![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen ze helemaal niet
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin genoeg rond de pot gedraaid. Natuurlijk zou er reactie komen als de 'white games' zouden worden georganiseerd. Ook als er zwarten mogen deelnemen. En dat is ook niet meer dan normaal. Net zoals het normaal is dat er reactie komt op het organiseren van de Gay Games. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 augustus 2010 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door een sportmanifestatie de naam "gay games" mee te geven promoot je in die optiek evenzeer de segregatie tussen holebis en heteros. Dat er in de reglementen hypocriet gedaan wordt en om louter juridische redenen gesteld wordt dat iedereen mag deelnemen, verandert daar helemaal niets aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisten dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat doen ze wel. Informeer je een beetje voor je van die idiote uitspraken lanceert.
Citaat:
![]() En op welke van beide wordt er iets anders beweerd dan dat het louter om muziek draait? Zoals ik al zei: informeer je, want je hebt duidelijk niet de geringste notie waar je over spreekt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() het is misschien eens tijd dat je de eerste stappen zet in de heterowereld,
een nieuwe veelzijdige en interessante wereld zal zich voor je openbaren.
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() dan is je boekentasje alvast ingepakt,mama is trots op je
![]() |
#116 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Ik hou het hier voor gezien.
In plaats van eens te luisteren naar een ander, kozen jullie ervoor om een eigen mythe te schrijven: een lange-tenen politiek-correcte gay-supremacist hetero-hatende samenzwering van dansende mietjes. Proficiat, jullie mogen trots zijn op jezelf, waarlijk trots. Blijf vooral geloven in jullie eigen mythes, probeer vooral niet te begrijpen wat anderen willen zeggen, blijf vooral lachen met dansende mannen om jullie eigen stoere mannelijkheid te bewijzen, neem de problemen en frustraties van holebi's vooral niet te serieus, blijf vooral in jullie eigen comfort-zone vertoeven. En nadat jullie dat allemaal gedaan hebben, blijf jullie dan vooral afvragen waarom holebi's in hemelsnaam bijeenkomsten en evenementen organiseren waar ze gewoon even tot rust kunnen komen en zichzelf zijn. Heftruck out. Laatst gewijzigd door Heftruck : 4 augustus 2010 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu niet voor het een of het ander, maar die interpretatie staat wel lijnrecht tegenover de interpretatie van Raf over dit event.
Raf zegt dat het gaat over het promoten van verdraagzaamheid in een brede context. Jij zegt dat het gaat over het tot rust komen en zichzelf gaan; wat mij op een introverte houding wijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |