![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Ik heb mij vandaag zo'n handig looprekje aangeschaft. En ook van die steunkousen, awel ge gaat het niet geloven, maar die steunkousen da's echt een zegen. Ik vergat ook nog te melden dat ik op aanraden van Trezeke van den Bakker mij ingeschreven heb in den home. Want ja, da zijn daar lange wachtlijsten he, en ik zou toch graag een kamerke hebben. Want ja, stel da mijnen Albert komt te overlijden....dan zitte kik hier alleen in da groot huis". |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat kost dat lolleke?
Ik trakteer. Geef me rap uw rekeningnummer.
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hoe mijn greep naar absolute heerschappij zal verlopen, doe ik uiteraard niet uit de doeken, maar ik kan toch al verklappen dat het iets te maken heeft met gekaapte satellieten en ook - als mijn bestelling via internet tenminste aankomt ! - vleesetende planten. Meer zeg ik niet, Interpol leest mee. Daarom raad ik al mijn medeforummers aan om nog zo veel mogelijk hun mening over alles en nog wat te verkondigen in dit forum. Want vanaf 2013 is free speech geen optie meer... |
|
|
|
|