![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: de jouwe is clicheematiger.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 20 juni 2010 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Burgemeester
|
![]() t'ja sé als de splitsing van belgikske ertoe zou kunnen bijdragen dat het voetbal plotsklaps en ineens volledig kompleet stilvalt in t'ganse landeken...
dan denk ik dat het eigenlijk best een goede zaak zou zijn gezien het een sport is die zéér veel overlast veroorzaakt, denk aan het hooliganisme en aan de extra politiemensen die je moet inschakelen om de orde te handhaven en denk hierbij ook aan de bakken geld welke het jaarlijks aan de gemeenschap kost om dit te financieren en hoe bitter weinig ekonomische weerslag er is gezien de topclubs er zelfs nog niet in slagen om hun véél te dik betaalde spelers (meestal omhooggevallen would-be topsporters met witte sjacochen van vuiton) op een wettelijk verplichte manier in regel te houden daar ze niet eens in staat zijn om een sluitende boekhouding zonder gesjoemel voor te leggen en er evenmin in slagen hun RSZ te betalen, een paar uitzonderingen te n�* niet gesproken en indien ze ertoe gedwongen zouden worden zou de meerderheid van deze "fantasie-clubkes" krot en mot failliet zijn (en virtueel zijn ze het reeds sinds j�*�*�*�*ren) en gezien de geringe opkomst der supporters zou het een te verantwoorden ingreep zijn en zal er géénen hond van wakker liggen............. denk ik...... maar het kan ook zijn dat ik er zo over denk daar voetbal mij in de verste verte interesseerd en ik enkel de ongemakken ervaar..... ![]()
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kom kom, azert heeft gelijk, ook wij hebben spijt van de splitsing met Nederland. Ten bewijze: er zijn al langer gesprekken tussen de 2 voetbalbonden om een Beneliga te maken. ook hebben we al samen het EK georganiseerd en willen we het WK ook al samen organiseren.
Ik dacht dat in het handbal er al een overkoepelende competitie is, en in het volleybal en basketbal spreken ze er ook al over. maw, ik ga er vanuit dat azert hierdoor een vurige voorstander van de hereniging van Nederland met België is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het is zeker dat niets in het leven belangrijker is dan voetbal? ![]() Zouden we dan niet beter Vlaanderen en Nederland samenvoegen? Dan kunnen we nog een grotere voetbalcompetitie uitbouwen? ![]() Wat een argumentatie van de belgicisten ![]() |
||
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlamingen die daar voorstander van zijn zijn er die denken dat de Vlamingen niets alleen kunnen en nood hebben aan een moeder-kloek. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of tegen de Beneliga?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom wellicht dat Belgicisten zo graag in een Franse kont kruipen, zeker?
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me dan steeds af wat die echte problemen van de mensen zijn. Steeds blijft dat een mysterie voor me, want zij die scanderen om ons met de "echte" problemen bezig te houden, beantwoorden niet de vraag wat dat dan wel kan zijn. Op 19 juni 2010 kwam er een eind aan die knagende onwetendheid dankzij azert. Door hem weet ik nu wat de mensen bezig houdt, wat de echte problemen zijn. Het is... voetbal!
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, Leterme was de vergissing
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() NL-VL competitie ! |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nederlander Jan Mulder zei daarover: onzin.
In BE kun je internationale wedstrijden spelen; terwijl je in je eigen land bent. |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jij bent toch tegen splitsingen?? dus ook tegen die van 1830, veronderstel ik?
![]() |