Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2010, 06:39   #101
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Ook plezant: een terdoodveroordeelde die door het lint gaat en zijn polsen en nek oversnijdt met spoed naar het ziekenhuis helpen, hem oplappen en daarna vastbinden in een stoel zodat hij zichzelf niet verder kan verwonden om hem dan, als hij een beetje aan de beterhand is, ter dood te brengen.

Volgens mij zijn ze daar op dat vlak al even gestoord als in Afghanistan, Saoudi-Arabië, Iran of China.

Citaat:
Rhode had initially been scheduled to be put to death Sept. 21, but the Georgia Supreme Court postponed the execution after Rhode was rushed to the hospital that day following a suicide attempt.

Rhode was stabilized at a local hospital and placed in a restraining chair to prevent him from removing the sutures from his neck or doing any other harm to himself, state attorneys said. Defense attorney Brian Kammer countered that Rhode was put in a "torture chair" and subjected to cruel and unusual punishment.
lees het hele, smeuïge verhaal over cruel and unusual punishment

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 06:55   #102
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ook plezant: een terdoodveroordeelde die door het lint gaat en zijn polsen en nek oversnijdt met spoed naar het ziekenhuis helpen, hem oplappen en daarna vastbinden in een stoel zodat hij zichzelf niet verder kan verwonden om hem dan, als hij een beetje aan de beterhand is, ter dood te brengen.

Volgens mij zijn ze daar op dat vlak al even gestoord als in Afghanistan, Saoudi-Arabië, Iran of China.

Dat is irrelevant..ook na een zelfmoordpoging wordt er ALTIJD geprobeerd van het 'slachtoffer' te reanimeren...het is de plicht van artsen om zelfs een gewonde Hitler te verzorgen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2010, 00:23   #103
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De man waar jij zo hoog mee oploopt en die gek gestorven is, wilde zeggen dat slechte, maar niet dodelijke, ervaringen je sterker maken. Ik weet niet wat je daaraan niet begrijpt ?
Je begrijpt het niet, en jij moet niet meer sterven: je bent nooit in leven geweest.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2010, 12:59   #104
Lincola
Burger

Lincola's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
In vele landen in de rest van de wereld worden dagelijks mensen ge-executeerd, vooral in moslimdictaturen, niet in het minst in Iran (waar zelfs kinderen worden opgehangen, soms alleen maar wegens vermeende homosexualiteit).
Iran telt het hoogste aantal executies per capita in de wereld.
En dan heb ik het nog niet over de executie-kampioen China, duizenden mensen per jaar.
Ja, maar dat ZO een beschaafd land als de US het nog doet...
Of zien zij het eerder als een soort competitie tussen zichzelf en het Verre/Midden-Oosten?

Als misdaden worden afgekeurd door een overheid, zou zij zich dan zelf niet iets verantwoordelijk moeten voelen over het lot van "criminelen", i.p.v. the easy solution? Een beschaafde nederzetting zoals de US zou veeleer moeten investeren in therapeutische sessies (want laat ons zwijgen over psychiatrische instellingen a.k.a. "verbeteringsgestichten") en andere methodes om misdadigers terug op het rechte pad te brengen, i.p.v. hen koelbloedig af te maken. De US oordeelt op zeer frequente basis over de "middeleeuwse methodes" die in het Midden-Oosten worden toegepast om criminelen te bestraffen, doch het gebruik van injectienaalden of electroshocks is niet veel vernieuwender.
Oud 30 september 2010, 18:57   #105
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Lincola

Wie beweert dat de VS beschaafd is? Je hoeft alleen maar naar hun taalgebruik te luisteren om te weten dat het tegenovergestelde waar is.
Oud 30 september 2010, 19:06   #106
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ Lincola

Wie beweert dat de VS beschaafd is? Je hoeft alleen maar naar hun taalgebruik te luisteren om te weten dat het tegenovergestelde waar is.
De reacties van Savatage, Antoon en Den dinges zijn u blijkbaar even ontgaan. Geen probleem hoor, lees de topic nog eens goed door zou ik zeggen.
Oud 30 september 2010, 20:26   #107
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Suqar

Het Nederlandse taalgebruik bestaat niet uitsluiten uit woorden .......
Oud 1 oktober 2010, 11:38   #108
Lincola
Burger

Lincola's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ Lincola

Zoals de suikermoslim(a?) al zei, Antoon & Co. hebben een vrij groot aandeel in het volledig onschuldig verklaren van de US.
Oud 1 oktober 2010, 14:18   #109
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Die loze beweringen komen telkens weer boven eens ze snappen dat ze niet meer aan hun straf kunnen ontsnappen.
Ze hebben spijt/berouw of bekeren zich tot een bepaalde godsdienst om alzo nog aan hun straf te ontsnappen.
En hoe weet jij dat? Ben jij nu ookal op de hoogte van hetgeen zich in de harten van die mensen afspeelt?

Maw, volgens jou bestaan er geen zondige mensen die oprecht berouw tonen..

Punt blijft: de doodstraf is barbaars en wordt alleen maar goed gesproken door een bende hypocriete idiote barbaren.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 1 oktober 2010 om 14:19.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2010, 14:20   #110
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincola Bekijk bericht
Zoals de suikermoslim(a?) al zei, Antoon & Co. hebben een vrij groot aandeel in het volledig onschuldig verklaren van de US.
Oud 1 oktober 2010, 16:45   #111
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouw geëxecuteerd in de Verenigde Staten
Dat is geen nieuws.
Als ze nu eens beesten executeerden....
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 16:46   #112
AAA
Banneling

Standaard

In de USA straft men tenminste misdadigers. In het achterlijke Europese continent worden ze verheven tot "slachtoffers".....
AAA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 16:54   #113
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht
In de USA straft men tenminste misdadigers. In het achterlijke Europese continent worden ze verheven tot "slachtoffers".....
In Europa - net zoals in de VS - worden de grootste misdadigers CEO, senator, parlementslid, bedrijfsleider of iets dergelijks. Daarin verschillen beide continenten nauwelijks van elkaar.

In de VS straft men niet alleen misdadigers maar ook zeer veel onschuldigen. Ik heb er daar zo'n paar bezicht in de gevangenis. Bijvoorbeeld negen mensen die sinds 1978 in de gevangenis zitten voor de moor op één agent die met één kogel werd doodgeschoten en waarvan de rechter die hen veroordeelde letterlijk zei: 'I have no idea who killed the officer. But they acted as a family, so I convicted them as a family'. Ze kregen 30 tot 100 jaar ieders. Terwijl men dus weet dat er van de negen zeker acht de moord niet gepleegd kunnen hebben.

Vorig jaar kwamen ze voor het eerst in aanmerking voor parole maar dat werd geweigerd: ze betoonden te weinig spijt en berouw. Voor een moord die ze dus niet gepleegd hebben ...

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 21:18   #114
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je begrijpt het niet, en jij moet niet meer sterven: je bent nooit in leven geweest.
Onnozel antwoord, zoals wij gewoon zijn van jou. 0/10.

Laatst gewijzigd door den dinges : 2 oktober 2010 om 21:18.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 21:23   #115
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De reacties van Savatage, Antoon en Den dinges zijn u blijkbaar even ontgaan. Geen probleem hoor, lees de topic nog eens goed door zou ik zeggen.
De USA gebruikt beschaafdere manieren om zijn doodstraffen uit te voeren als moslimlanden, goed zo ?
Moest jij zélf ter dood veroordeeld worden, wat zou je het liefste willen ? Een pijnloos spuitje, onthoofding op de grote markt met een hakbijl, of een zwaard, terwijl een enthousiaste menigte verwensingen naar je hoofd slingert, of een lekkere steniging tot de dood erop volgt ?
Oud 2 oktober 2010, 21:37   #116
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Onnozel antwoord, zoals wij gewoon zijn van jou. 0/10.
'Wij'? Praat nekeer voor uzelf, misschien zult ge dan iets serieuzer worden genomen.

En zo onnozel is zn antwoord niet. Zn oprecht advies zal u zeker baten.

Citaat:
De USA gebruikt beschaafdere manieren om zijn doodstraffen uit te voeren als moslimlanden, goed zo ?
Moest jij zélf ter dood veroordeeld worden, wat zou je het liefste willen ? Een pijnloos spuitje, onthoofding op de grote markt met een hakbijl, of een zwaard, terwijl een enthousiaste menigte verwensingen naar je hoofd slingert, of een lekkere steniging tot de dood erop volgt ?
Seg, doe je alsof of snap je het gewoon niet.. De doodstraf is iets achterlijks en barbaars of ge die uitvoert door iemand te stenigen of dood te injecteren, veel verschil zie ik niet. Geef jij dan echt niet om een mensenleven?

Dat jij vindt dat die vrouw schuldig is en de doodstraf verdient valt heel misschien nog te begrijpen (Alhoewel, eigenlijk niet?) maar dat je vindt dat ze op een beschaafde manier is afgemaakt is idioot. Wat is er dan oh zo beschaafd aan die USA manier? Laat me raden, alles wat in moslimlanden gebeurt is barbaars en marginaal; alles wat daar buiten gebeurt is oh zo beschaafd en deftig.

Ik snap uw gedachtegang niet, werkelijk.. Maar het is duidelijk waar het u om te doen is.. De USA boeit u langs geen kanten, het enige dat u bezighoudt is: 'islam', 'moslimlanden', 'Iran', 'Mohammed', .. Doe wat aan je obsessie, zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 oktober 2010 om 21:43.
Oud 2 oktober 2010, 21:51   #117
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ze een echte moslima is, dan kiest ze natuurlijk voor de straffen die hare Allah voorzien heeft : een steniging of 100den zweepslagen. Je bent onderworpen of niet, toch?
Als ze een afvallige is, en dus selectief niet begint te schermen met het afgezaagde riedeltje van 'vrijheid van geloofsovertuiging wat deze specifieke aangelegenheid betreft, dan kiest ze een minder barbaarse straf, een niet-islamitische straf dus, zoals een spuitje.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 22:08   #118
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Als ze een echte moslima is, dan kiest ze natuurlijk voor de straffen die hare Allah voorzien heeft : een steniging of 100den zweepslagen. Je bent onderworpen of niet, toch?
Als ze een afvallige is, en dus selectief niet begint te schermen met het afgezaagde riedeltje van 'vrijheid van geloofsovertuiging wat deze specifieke aangelegenheid betreft, dan kiest ze een minder barbaarse straf, een niet-islamitische straf dus, zoals een spuitje.
Wat weet jij nou van mijn geloof af, sunnyboy? Praat niet over mensen die ge niet kent en hou dat vingertje bij jezelf, wil je?

Was jij niet degene die me enkele dagen geleden als 'afvallige moslima' verklaarde?

Soit, vertel eens: wat bedoel je met 'minder barbaars'?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 oktober 2010 om 22:15.
Oud 2 oktober 2010, 23:16   #119
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
'Wij'? Praat nekeer voor uzelf, misschien zult ge dan iets serieuzer worden genomen.

En zo onnozel is zn antwoord niet. Zn oprecht advies zal u zeker baten.

Seg, doe je alsof of snap je het gewoon niet.. De doodstraf is iets achterlijks en barbaars of ge die uitvoert door iemand te stenigen of dood te injecteren, veel verschil zie ik niet. Geef jij dan echt niet om een mensenleven?

Dat jij vindt dat die vrouw schuldig is en de doodstraf verdient valt heel misschien nog te begrijpen (Alhoewel, eigenlijk niet?) maar dat je vindt dat ze op een beschaafde manier is afgemaakt is idioot. Wat is er dan oh zo beschaafd aan die USA manier? Laat me raden, alles wat in moslimlanden gebeurt is barbaars en marginaal; alles wat daar buiten gebeurt is oh zo beschaafd en deftig.

Ik snap uw gedachtegang niet, werkelijk.. Maar het is duidelijk waar het u om te doen is.. De USA boeit u langs geen kanten, het enige dat u bezighoudt is: 'islam', 'moslimlanden', 'Iran', 'Mohammed', .. Doe wat aan je obsessie, zou ik zeggen.
Denk je écht dat ik helemaal alleen ben om Kallikles zijn antwoord(en ) dikwijls onozel te vinden ? Vooral die waarin hij mensen probeert te kleineren, op schijnheilige wijze aan te vallen, of belachelijk te maken...En waar hij enkel een demonstratie geeft van zijn zelfingenomenheid.
Verder: hetgeen mij in deze draad bezig houd, is de doodstraf, en de manier waarop die uitgevoerd word. Niet dat er een " goede ", of een " slechte " manier zou bestaan, maar wel een " humaan aanvaardbare " en een " absoluut onmenselijke " . Steniging en kop afhakken op de openbare plaats behoort in de categorie " onmenselijk " volgens mij. Zo simpel is dat...
Wie zijn de stenigende barbaren ? Wie zijn de kop afkappers ? Dat is een vraag die je zelf mag beantwoorden. Ik maak daar mijn toetsenbord niet vuil aan...
Oud 2 oktober 2010, 23:26   #120
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat weet jij nou van mijn geloof af, sunnyboy? Praat niet over mensen die ge niet kent en hou dat vingertje bij jezelf, wil je?

Was jij niet degene die me enkele dagen geleden als 'afvallige moslima' verklaarde?

Soit, vertel eens: wat bedoel je met 'minder barbaars'?
Minder pijnlijk, zakelijker, minder afschrikwekkend ?
Stel het je eens voor, door een woedende menigte tot aan je schouders ingegraven te worden, en dan bekogelt met stenen tot je er aan bezwijkt, of tot aan het kapblok gesleurd worden, waar een beul gewapend met een slagzwaard je de kop van de romp slaagt...Je kop die nog een paar seconden leeft, en vanop de grond naar de applaudiserende menigte en de beul kijkt...
OF: een kalmeer pil krijgen de vooravond van je executie, tegelijkertijd met je laatste avondmaal, en de volgende morgen door kalme mensen tot bij een man in een witte jas gevoerd te worden, die je met een injectie inslaapt, voor eeuwig...Zonder pijn, zonder mishandelingen of beledigingen, zonder vrolijke menigte om van je lijdden te genieten.
Wat kies je zelf ? Wat is het minst vreselijke ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be