![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Nee, de opmars van het gebrek aan statistisch inzicht
![]() Als 1 op 17 moslim is, hoe kan daar dan iemand atheist van zijn, het zijn MOSLIMS! En dan de opmerking van Grimbergen, die hoopt dan er meer dan 1/17 atheist zijn? Da's helemaal Kafka. Ik heb twee poezen thuis, maar ik hoop dat het eigenlijk 5 honden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik versta onder "medische ingreep" een ingreep die noodzakelijk is omwille van medische redenen.
Dat iemand denkt dat een onzichtbaar vriendje ooit gezegd heeft dat men stukjes van de penis moet afknippen is volgens mij geen "medische" reden. In Afrika bestaat trouwens een stam waarbij ze helemaal lekker leuk besnijden (wèl bij de overgangsriten): de huid van de penis wordt ongeveer tot 3/4 van de penis gevild, waardoor er dus een bloederige lel van een cm of 7 overblijft. Ik neem aan dat U dit ook onder "medische ingreep" classificeert? De jongens mogen vooral geen kreet slaken tijdens de ritus of anderzijds enige vorm van pijn laten zien. Tijdens het helingsproces denk ik ook niet dat het aangewezen is om met een ochtenerectie wakker te worden....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Ik heb al over zulke dingen met jou gepraat. Jij begrijpt niet, jij bent vooringenomen en je weigert jezelf open te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Ik persoonlijk zou het mijn ouders kwalijk nemen moesten ze dat gedaan hebben bij mij.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Zoals ik schreef. Ik kies ervoor om kinderen zo objectief mogelijk op te voeden. Zodat ze zelf een eigen mening kunnen vormen. Als ze meerderjarig zijn en kiezen om een groen manneke van mars te aanbidden. Dan is dat hun keuze en hun leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Je hebt er geen..integendeel je bent er zelf nog een...hang dus niet de nijdige puber uit met ridicule verklaringen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 17 november 2010 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() In de jaren '50 misschien. Ik zou de cijfers eens moeten opzoeken over welk percentage van de medische ingrepen in het westen allesbehalve "noodzakelijk zijn omwille van medische redenen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |