![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan voor de banaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Ik weet niet of het me gaat lukken, maar ik ga hem proberen een ferme loer te draaien. Ten noorden van Senegal ligt Mauretanië, niet direkt een paradijselijk oord. Ik ga proberen hem naar een WU kantoor in Nouakshott te sturen, een 600-tal km van Dakar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is geschreven door een Nigeriaan, over 419 scammers in zijn land: Citaat:
Als eens afgevraagd waarom die praktijk in de Afrikaanse landen met de laagste BNP's niet voorkomt? 85% van deze scammers zijn afkomstig uit West-Afrika, gaande van Senegal tot Kameroen, met Nigeria als absoluut zwaartepunt. In Zuid-Afrika vind je er ook, maar niet in Congo, Tanzania, Namibië, Ethiopië etc.. Lees ook eens deze: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/e...re/3444307.stm http://www.crimes-of-persuasion.com/...an_victims.htm
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 11 augustus 2010 om 15:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Who can blame them?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 11 augustus 2010 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Valt het niemand op dat deze foto die hier gebruikt is afkomstig is van een bekende acteur, namelijk Josh Hartnett uit Pearl Harbor. ![]() |
|
![]() |
![]() |