![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik kan 9 jarige kinderen verhoren, omdat de juf denkt dat misschien een van de leerlingen haar GSM gestolen heeft, zeker niet rekenen tot "efficiënt reptielenwerk." Alleen in landen met warlords heeft de politie macht. Laatst gewijzigd door giserke : 23 november 2010 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd ... gelijk heb je . Als een school vindt dat een kind een gesprek met de politie moet hebben, dan vind ik dat de ouder op de hoogte moet zijn en dat de ouder of een andere vertrouwenspersoon van de ouder daar bij moet zijn. Als de ouder , in een identiek geval als het deze, nog geneigd zou zijn om toestemming te geven tenminste. Het is ronduit schandalig .... stel dat ze die spullen gewoon kwijt heeft gedaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Doe dat logo maar weg onder uwen (valse) naam. Ge leeft er niet naar. Ik zou uwen voorman (en onze) Bart zijn gezicht eens willen zien op het moment dat gij agenten aanduidt als 'reptielen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal sterk overdreven!
Op mijn twaalfde werden van mij en alle andere kinderen vingerafdrukken genomen na een inbraak in onze school. Voor zover ik weet heeft niemand daar een trauma of eender wat aan overgehouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie aan een ondervraging over een diefstal een trauma overhoudt kan men beter direct uit het lijden dat zijn leven is verlossen. ![]() Watjesmaatschappij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idem. Wij moesten allemaal een voor een bij een leerkracht en de directeur komen die ons ondervroegen en ons fouilleerden, inclusief boekentas. Wij vonden dat spannend, geen greintje trauma, het was wel een klas met enkel jongens, blijkbaar maakt dat alle verschil. ![]() Btw. de jongen, krapuul eerste klas, waarvan we indertijd allemaal wisten dat hij de dief was, er werd uiteraard wel niet geklikt dat spreekt vanzelf, zit nu in een franse gevangenis nadat de douane hem aan de frans-spaanse grens betrapte met een paar ton soft-drugs in zijn vrachtwagen. Niet zijn eerste stoot trouwens, hij heeft ook een verleden in de wapenhandel. Moest de politie er toen bijgekomen zijn was zijn frank misschien gevallen. Er is maar 1 reptiel : de dader. Laatst gewijzigd door parcifal : 24 november 2010 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() -"Je hoofd wordt rood, je bent aan het liegen zeker."
-"Je weet toch dat ze in het verbeteringsgesticht in slaapzakken moeten slapen" Natuurlijk vindt de politie dit normaal. Zoals die gehandicapte die een parkeerplaats vrijhield in Ninove. Een onschuldig man in de boeien slaan die er nu psychologische problemen (TRAUMA) aan overhield. Ook daar was het antwoord: 'We hebben de normale procedure gevolgd en we deden niets verkeerd.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de verhoring 2 dagen duurt zou te wijten zijn aan het feit dat 'waterboarding' technieken veel tijd in beslag nemen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat vrij logisch is, anders is het wel erg hard zoeken naar een speld in een vingerafdrukkenberg.
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Zeg niet 'kinderen' en 'politie' in één zin of je hebt een leger pamperaars aan het krijsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel geleuter, maar feit is dat we dus nooit zullen te weten komen WIE de bankkaart van de juf gestolen had!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af of dat kreng nog durft haar gezicht te tonen op school
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De juf in kwestie zou inmiddels gecontacteerd zijn door Jef Vermassen...
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De weg naar het succes, Vermassen krijgt die kinderen wel de gevangenis in.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beledigen en kritiek geven vanuit je luie zetel is toch zo gemakkelijk en verleidelijk. Zeg eens, mijn beste, hoe zou jij deze zaak aangepakt hebben ? Graag een concreet antwoord a.u.b. |
|
![]() |
![]() |