![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus als er een normaal moet doen ben jij dat. Citaat:
Ik weet dus maar al te goed over wat ik heb en is er maar een die belachelijk staat de doen. Citaat:
Dus mijn argument zou wel eens minder hol kunne zijn als je denkt. Citaat:
Mij best als je het discriminatie noemt. Eigen volk eerst heeft voor mij een andere betekenis dan voor u dan. Eigen volk betekent alle vlamingen. Ik vind het niert meer dan logisch dat we moeten zorgen dat alle vlamingen het goed hebben (waar liggen de grenzen?) voordat we de andere mensen helpen. Als jij dat discriminerend vindt , mij best. Volgens mij wordt er niemand in vlaanderen benadeeld als je alle vlamingen hetzelfde aanpakt. Diegene die hier onrechtmatig zijn, worden teruggestuurd, dat is ook niet meer dan logisch. En Moslims, ook niet-Moslims, hebben inderdaad het recht niet anderen een hoer te noemen. Het is zelfs discriminerend als het in de context gebruikt zoals in het eerste bericht. Criminaliteit ligt inderdaad niet aan ’t feit dat je vreemdeling bent, maar dat wilt niet zeggen dat het een probleem is dat vreemdelingen te makkelijk de criminaliteit gaan opzoeken.Zolang dat niet geacepteerd wordt door de regering en daaropvolgend ook niet naar handelt zal het vlaams blok stemmen blijven winnen. |
||||
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#103 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb precies de indruk dat je geen vraag hebt gesteld... |
|
![]() |
![]() |
#105 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je verzint het gewoon waar je bij staat, kerel! NOGMAALS: MIJN "LACHBUI" GAAT OVER DE TOPIC. NERGENS ZEG IK DAT HET OKE IS OM WIE DAN OOK "HOER" NA TE ROEPEN. Lees het gvd maar allemaal na, Akkersloot, dan kan je je onderschrift terugsteken vanwaar ie kwam: uit je reet! (ik mag toch "reet" zeggen, of niet?) Citaat:
Akkersloot heeft het net op een triestige wijze gedemonstreerd. Gelukkig weet ie dat ik niet zo snel aanstoot neem, of klacht indien! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#106 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#107 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je beseft toch wel dat we hier tot de kern van de zaak gekomen zijn? (gelukkig heb ik tussendoor wel van het zonnetje genoten!) Volgens jou zijn vrouwen in minirok+topje dus per definitie HOEREN? Want als je gesluierde vrouwen "hoer" zou noemen dan zouden hun mannen denken dat ze in het geniept met minirok en topje rondlopen???? Citaat:
Volgens mij ben je helemaal mesjogge, mijnheer nounou! Citaat:
Citaat:
Misschien even een verduidelijking: "hoer"= een vrouw die voor een bepaalde financiele bijdrage éénmalig haar benen spreidt (ongeacht met welke vrouwen die man het ook nog doet) "haremhoer" = een vrouw die levenslang voor eten, onderhoud en woning haar benen spreidt (ongeacht met welke vrouwen die man het ook nog doet) Waar discrimineer ik?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||||||
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() @ Lustige Lezer:
Effe randopmerking: het VB heeft al voldoende laten blijken dubbelzinnig te zijn, cfr. de hele heisa rond het 70-puntenplan, het veelbesproken arrest, dat bewees dat het VB wél racistisch is, alhoewel ze zelf beweren van niet, Anke Van dermeersch die hier zelf al verkondigd heeft dat het 70 ptnplan er niet meer is, "maar dat het doel hetzelfde blijft"... Het is dus al wél bewezen, lieverd. |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijkbaar vinden doggy en nounou dat best echt wel te pruimen! so cut the bullshit!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#110 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
(zónder één zin uit z'n context te rukken, moest het eventjes lukken...)
![]() |
#111 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() PS. ge moogt niet reet zeggen als bijvoorbeeld bepaalde volksstammen volgens hun godsdienst een reet zien als een poort naar de hel. Of zoiets. |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En dat arrest, tja, in frankrijk hefet het gerecht onlangs ook een fout gemaakt, dat gebeurd hier dus blikbaar ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik sta er helemaal paf van dat dit onderwerp het populairste is van allemaal.
Het naroepen van "hoer" in het openbaar is duidelijk een geval van eerroof en daarom volgens de maatstaven van de Europese beschaving niet alleen een laakbaar maar ook een strafbaar feit. Dat daarover zelfs een debat gevoerd wordt is triestig en bewijst hoe laag ons beschavingspeil wel gezonken is. Het Vlaams Blok heeft dus wel gelijk als ze roepen om een terugkeer naar de aloude Europese waarden. Een beschaafd Europees mens doet zoiets niet! Maar als we horen wat voor taaltje er gebruikt wordt in de Amerikaanse films dan moeten wij er niet verbaasd over staan dat wij dit allemaal normaal beginnen te vinden zonder enige reactie. Ik besef ook wel dat de politie niet meer ingrijpt of niet meer durft ingrijpen. En daarover zou het debat moeten gaan! Ik ben er nochtans ook voor dat als iemand uitgescholden wordt voor "makak" of "vuile zwette" of wat ook al ook recht op bescherming heeft. Het niveau van deze discussie bewijst dat VDB gelijk had toen hij tot de caststelling kwam dat het gemiddelde I.K. van de Belgische kiezer dat van een 14jarige of 15jarige was. Als ons kiesgedrag bepaald wordt door zo een onderwerp dan is het ver gekomen.
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals: heel mijn pleidooi hier wil NIET zeggen dat iedereen maar "hoer" moet roepen als die daar zin in heeft. Schelden is NOOIT leuk. Het hele punt hier is dat iemand een verschil maakt tussen allochtonen en autochtonen die "hoer" roepen. Kan misschien vergezocht lijken om daar zo'n ellenlange thread voor in het leven te roepen, maar op basis daarvan discrimineren terwijl je er heilig van overtuigd bent dat je dat niet doet, -integendeel zelfs, men tracht hier anderen van discriminatie te beschuldigen- dat gaat me te ver. Veel verder dan het roepen van een scheldwoord. Om het in uw eigen woorden te zeggen: een beschaafd Europees mens doet zoiets niet. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog even een kleine aanvulling: met mijn statement rond "censuur" bedoel ik NIET dat het roepen van "hoer" of schelden op straat gewoon maar hoort. Ik wijs hier op een algemenere contradictie.
Voor iemand me dat kwalijk zou nemen. |
![]() |
![]() |
#117 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik pleit in het geheel niet voor censuur.
Iemand in het openbaar voor "hoer" uitmaken is eerroof en strafbaar volgens alle geldende normen. Waar ik voor pleit is dat de politie en de parketten, alsook de rechtbanken, de vrouw beschermen en beletten dat iemand in zijn eer aangetast wordt Ik zal niet toelaten dat mijn vrouw op zulke manier beledigd wordt. Het hele probleem hier is dat de gevestigde machten (politie, parketten en rechtbanken) de persoon niet meer beschermen tegen zulke strafbare uitwassen. Het gaat hier niet daarom of de daders alochtonen of autochtonen zijn. Het is echter zo dat de allochtonen dit doen uit godsdienstige overtuiging en dit botst met onze gevestigde waarden. Daarom moeten ze gestraft worden en eventueel teruggestuurd worden naar hun land van herkomst waar ze dit gerust kunnen doen. Maar niet bijons waar zij in feite gasten zijn.
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
![]() |
![]() |
#118 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|