![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die politie die staan daar maar om de betoging en de tegenbetoging uit elkaar te houden, als dan het links crapuul gaat charcheren tja dan moeten ze zich verdedigen en de beste verdediging is nog altijd de aanval.
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() Lol. Die onderverdelingen samen vormen de Joden slimmeke.
![]() |
#103 |
Partijlid
|
![]() Hij hadhet dan ook niet over DE joden en jij maakt er een 'jodenhater' van. LOL
Laatst gewijzigd door Aequitas : 4 november 2010 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het gebruik van al die 'verdedigings'instrumenten worden niet enkel gebruikt bij situaties zoals jij die beschrijft. Geloof me |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Laat die mensen toch met hun grieven naar buiten komen, ze hebben allebei de partijen recht op betogen. Waarom steeds linkse tegenbetogers, gewoon om ambras te maken en achteraf, met hulp van onze linkse media alle schuld op rechts steken. De flikken weten ook waarom antifa op elke rechtse manifestatie komt rel schoppen hoor. Lees dit ff
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar moet ik je dan weer gelijk in geven. Geldt voor beide kanten trouwens. Stenen gooien naar een flik is evenmin goed te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Gemaskerd gaan betogen evenmin, dat betekent dat je niet veel goeds van plan bent.
![]() |
#108 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bescherming tegen de koude ![]() Een baseballbat in de auto hebben mag in principe niet..maar als daar een volledige baseball uitrusting bij ligt is er geen probleem. Alles wordt dus in de context bekeken. Maar je merkt dat de lijn belachelijk dun is.. Op die betoging had ik een (warme) zwarte trui aan met kap (had ze niet op) en rood t-shirt eronder aan. Maar door het dragen van die kledij ben ik plots doelwit van politie en is er grote kans dat ik motten krijgen en/of geboeid wordt. Daar heb ik het dan toch wel wat moeilijk mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik ook zei ...iedereen en ook... Helaas omtrent het werpen van stenen...De laatste betogingen zijn bijna allemaal ontsiert door politiegeweld. Kan geen toeval zijn. De frustraties bij beide 'partijen' nemen toe. Is een cirkel niet? Vergelijk het met hooliganisme..Hoe meer politie en hoe meer machtsvertoon hoe meer je die massa opjut. Ik herriner mij de laatste jaren veel betogingen waar er niets gebeurde! Er was ook nauwelijks politie te bespeuren...Ze stonden mooi in zijstraten naast het parcours uit het zich. Het komt van beide kanten. De reden van amokmakers is de kick, de adrenaline. De politieagenten die daar staan ervaren diezelfde kick en adrenalinestoten. Probleem is dat (en ik herhaal) dat die amokmakers maar enkelingen zijn tussen een grote massa. De politie die een voorbeeldfunctie heeft moet hier boven staan en niet mee gaan in het verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De flikken hebben de burgemeester als baas.
Ook in Brussel. Voorbeeld: tijdens de aankomst van de Ronde Van Frankrijk in Brussel aan de Heyzel, waren er kindervlaggetjes met de Vlaamse leeuw uitgedeeld. Pech: de roi de Laeken zat op de ere-tribune ... en die vlaggetjes zouden in zijn ogen kunnen pikken. Gevolg: flikken kwamen vlaggetjes van kinderen afpakken. Maar eerlijk is eerlijk: de kinderen kregen er geen oorveeg voor in de plaats. Op dat ogenblik waren de flikken blijkbaar niet gewelddadig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zal ook opgejaagd worden klopt, maar is dit al logisch? Maar de kleren versterken dit zeker! Pepperspray gebruiken voor enkelingen die zich in een massa (incl. ouderen/kinderen) bevinden die er volledig niets mee te maken hebben en dus ook rechtstreeks 'aangevallen' worden door de actie van de politie lijkt me ofwel een gebrek aan verstand of je m'en fous redentatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Inderdaad, kom je nog maar toe in het station. Staan daar tientallen oproeragenten met honden te wachten. Toen wist ik al dit loopt uit de hand. Amokmakers hopen dat er slachtoffers vallen bij de 'neutrale betoger' zodat die zich ook keren naar de politie toe. Wat aan het gebeuren was die dag in Brussel. Als er niet geprovoceerd wordt door politie en ze brengen toch vernielingen aan zijn zij de personen die met de vinger gewezen worden en niet de politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Partijlid
|
![]() Dit was een vreedzame betoging. Uit het niets mengen antifa zich tussen de massa omdat ze opgejaagd werden door de politie met de bedoeling ze samen te drijven en op te pakken.
|
![]() |
![]() |