![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Een gematigde moslim man is er voor mij eentje die geen enkel bezwaar heeft tegen een huwelijk van zijn dochters met ongelovigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat als uw dochter met een praktiserende baardmoslim thuis komt?
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd, ik heb zoveel geld dat ik die werkgevers in hun gezicht lach, ik heb m'n cv verborgen, juist omdat ik gestalkt wordt door head hunters en interims en werkgevers. Neen ik krijg geen dop. Ik leef met mijn eigen geld dat ik zelf gespaard heb en ik heb andere inkomsten (legale) LOL HAHA ![]() Laatst gewijzigd door Moor : 14 september 2010 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen, in Engeland en Canada en VS, meestal in AngelSaksische landen, weet men hoe men moet omgaan met Moslims
Dara heb je Sikhs die in het Brits Parlement zitten, daar heb je Paki's die burgemeesters zijn, daar heb je Moslims die echt iets betekenen voor de maatschappij en Engeland respecteert elke godsdienst, En al die minderheden zijn op en top BRITISH, terwijl hier in Belgie, alé het is toch te erg voor woorden hoe men nog racistisch is, hoe men zonder na te denken, de Islam belachelijk maakt, verschrikkelijk joh |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]() Er mag geen sprake zijn van een gematigde Moslim.
Een Moslim heeft het recht om zijn gebed te doen op het werk. Een Moslim heeft het recht zijn baard te laten groeien. Een Moslima heeft het recht een hoofddoek te dragen, en een lange jilbab. Wasalam |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() ![]() Correct.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Moortje, we wachten nog steeds op dat bewijs.
***EDIT*** en een werkgever heeft ook het recht om die gebedstijden niet toe te laten. Laatst gewijzigd door Dionysus : 14 september 2010 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
Kan je me even vertellen wat dogmatisch antireligieus (islamitisch) totalisme moet voorstellen? Mijn stelling is vrij simpel en direct, het komt erop neer dat een gematigde gelovige weet & beseft dat wat hij gelooft persoonlijk is, en dat niet iedereen deze overtuiging deelt, in andere woorden, hij (of zij) schikt zich naar de lokale wetten, niet omdat deze voor hem per se belangrijker zijn dan zijn gelovige wetten & voorschriften, maar omdat hij herkent dat deze voor de maatschappij primeren. Niet alleen schikt hij zich naar deze wetten, hij zal ook niet trachten om zijn eigen overtuiging op te leggen aan een ander, hij erkent dat zijn waarheid niet de waarheid is voor iedereen. Een voorbeeld: Een gematigd persoon zal niet proberen om anticonceptiemiddelen te laten verbieden, ondanks sex voor het huwelijk (of zelfs na het huwelijk voor de fun) voor hem een zware zonde is. Een gematigd persoon zal niet proberen om de scheiding tussen kerk & staat te ondermijnen. Wat betreft extremistische atheïsten betreft, ik kan me inbeelden dat er effectief atheïsten zijn die extreem zijn in hun afkeer voor religie, maar het verschil is dat deze geen geboden kennen of religieuze wetten, dus in hoeverre het begrip atheïsme hierop van toepassing is of zelfs relevant is open ter discussie. Wat bedreft die organisaties die je vermeldt, hier kan ik niet mee akkoord gaan, effectief, PLO strijdt niet voor een islamitische staat, maar voor een vrije staat Palistina, en het geweld daar heeft weinig met religie te maken, maar organisaties zoals Al Quada & Sharia4Belgium hebben wel degelijk islamitische (of toch daarop gebasseerde) doelstellingen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Nu ben ik curieus zie
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog steeds op bewijzen van uw 'steriliserende' gebeden bij het slachten.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/e...on/7204635.stm http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...icle102182.ece http://www.telegraph.co.uk/comment/p...democracy.html http://www.dailymail.co.uk/news/arti...g-Muslims.html
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 6.000.456 hits met 'sla die bitch' op Youtube ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Zou ik moeten weten wat dat filmke is?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs schrapte het Verenigd Koninkrijk de 'Holocaust' uit het schoolprogramma omdat het het geloof van de moslimbevolking beledigde; de holocaust zou nl. nooit plaatsgevonden hebben. Jawel, het Verenigd Koninkrijk, wanneer bij ons zodat mohammedanen kunnen zeggen; kijk eens aan, Blg. weet tenminste om te gaan met moslims! Ammehoela racisme, moslimlanden zat zou'k zo zeggen, waar jullie muzelmannen jullie wredige religie in alle peis en vree kunnen beleven zoals het hoort, zonder de verleidingen van het verfoeilijke, verwerpelijke decadente westen! Ga in wrede!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |