![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Klub was in mijn tijd correct geschreven. Dat noemde dan de progresieve spellin. Dat te verduidlijking. Maar of er fouten zijn of niet. U antwoord niet meer op de topick. U draait rond de pot, zoals het grote voorbeeld, Geert Boer Swa U geleerd heeft. Kan U het niet winnen op een deftige manier, preobeer dan Uw tegenstander belachelijk te maken. En ja die Vlaams Gezinden van vroeger hebben zich al verschillende malen omgedraait in hun graf. Uit schaamte van het veraad van de N-VA die haar karretje moet hangen aan de CD&V omdat boer swa, een vet betaald jobke zou hebben. Een eerlijk Vlaams nationalist zou NOOIT met de CD&V een kartel aangaan. Daarom is de CD&V te Belgisch ingesteld! Om de poen is het hun te doen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of erger.
![]() |
![]() |
#104 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Ok fernand - en wat zijn nu je argumenten?
Want ik lees slechts weinig steekhoudende dingen van je ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar staat jouw vraag?
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Tsss, wat lees ik hier allemaal: de flaminganten hebben boel met elkaar?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U spreekt over N-VA als flaminganten (copie past gedaan, anders te moeilijk). Dat is nu eens moeilijk te verteren. Postjespakkers is een beter uitdrukking! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze worden door de BUBbels veel meer gevreesd dan die van het Vlaams Blok omdat ze die van de N-VA niet achter een cordon hebben kunnen krijgen.
![]() |
![]() |
#114 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Burger
|
![]() Ge hebt hier allemaal veel geluk dat Elio
geen Nederlands kan lezen, noch spreken, noch schrijven. Hij zou zich nogal verkneukelen dat zijn 'divide et impera'-strategie zo goed werkt. Hij mag op zijn twee oren én op zijn strikske tegelijk slapen. Zolang de zogenaamde Vlaams-Nationalisten zo tegen elkaar blijven tekeer gaan zal er van een Vlaamse Republiek (met hoofdletter, speciaal voor de belachelijke taalpuriteinen) hoegenaamd niets in huis komen. Aan mij zal het evenwel niet liggen. Ik kom uit een CVP-nest, stemde altijd blauw en zal nu Blok stemmen. Kan iemand mij hier eens uitleggen wat het nut is van dat bekvechten onder elkaar. Mocht ik jullie zijn, ik sloot tussen ALLE Vlaamsgezinde partijen een kartel met als enig programmapunt : "Vlaanderen onafhankelijk". Ge zoudt (en dat is juist geschreven, muggezifterkes van dienst) nogal eens iets zien 'in het Zuiden des lands' en ter hoogte van 'Laken'. Mannekes toch. Maar nee, doe gerust verder zoals ge bezig zijt. Het strekt jullie "Vlaams-Nationalisten' tot meerder eer en glorie. Efficiënt, da's natuurlijk iets anders. Misschien eens aan de andere kant van de taalgrens op stage gaan. Daar kunt ge nog eens iets leren : hoe ge met een minderheid van de stemmen maar met EENSGEZINGHEID over één welbepaald thema meer uit de brand kunt slepen dan ge ooit kon vermoeden. Ze geloven het bijwijlen zelf niet.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Terloops, ik kom ook uit een CVP-nest en stemde, tot voor kort, heel mijn leven VU en één keer (voor de helft) N-VA. De andere helft was voor Jos Verhulst.
![]() |
![]() |
#117 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Bedoelt ge daarmee kennen ( ik ken ook Chinees) of verstaan of echt kunnen spreken én schrijven ?
![]() |
![]() |
#118 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Bedoelt ge daarmee kennen ( ik ken ook Chinees) of verstaan of echt kunnen spreken én schrijven ?
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het hem, een beetje toch, horen spreken. Echt waar!
Di Rupo zal toch wel verstaan wat hij antwoord op een vraag, zeker? Of zouden de vragen hem op voorhand zijn toegespeeld? Hij moet anders écht wel Nederlands leren als hij de ambitie heeft om de volgende Belgische premier te worden, of niet? Of zouden Bert Anciaux en Steve Stevaert als Fransonkundige pasmunt kunnen gebruikt om broeder Di Rupo als Nederlandsarme premier te doen slikken? ![]()
![]() |
#120 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |