Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2010, 11:12   #101
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Ik hoop voor jou echt van niet. Zodra jij 1 echte vriend hebt wordt je gecolloqueerd.
Dan zou ik om te beginnen maar wat eenvoudigere woorden gebruiken als ik jou was, want anders val je zelf nog door de mand.

harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 11:14   #102
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Absoluut! Dat is dan ook veel belangrijker en interessanter dan jouw hersenloos gewauwel over ruimtewezentjes.
Zo denk je inderdaad als je dronken bent.......ordinair dronken dan wel te verstaan.
Oud 27 november 2010, 11:37   #103
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Zo denk je inderdaad als je dronken bent.......ordinair dronken dan wel te verstaan.
Ik ben nog nooit zo dronken geweest, Harrie, dat ik mensen op de meest ordinaire wijze begin uit te schelden voor dommeriken. Iets waar jij klaarblijkelijk niet eens voor moet gedronken hebben.

Jouw atoomtheorie zaal NOOIT aanslaan. Niet alleen omwille van de volstrekt belachelijke inhoud ervan, maar ook en vooral omwille van de walgelijk afstotelijke en misselijkmakend arrogante houding van de bedenker ervan.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 11:52   #104
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben nog nooit zo dronken geweest, Harrie, dat ik mensen op de meest ordinaire wijze begin uit te schelden voor dommeriken. Iets waar jij klaarblijkelijk niet eens voor moet gedronken hebben.
Ik kan me heel goed herinneren dat jij nooit anders gedaan hebt dan mij met domme en platvloerse opmerkingen te beledigen.
Dus het woord: dom is dan wel het minste wat ik hier op kan merken.
Citaat:
Jouw atoomtheorie zaal NOOIT aanslaan.
en dat zal jij weten......
Citaat:
Niet alleen omwille van de volstrekt belachelijke inhoud ervan, maar ook en vooral omwille van de walgelijk afstotelijke en misselijkmakend arrogante houding van de bedenker ervan.
Ik hoor geen enkel argument, maar wel een hoop scheldwoorden, wat alles zegt over jouw eigen persoon.

Je zal wel weer flink gezopen hebben.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 november 2010 om 11:53.
Oud 27 november 2010, 13:49   #105
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan zou ik om te beginnen maar wat eenvoudigere woorden gebruiken als ik jou was, want anders val je zelf nog door de mand.

Ondanks het feit dat ik weet dat je geestelijk gestoord bent (medisch bedoeld) dacht ik dat je wel wist wat colloquatie betekent.

Wat ik wou zeggen is dat zodra er iemand echt in jouw gezondheid geinteresseerd is, hij je laat opnemen in een kliniek. Onder dwang. Het zou je goed doen, en ons een hoop belachelijke praat besparen.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 27 november 2010 om 13:50.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 14:23   #106
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ondanks het feit dat ik weet dat je geestelijk gestoord bent (medisch bedoeld) dacht ik dat je wel wist wat colloquatie betekent.
Ik begrijp dat je erg duur wilt doen, maar ik ben zeker niet geestelijk gestoord.
Dus hou je beledigingen gewoon maar voor je.
Citaat:
Wat ik wou zeggen is dat zodra er iemand echt in jouw gezondheid geinteresseerd is, hij je laat opnemen in een kliniek. Onder dwang. Het zou je goed doen, en ons een hoop belachelijke praat besparen.
Niet ik ben krankzinnig, maar deze wereld, die niet kan verdragen dat er iemand is die wat meer verstand heeft dan het domme gemiddelde.
Oud 27 november 2010, 14:27   #107
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan me heel goed herinneren dat jij nooit anders gedaan hebt dan mij met domme en platvloerse opmerkingen te beledigen.
Dan laat je geheugen je in de steek, Harrie. Ik heb jou nergens aangevallen. Hoogstens je volstrekt van de pot gerukte "atoomtheorie".

Citaat:
Dus het woord: dom is dan wel het minste wat ik hier op kan merken.en dat zal jij weten......Ik hoor geen enkel argument, maar wel een hoop scheldwoorden, wat alles zegt over jouw eigen persoon.
Jij zal NERGENS een scheldwoord van mij in jouw richting terugvinden, Harrie.

Citaat:
Je zal wel weer flink gezopen hebben.
Ook dit is echter weer een persoonlijke aanval aan mijn adres. Je zoveelste. Het is op z'n minst merkwaardig te noemen dat jou de toegang tot dit forum nog steeds niet ontzegd werd, zoals dat al op ettelijke andere fora gebeurde, waar je iedereen de huid vol schold.
Oud 27 november 2010, 14:32   #108
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan laat je geheugen je in de steek, Harrie. Ik heb jou nergens aangevallen. Hoogstens je volstrekt van de pot gerukte "atoomtheorie".
Ik bèn mijn atoomtheorie.
Citaat:
Jij zal NERGENS een scheldwoord van mij in jouw richting terugvinden, Harrie.
Ik ga niet zoeken.
Citaat:
Ook dit is echter weer een persoonlijke aanval aan mijn adres. Je zoveelste. Het is op z'n minst merkwaardig te noemen dat jou de toegang tot dit forum nog steeds niet ontzegd werd, zoals dat al op ettelijke andere fora gebeurde, waar je iedereen de huid vol schold.
Omdat de mensen mij beledigen en ik het recht heb mij te verdedigen.
Oud 27 november 2010, 14:36   #109
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bèn mijn atoomtheorie.
Nee, dat ben je niet.

Citaat:
Ik ga niet zoeken.
Omdat je weet dat je niets zal vinden.

Citaat:
Omdat de mensen mij beledigen en ik het recht heb mij te verdedigen.
Nee, Harrie, mensen beledigen jou niet. Mensen hekelen jouw absurde theorie. Je verdedigen tegen het hekelen van je theorie, is geen vrijgeleide om mensen de huid vol te schelden. Als dat de enige wijze is waarop je jezelf en je theorie kan verdedigen, dan zegt dat héél veel over de waarde van je theorie en over de waarde van je argumentatie.
Oud 27 november 2010, 14:58   #110
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik begrijp dat je erg duur wilt doen, maar ik ben zeker niet geestelijk gestoord.
Dus hou je beledigingen gewoon maar voor je.
Niet ik ben krankzinnig, maar deze wereld, die niet kan verdragen dat er iemand is die wat meer verstand heeft dan het domme gemiddelde.

Dus je hebt een muur vol diploma's? Een succesvolle carriere? Een aantal patenten op je naam? Een goed gevulde bankrekening? Je geeft geregeld lezingen aan de universiteit? De vrouwen laten je niet met rust? Je boeken verkopen als zoete broodjes? Je kinderen staan te boek als medical marvels?

Indien niet is de kans groot dat je geestelijk gestoord bent, niet die 6 miljard anderen.
Oud 27 november 2010, 15:03   #111
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat ben je niet.
dat ben ik wel.
Citaat:

Omdat je weet dat je niets zal vinden.

Nee, Harrie, mensen beledigen jou niet. Mensen hekelen jouw absurde theorie.
met domme opmerkingen omdat ze er niets van begrijpen.
Citaat:
Je verdedigen tegen het hekelen van je theorie, is geen vrijgeleide om mensen de huid vol te schelden.
terecht zeg ik in deze dat ze dom zijn.
Bovendien word ik ook als persoon beledigd door te menen dat ik gek ben en nodig in een gekkenhuis moet.
Dus wie beledigt hier wie?
Citaat:
Als dat de enige wijze is waarop je jezelf en je theorie kan verdedigen, dan zegt dat héél veel over de waarde van je theorie en over de waarde van je argumentatie.
Het zijn allemaal leugens van jou kant.
Want je bent nog nooit op de inhoud van mijn atoomtheorie ingegaan.
Ook nu weer niet en komt weer met dezelfde botheid tevoorschijn.

Het is een zeer laag bij de grondse mentaliteit en ik ken jou niet anders dan zo en velen met jou.
Oud 27 november 2010, 15:08   #112
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus je hebt een muur vol diploma's? Een succesvolle carriere? Een aantal patenten op je naam? Een goed gevulde bankrekening? Je geeft geregeld lezingen aan de universiteit? De vrouwen laten je niet met rust? Je boeken verkopen als zoete broodjes? Je kinderen staan te boek als medical marvels?
dus je bekijkt alles naar de maatstaven van werelds succes? En je kunt niet begrijpen dat harriechristus iets heel anders beweert, dat niet van deze wereld is? je hebt natuurlijk ook nooit de bijbel gelezen en daar ooit iets van begrepen.
Citaat:
Indien niet is de kans groot dat je geestelijk gestoord bent, niet die 6 miljard anderen.
Deze wereld is één immense leugen, die alleen maar gelooft in de buitenkant.

Maar van de waarheid die de Geest is, daar begrijpen ze helemaal niks van.

Niet ik, maar deze wereld is geestelijk gestoord, omdat ze helemaal niet weet wat de Geest is.

Bestaat er een duidelijker bewijs dan dit?

Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 november 2010 om 15:08.
Oud 27 november 2010, 15:21   #113
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat ben ik wel.
Nee, dat ben je niet.

Citaat:
met domme opmerkingen omdat ze er niets van begrijpen. terecht zeg ik in deze dat ze dom zijn.
Integendeel. Ik ben er van overtuigd dat iedereen jouw theorietje héél goed begrijpt. Veel valt daar overigens niet aan te begrijpen. Het staat immers op dezelfde hoogte als de fantasie van een kind. Maar zelfs �*ls het zo zou zijn dat er toch nog mensen zijn die jou niet begrijpen, zit daar geen rechtvaardiging in om hen zonder meer "dom" te noemen. Een goede leermeester moet het geduld kunnen opbrengen om zijn stellingen keer op keer toe te lichten, te verduidelijken. Jij blijft echter telkens opnieuw dezelfde nonsens kopiëren en plakken. Je antwoordt niet op terechte vragen, opmerkingen, bedenkingen en kritieken, maar vervalt meteen in platvloerse scheldpartijen. Dat zegt - zoals ik eerder al opmerkte - héél veel over de waarde van je theorie en over de waarde van je argumentatie: ze is van nul en generlei waarde.

Citaat:
Bovendien word ik ook als persoon beledigd door te menen dat ik gek ben en nodig in een gekkenhuis moet.
Dus wie beledigt hier wie?
Dat is geen belediging; dat is een terechte bezorgdheid om jouw geestelijke gezondheid.

Citaat:
Het zijn allemaal leugens van jou kant.
Want je bent nog nooit op de inhoud van mijn atoomtheorie ingegaan.
Ook nu weer niet en komt weer met dezelfde botheid tevoorschijn.
Er is in mijn bijdragen aan deze draad geen enkele botheid te bespeuren. Ik heb op een rustige wijze trachten uit te leggen waarom jouw theorie nooit zal aanslaan. Ik heb je proberen duidelijk te maken dat dat in eerste instantie niet eens aan je volstrekt absurde theorie ligt, maar aan de arrogantie waarmee je de mensen op dit forum benadert.

Citaat:
Het is een zeer laag bij de grondse mentaliteit en ik ken jou niet anders dan zo en velen met jou.
Niemand op dit forum neemt jou serieus, Harrie. Niemand op al die andere fora waar je actief bent, neemt jou serieus. In het programma Kopspijkers werd je onsterfelijk belachelijk gemaakt waar je bij zat. In de online encyclopedie wordt jouw naam expliciet vermeld onder het lemma "morosofie". Eigenlijk is er helemaal niemand die jouw of je theorie ook maar voor een millimeter ernstig neemt. Is de gedachte nog nooit bij je opgekomen dat het misschien wel eens aan jezelf zou kunnen liggen en niet aan al die anderen?

Laatst gewijzigd door Raf : 27 november 2010 om 15:22.
Oud 27 november 2010, 15:50   #114
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
dus je bekijkt alles naar de maatstaven van werelds succes? En je kunt niet begrijpen dat harriechristus iets heel anders beweert, dat niet van deze wereld is? je hebt natuurlijk ook nooit de bijbel gelezen en daar ooit iets van begrepen.Deze wereld is één immense leugen, die alleen maar gelooft in de buitenkant.

Maar van de waarheid die de Geest is, daar begrijpen ze helemaal niks van.

Niet ik, maar deze wereld is geestelijk gestoord, omdat ze helemaal niet weet wat de Geest is.

Bestaat er een duidelijker bewijs dan dit?
Er zullen wel andere bewijzen van schizofrenie zijn, maar dit is inderdaad duidelijk.
Oud 27 november 2010, 15:54   #115
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat ben je niet.

Integendeel. Ik ben er van overtuigd dat iedereen jouw theorietje héél goed begrijpt. Veel valt daar overigens niet aan te begrijpen. Het staat immers op dezelfde hoogte als de fantasie van een kind. Maar zelfs �*ls het zo zou zijn dat er toch nog mensen zijn die jou niet begrijpen, zit daar geen rechtvaardiging in om hen zonder meer "dom" te noemen.
zouden ze alleen maar dom zijn, maar van goede wille en aardig dan zou ik dat zeker niet zeggen, maar ze zijn ook nog kwaadwillig + beledigend, net als jij, dan zeg ik ook dat ze dom zijn, ja: op het achterlijke af.......en wat ook waar is.
Citaat:

Een goede leermeester moet het geduld kunnen opbrengen om zijn stellingen keer op keer toe te lichten, te verduidelijken.
een goede leerling moet respect tonen en zijn best doen iets te begrijpen en vragen stellen als ie iets niet begrijpt.
Maar tegenwoordig zijn de leerlingen brutaal en menen alles beter te weten dan de leraar.
Citaat:
Jij blijft echter telkens opnieuw dezelfde nonsens kopiëren en plakken. Je antwoordt niet op terechte vragen, opmerkingen, bedenkingen en kritieken, maar vervalt meteen in platvloerse scheldpartijen.
allemaal leugen.....enige vraag heb ik van jou nooit gehoord en zeer zelden van iemand anders.
En inhoudelijke kritiek wordt altijd beantwoord.
Citaat:
Dat zegt - zoals ik eerder al opmerkte - héél veel over de waarde van je theorie en over de waarde van je argumentatie: ze is van nul en generlei waarde.
het zegt alles over jou: van nul en generlei waarde, want je liegt voortdurend.
Citaat:

Dat is geen belediging; dat is een terechte bezorgdheid om jouw geestelijke gezondheid.
leugen dus....je ziet mij liever creperen.
Citaat:

Er is in mijn bijdragen aan deze draad geen enkele botheid te bespeuren. Ik heb op een rustige wijze trachten uit te leggen waarom jouw theorie nooit zal aanslaan. Ik heb je proberen duidelijk te maken dat dat in eerste instantie niet eens aan je volstrekt absurde theorie ligt, maar aan de arrogantie waarmee je de mensen op dit forum benadert.
dit zijn dan ook leugens.
Citaat:
Niemand op dit forum neemt jou serieus, Harrie. Niemand op al die andere fora waar je actief bent, neemt jou serieus. In het programma Kopspijkers werd je onsterfelijk belachelijk gemaakt waar je bij zat. In de online encyclopedie wordt jouw naam expliciet vermeld onder het lemma "morosofie". Eigenlijk is er helemaal niemand die jouw of je theorie ook maar voor een millimeter ernstig neemt. Is de gedachte nog nooit bij je opgekomen dat het misschien wel eens aan jezelf zou kunnen liggen en niet aan al die anderen?
Is er ooit de gedachte bij je opgekomen dat nieuwe grote ontdekkingen niet van de domme massa uitgaan, maar van de enkeling, die vaak belachelijk werd gemaakt, maar achteraf toch gelijk bleek te hebben?

Nergens toon je hier enige kennis of begrip van mijn atoomtheorie te hebben.
Het zijn alleen maar leugens en verdachtmakingen.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 november 2010 om 15:56.
Oud 27 november 2010, 15:59   #116
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zullen wel andere bewijzen van schizofrenie zijn, maar dit is inderdaad duidelijk.
Het is duidelijk dat je niet weet wat de geest is, en dat je daarom zelf geestelijk gestoord bent, wat je in al je posten ook verder duidelijk laat blijken en velen met jou.
Oud 27 november 2010, 16:57   #117
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
leugen dus....je ziet mij liever creperen.
Nee Harrie, helemaal niet. Ik heb medelijden met je. Ik denk dat je een erg eenzame en trieste figuur bent.
Oud 27 november 2010, 17:13   #118
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het is duidelijk dat je niet weet wat de geest is, en dat je daarom zelf geestelijk gestoord bent, wat je in al je posten ook verder duidelijk laat blijken en velen met jou.
"Ik ben niet gek de andere 6 miljard mensen zijn gek", als dat geen symptoom van een geestelijke ziekte is.
Oud 27 november 2010, 17:20   #119
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee Harrie, helemaal niet. Ik heb medelijden met je. Ik denk dat je een erg eenzame en trieste figuur bent.
second.

Het begin van genezing is erkenning van de ziekte. maar zelfs zover krijgen we hem niet. Ik blijf erbij, Harrie heeft een vriend nodig die hem naar dokter duwt.
Oud 27 november 2010, 18:14   #120
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dat zal jij weten......
Hij en de rest van de mensheid, harrie, en dit om de redenen die Raf al aanhaalde.
Iedereen kan dat inzien.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be