![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enneuh, wat had je nu gedacht na deze uitspraak knipp: Citaat:
![]() Maar goed, ik trek de wereld in; als ge uw lust terugvindt, ge weet mij te vinden.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 2 september 2010 om 08:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=SMU3SpmGkUg en nu moet ik natuurlijk opletten of ik heb al een imago snel die onderkoelde dingen counteren , met het andere uiterste http://www.youtube.com/watch?v=YIqNbwLvfKM ik kan even makkelijk opgaan in dit soort dingen voor de duur van een paar pulsen die 'moi je fais de la peinture abstraite' werkt keer op keer op m'n lachspieren Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik dacht : hij zal een toon aanslaan, zo in de trant van 'hey gastje'. Maar ik zal het laatst lachen. Want 1600 haalt ie nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Does it turn you on?, het gevoel krijgen het gedrag van mensen te controleren en voorspellen?
![]() |
#105 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() ik bedoelde eerder dit:
Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() die films moet ik terugnemen,
ik schrap ze en vervang ze (voorlopig) door http://en.wikipedia.org/wiki/The_Red_Violin |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik vind het prettig mensen goed aan te voelen of te 'doorzien'. Bij 'jouw gedrag controleren' kan ik me zelfs niks voorstellen, hoe zou ik dat dan moeten doen ? Tenzij dan binnen een partij schaak, door zetten af te dwingen. Maar da's net de reden waarom ik schaken tracht te mijden, ik hou niet echt van duels, in geen enkele vorm. Ik vermijd hier ook altijd discussies die dat patroon volgen. Ik hou niet van het soort geärgumenteer waar je dmv zet en tegenzet probeert je tegenstander van het bord te vegen. Ik gooi veel liever het bord omver. Of analyseer de partij nadien. Maar zelfs dat met halve goesting. Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
...uit mijn kot wou lokken en doordat je mijn reactie hebt voorspeld... Citaat:
Maar uit je laatste reactie blijkt dat dus niet te zijn. Soit, ik zal het wel verkeerd interpreteren (met "controleren" bedoelde ik overigens beheersen, meester zijn)
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kan gebeuren. Overkomt soms het beste universum.
: Oh dear sweet mama I'm not feeling well Can I step out For a little while? : Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Zijt ge van de kaart?
![]() |
#112 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Opgroeien met twee versies van de geschiedenis of opgroeien in twee verschillende stemmingen, het lijkt een soort garantie voor het ontwikkelen van een kritische geest ? Laatst gewijzigd door knipptics : 3 september 2010 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk meer bepaald aan wat je zou kunnen samenvatten als 'browser games'. In ruime zin dan : gokken op paarden online, bijhouden van virtuele portefeuilles online, poker, en spelletjes als grepolis, lord of ultima, evony, kol. De forumkwis is een randgeval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
waar ik me weinig kan bij voorstellen Ik heb geen instantie van mezelf die op de bok zit en dan een andere instantie van mezelf die gehoorzaamt aan de teugels en de zweep Of werkt dat anders ? Hoe zie jij dat ? Ik heb ook niks tegen 'verdoving'. Zonder het talent mezelf te 'verdoven' in manische episodes, was ik ongetwijfeld al lang een keer in het asiel beland. En in depressieve episodes zou ik er zonder enige zelfverdoving al lang een eind aan hebben gemaakt. Ik heb het dus alleen over minderwaardige vormen van verdoving. Een interessant boek lezen zou betere 'verdoving' zijn. Da's geen kwestie van overtuigd worden. Da's de evidentie zelf. Maar lezen veronderstelt voldoende focus. En die heb je net niet in een bepaalde 'state of mind'. Een toffe film gaan zien; natuurlijk, de evidentie zelf. Maar da's nu net wat je niet doet als je depri bent. ... Met 'verdoving' heb ik misschien een slechte metafoor gekozen. Het draait om focus. Het is alsof al die spelletjes - in al hun idiotie - me helpen om neurotransmitters beter in balans te brengen. Continu microprobleempjes oplossen. ... Ik raak moeilijk wakker. En ik val erg makkelijk in slaap. Als ik dan toch echt wakker raak, dan begint 'de parade'. Laatst gewijzigd door knipptics : 3 september 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
uzelf overtuigen: één deel van u zegt/wilt dit; een andere deel van u zegt/wilt dat; deep down weet ge dat één van de 2 beter is voor u; probeer je dan het "dissidente deel van jezelf" te overtuigen te doen wat goed is voor u? Da's wat ik bedoelde met uzelf overtuigen.
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
als ik soms zeg 'au fond is knipptics' dan is het om het verschil te maken met het vermoedelijk imago van knipptics ... het lijkt me ook een heikele zaak je kan overtuigd raken van het verderflijk karakter van browser games, maar in werkelijkheid zijn ze misschien de beste manier om een minimum focus te garanderen ... waarom zou je eigenlijk je 'dissidente' delen minder vertrouwen ? Laatst gewijzigd door knipptics : 3 september 2010 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook Homer had Good and Evil Homer ![]()
![]() |
![]() |
#120 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nee, ik ben echt nogal 'Jenseits von Gut und Böse'.
|
![]() |
![]() |