![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Talmoed is wel het belangrijkste boek na de Tenach hé. De talmoed bestaat uit de misjna en de gemara en bij mijn weten is de misjna een soort van boek met commentaren op de tenach. Het boek blijft dus relevant om de thora te kunnen begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
|
![]() Citaat:
Maar liberalist, vergelijk zijn reacties eens met die van figuren als grimbergen of sunnyboy? Als jij vindt dat Straddle blijft doordrammen, wat doen die andere 2 dan volgens jou? Hoe noem je dat dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat klopt. Maar dat is volgens mij maar tijdelijk. Wat die zionistjes die het moslimbashen heimelijk verwelkomen niet begrijpen is dat de haat jegens moslims heel snel kan omslaan naar haat jegens joden.
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
![]() Citaat:
De islam is als iets vreemds begonnen en zal als iets vreemds eindigen. Volgens mij zal er geen einde komen aan hun haat jegens de moslims en de islamitische leer.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Reacties als: 'trek die kopvod af zodat ge het beter zult begrijpen' OF 'je bent een gebrainwashte pedofeetaanhanger' OF 'jij bent dom' noem jij geen persoonlijke aanvallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 'je' en 'jij' verzin je er overal bij. Zeker een gevolg van overmatige islamhersenspoeling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij hebt geen enkele intellectuele integriteit als je zo omgaat met wat ik te vertellen heb. En dat noemt zich student. Lol. Doe u ook niet voor als onpartijdig want dat ben je helemaal niet. Jij bent een crypto. Ok?! Een CRYPTO. Zoniet ben je inderdaad te dom en onwetend om u in de discussie te mengen en verdien jij geen enkele discussie. Van het zelfde laken een broek als die andere fiere liberaal: schijnheilig leugenachtig zionistisch tuig onder een dun laagje onschuldige studentenverf.
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp mij niet verkeerd, er is niets inherent aan de Islam wat ik haat. Niet de symboliek, niet het 5 keer per dag bidden, de Ramadan, de Hadj, etc... waar het mij om gaat is de punten waar de Islam mensenrechten overtreedt. Dan heb ik het over de ongelijkheid tussen man en vrouw, tussen homo en hetero, gelovige en ongelovige, de eermoorden, terrorisme, enz... je weet vast wel wat ik bedoel. Het interesseert me dan niet eens of die dingen ook letterlijk in de Koran staan, maar veel meer dat die zaken - ook door Islam-geleerden - in de naam van de Islam gebeuren en aan de Islam worden toegeschreven. Het moment dat daarop een eenzijdige reactie vanuit de moslimgemeenschap komt en deze zaken rechtgezet zijn zal ik braaf mijn mond houden.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 oktober 2010 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
De tweede is van jou en kokodingens. De derde uitspraak komt van grimbergen en cdude. Ik hoef geen bewijzen te plaatsen, ik onthoud wat ik lees ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb echt niet de behoefte om idiote gebruikers en/of uitspraken te verdedigen, als u dat soms denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat uw profeet een kind 6 op haar 9 verneukte, wordt door moslimhristorici bevestigd. Dat hij moordde en verkrachtte ook. Jij kunt dat allemaal formidabel vinden. Ik mag daar een andere mening over hebben en die mening uigerekend op een forum kenbaar maken. Laatst gewijzigd door Sunny : 25 oktober 2010 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Die behoefte heb ik ook niet. Ik heb wel wat beters te doen. Mijn punt is: het kan goed zijn dat jij vindt dat straddle u en die andere hollander persoonlijk aanvalt. Grimbergen en zn aanhangers doen precies hetzelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
Ja, natuurlijk mag dat. Ik schaam me nergens voor. Sterker nog, ik ben een fiere moslima.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 oktober 2010 om 20:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 25 oktober 2010 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb al meermaals aangeduid wie dat laatste (mede-) aanwakkert. Daar zijn veel aanwijzigingen voor... Ik heb nog geen enkele film in ons 100% joodse hollywood gezien waar de arabier als positief, hartelijk, loyaal, eerlijk etc. wordt afgeschilderd. Meestal moeten die dienen in haatdragende, geweldadige rollen... Beeldvorming. Het is maar een detail, maar het zegt genoeg.
![]() |