden. en boeken over geschreven....
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Roodhaar Laatste activiteit: Vandaag 12:21 Rapporteert een kwalijk bericht @ 12:21 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je op iemands forumnaam klikt, zie je waar iemand op het forum mee bezig is. Als je nu op mij zou klikken zou er staan 'reageert in discussie'. Bij jou staat er nu:
Laatste activiteit: Vandaag 12:28 Reageert in een discussie Islamvarkens viseren Nederlanders en Denen op WK voetbal @ 12:28
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 20 mei 2010 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() oh maar dat geef ik ook zonder probleem toe hoor, bij hasbara troll toestanden, druk ik vanaf nu op een rode knop.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() maar goed, zoals reeds gezegd : bij jullie hasbara toestanden vanaf nu : rode knop.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 20 mei 2010 om 11:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() Hypocriet, omdat jij altijd zevert over de 'zionisten' die op het rode knopje zouden drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoef me tegenover iemand als jij niet te verantwoorden. Jij bent een uiterst hypocriet mannetje die geen bal om de Palestijnen geeft, maar enkel erop uit is om op Israel en de Joden te zagen.
|
![]() |
![]() |