![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw atoomtheorie zaal NOOIT aanslaan. Niet alleen omwille van de volstrekt belachelijke inhoud ervan, maar ook en vooral omwille van de walgelijk afstotelijke en misselijkmakend arrogante houding van de bedenker ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het woord: dom is dan wel het minste wat ik hier op kan merken. Citaat:
![]() Citaat:
Je zal wel weer flink gezopen hebben. Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 november 2010 om 11:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik wou zeggen is dat zodra er iemand echt in jouw gezondheid geinteresseerd is, hij je laat opnemen in een kliniek. Onder dwang. Het zou je goed doen, en ons een hoop belachelijke praat besparen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 27 november 2010 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus hou je beledigingen gewoon maar voor je. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook dit is echter weer een persoonlijke aanval aan mijn adres. Je zoveelste. Het is op z'n minst merkwaardig te noemen dat jou de toegang tot dit forum nog steeds niet ontzegd werd, zoals dat al op ettelijke andere fora gebeurde, waar je iedereen de huid vol schold. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat ben je niet.
Omdat je weet dat je niets zal vinden. Nee, Harrie, mensen beledigen jou niet. Mensen hekelen jouw absurde theorie. Je verdedigen tegen het hekelen van je theorie, is geen vrijgeleide om mensen de huid vol te schelden. Als dat de enige wijze is waarop je jezelf en je theorie kan verdedigen, dan zegt dat héél veel over de waarde van je theorie en over de waarde van je argumentatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus je hebt een muur vol diploma's? Een succesvolle carriere? Een aantal patenten op je naam? Een goed gevulde bankrekening? Je geeft geregeld lezingen aan de universiteit? De vrouwen laten je niet met rust? Je boeken verkopen als zoete broodjes? Je kinderen staan te boek als medical marvels? Indien niet is de kans groot dat je geestelijk gestoord bent, niet die 6 miljard anderen.
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ben ik wel.
Citaat:
Citaat:
Bovendien word ik ook als persoon beledigd door te menen dat ik gek ben en nodig in een gekkenhuis moet. Dus wie beledigt hier wie? Citaat:
Want je bent nog nooit op de inhoud van mijn atoomtheorie ingegaan. Ook nu weer niet en komt weer met dezelfde botheid tevoorschijn. Het is een zeer laag bij de grondse mentaliteit en ik ken jou niet anders dan zo en velen met jou. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar van de waarheid die de Geest is, daar begrijpen ze helemaal niks van. Niet ik, maar deze wereld is geestelijk gestoord, omdat ze helemaal niet weet wat de Geest is. Bestaat er een duidelijker bewijs dan dit? Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 november 2010 om 15:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat ben je niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niemand op dit forum neemt jou serieus, Harrie. Niemand op al die andere fora waar je actief bent, neemt jou serieus. In het programma Kopspijkers werd je onsterfelijk belachelijk gemaakt waar je bij zat. In de online encyclopedie wordt jouw naam expliciet vermeld onder het lemma "morosofie". Eigenlijk is er helemaal niemand die jouw of je theorie ook maar voor een millimeter ernstig neemt. Is de gedachte nog nooit bij je opgekomen dat het misschien wel eens aan jezelf zou kunnen liggen en niet aan al die anderen? Laatst gewijzigd door Raf : 27 november 2010 om 15:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar tegenwoordig zijn de leerlingen brutaal en menen alles beter te weten dan de leraar. Citaat:
En inhoudelijke kritiek wordt altijd beantwoord. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nergens toon je hier enige kennis of begrip van mijn atoomtheorie te hebben. Het zijn alleen maar leugens en verdachtmakingen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 november 2010 om 15:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk dat je niet weet wat de geest is, en dat je daarom zelf geestelijk gestoord bent, wat je in al je posten ook verder duidelijk laat blijken en velen met jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het begin van genezing is erkenning van de ziekte. maar zelfs zover krijgen we hem niet. Ik blijf erbij, Harrie heeft een vriend nodig die hem naar dokter duwt.
![]() |
![]() |
#120 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij en de rest van de mensheid, harrie, en dit om de redenen die Raf al aanhaalde.
Iedereen kan dat inzien.