![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
W�*�*r is je bal, als je er al ooit een gehad hebt? Nee arti, ik had het helemaal niet over Wilders en zijn partij, Wilders spreekt immers de waarheid, weerleg JIJ anders wat hij zegt, áls het dan toch zo simpel zou zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is in strijd met de wet om iemand voor een functie te weigeren op basis van geslacht. Dat doet de Kerk door het priesterambt te weigeren voor vrouwen. (Een functie waarbij het loon dan nog betaald wordt door de overheid!) Het is in strijd met de wet om te discrimineren op basis van sexuele voorkeur. De Kerk discrimineert door het Kerkelijk huwelijk niet open te stellen voor homo-koppels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik moeten weerleggen wat Wilders schrijft; deed jij dat voor degenen die jij leugenaar noemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat heeft u helemaal zelf in de hand. Geeft u op een directe manier concreet antwoord op de vraag of vragen, zonder eerst pagina's lang over tien keer niks te leuteren, wordt u door mij niet 'kaltgestellt'. Gaat u weer eens een rondje om de pot zeveren, dan verdwijnt u bij mij onmiddellijk weer de in ijskast. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn haar 'ballen' die blijkbaar niemand kan raken! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Het is dan ook erg moeilijk, zo niet onmogelijk, om onzichtbare, dan wel niet bestaande ballen te raken. Wellicht wel in een parallel universum, en dan nog slechts alleen in een sterrenstelsel genaamd 'de artisjok'.
Misschien kan Chriet Titulaer hier enige duidelijkheid over verschaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef "Ik vraag me ook soms af, waarom sommige vragen niet gesteld worden, waarom sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerlegd worden met welbekende feiten. Niet alleen in verband met Wilders." Ja; ik beweerde dit zonder een concreet voorbeeld over Wilders in gedachten te hebben. Citaat:
Vertel ne keer; bij de hehaaldelijke "caltstellingen" waar ik niet "op een directe manier concreet antwoord op de vraag of vragen, zonder eerst pagina's lang over tien keer niks te leuteren" (met citaat en link graag) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen de kerk discrimineert niet volgens de wet, opnieuw valt het kerkelijk huwelijk niet onder burgelijk recht, wat verstaat ge daar nu toch niet aan! ![]() Een huwelijk is wettelijk wanneer je burgelijk trouwt, je hoeft niet eens voor de kerk te trouwen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Sommige mensen hier vinden het blijkbaar discriminerend dat verzamelaars van sleutelhangers geen voorzitter van de filatelieclub mogen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, dit is geen geleuter, maar een (weliswaar offtopic) verzuchting naar aanleiding van een opmerking die door het zoveelste gevalletje van oeverloos geleuter veroorzaakt is. Ik zal er meteen voor de zekerheid een tekeningetje bij maken: Geleuter --> opmerking over geleuter --> verzuchting over geleuter naar aanleiding van opmerking over geleuter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was weliswaar geen verzuchting over geleuter; maar ik had niet verwacht dat je eerlijk zou antwoorden. Kan je me nog eventjes uit de figo halen om een antwoord te geven op Citaat:
Jij bent immers voorstander van concrete voorbeelden. Stop me daarna maar weer voor altijd in de frigo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kerk stelt zichzelf niet boven de wet en er werd u uitgelegd waarom dit niet zo is, maar uw houdt liever vast aan "uw indruk" die u als waarheid probeert te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft zelf van wel. Dat vrouwen geen toegang hebben tot het ambt van priester; is geen indruk; dat is een feit. Dat de Kerk het sacrament van het huwelijk weigert aan homo's is geen indruk; dat is eveneens een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten de kerk mogen vrouwen voor geen enkele ambt geweigerd worden en mogen alle homo's eender waar trouwen, omdat dit hun burgelijke rechten betreft waar de kerk( scheiding kerk en staat! ![]() Mee , of moet ik het nog eens overdoen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft "de kerk is zelf bevoegd voor het besturen van hun organisatie, of zij homo's willen trouwen of vrouwen priester laten worden valt onder het kerkelijk recht."; maar dat besturen moet blijkbaar niet gebeuren in overeenstemming met de Belgische wetten. Primeert het Kerkelijk recht dan op het burgerlijk wetboek? Je mag je stelling nog op vele andere manieren verwoorden; dat verandert niets aan de zaak. |
|
![]() |
![]() |