![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Er zijn dan ook nooit zes miljoen moslims vergast in uitroeingskampen naar mijn weten ? Want moest dat gebeurd zijn mocht je daar waarschijnlijk ook niet mee lachen, of zeggen ( liegen ) dat het nooit gebeurd is, dat het een Pallywood-productie was...Hebdem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terzijde :Albanezen hebben land afgepakt van Serviërs, en hen het bloed onder de nagels gepest tot als die hun stoppen compleet doorsloegen, waarna de Serviërs in kwestie door heel Europa en de US gebombardeerd en vervolgd geweest zijn, en de Albanezen nu in hun land wonen, onafhankelijk verklaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Soedan. Algerije. Irak. Brits India. Kosovo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslims echter hebben al heel veel doden op hun kerfstok. Kijk naar de slachtingen die in Indië uitgevoerd werden op de hindoebevolking, de pogroms tegen joden in het midden oosten en Europa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men verengt het hele nazisme tot de holocaust (om opportunistische redenen) terwijl er in die oorlog meer dan 20 miljoen Sovjetburgers gesneuveld zijn. Meer dan drie maal zoveel als het aantal Joden dus. Men mag al eens ophouden met die zever en vooral met het aanhalen van de holocaust om elke Joodse scheet te vergoeilijken. Joodse scheten stinken even hard als die van iemand anders en dat moet hardop gezegd kunnen worden, holocaust of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Bij geen enkele daarvan kan ik mij ergens een genocide tegenover moslims herrineren hoor...
Ik ken echter wel de genocide in Armenië, WO2, de Sepoy opstand...
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en bedoel je nu dat de USSR de technische capaciteit niet had die nazi DL al had ? uw uitleg rammelt langs alle kanten, en dat is omdat je veel te fanatiek naar een welbepaald doel heen werkt ipv gewoon na te denken over de dingen ... je eigen vooringenomenheid zit je verstand in de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men ziet wel filmpjes over de holocaust. 2 lessen lang, meestal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Als ik je Flaams discours lees over Flaanderen dan zie ik hetzelfde als wat je mij nu verwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb nl geen flaams discours ik heb dikwijls discours over het falen van de B staat. Laatst gewijzigd door Anna List : 7 september 2010 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Ik zie niet in wat er niet-industrieel is aan de Goelags.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 20 F¨¨¨MILLION !!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn vele genocides geweest, er waren ook concentratiekampen in libië naar italiaans-duits model. Ik denk dat door de huidige behandeling van de holocaust niet voldoende lessen kunnen worden getrokken, de huidige manier van naar dit fenomeen kijken heeft er geenszins voor gezorgd dat het westen zich in vraag heeft gesteld. http://en.wikipedia.org/wiki/Italian...camps_in_Libya Bovendien hebben de belgen 8.000 000 congolezen op brute wijze afgeslacht in 20 jaar tijd. Heel wat gebouwen, parken en het paleis van brussel is gebouwd met bloedgeld Ik geloof dat in 2004 nog een monument voor Leopold 2 is ingehuldigd. http://en.wikipedia.org/wiki/King_Leopold's_Ghost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Niet alleen in de geschiedenislessen. Ik vind ook niets terug in boeken of internet. Tenzij sites van dubieuze (meestal islamgekleurde) objectiviteit.
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Srebrenica is nu niet zo lang geleden hoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Srebrenica was een enorme ramp, maar laten we wel wezen; zoveel moslims zijn daar ook weer niet afgeslacht in vergelijking met anderen genocides. Tot zover ik weet ken ik geen enkele grote genocide tegenover moslims.
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementslid
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=r3ZbFEJxS_c
er staat een docu op youtube over de belgische genocide (king leopold's ghost) waar nooit over gesproken wordt. In frankrijk is het strafbaar om de armeense genocide te ontkennen. De afslachting van wrslk 10 keer meer congolezen bestaat officieel niet eens. Ik denk dat de holocaust nuttig is voor het establishment als bliksemafleider. De joden zelf kan moeilijk verweten worden dat ze de aandacht op de holocaust willen vestigen (je zou voor minder). Ik denk ook dat de barbaarse moslimmannen daar een rol in hebben gekregen. Althans zo lijkt het wel, het is cynisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementslid
|
![]() De holocaust is gewoon dicht bij huis geweest, en dat confronteert west europa met haar geweten dat zo zwart als roet is. Daarom heeft het zo'n status gekregen alsof het een op zichzelf staand fenomeen is dat ineens Europa is overkomen. De joden zijn tevreden met de aandacht die de holocaust krijgt, en het westen is tevreden met die status die de mensen een rad voor de ogen draait. De meeste joden zijn niet naar israel gegaan uit zionistische overweging (dat waren er toen heel weinig), de holocaustsurvivers konden nergens terecht, waren nergens welkom die mensen zochten gewoon een plaats om te leven.
|
![]() |
![]() |