![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ook wel nadat je ons reeds meer dan 300 berichten in spanning hield. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Het is steeds dat mijn mening je niet aanstaat superstaaf ,anders zou je zo niet uit de hoogte reageren.
Ik ben het nooit me je eens en dat hoeft ook niet,maar als ik een andere mening vorm dan de jouwe en ze op mijn manier neerpen moet je niet steeds de god van het forum spelen. Iedereen doet het op zijn manier ,of het je nu aanstaat of niet. En ben jij er ook zo een die gaan klagen is bij de moderators ,zeg het mij en ik reageer terug. En niet als kleine kindjes naar hen hollen,daar heb ik me nog nooit aan bezondigd en dat kan niet van iedereen gezegt worden. Niet in het minst door je vriendje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jup, verandering kan eens geen kwaad ,en in dit geval al helemaal niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de hoogte reageren...
De God van het forum spelen... Iemand last van een minderwaardigheidscomplex? Gaan klagen bij de moderators... Een leesbrilletje nodig om te kunnen zien dat niemand zozeer voor de vrije meningsuiting op dit forum opkomt als Superstaaf? Het valt ook op hoe weinig mensen het hier helemaal met elkaar eens zijn maar toch niet in extreme scheldtirades vervallen. Hoe komt het toch maar dat niet iedereen daar in slaagt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed vagelijk dat je het blok achternaholt, maar waarom, daar heb ik het raden naar. Je getier en gebrul van holle frasen, slogans en beledigingen maken mij niet echt veel wijzer. Citaat:
Lees je wel wat ik schrijf? Citaat:
Citaat:
Voor mijn part hoeft niks gecensureerd te worden, noch negationisme, noch ruige scheldpartijen, niks, nogabollen. Citaat:
Forumfiguren zijn virtuele meningen waar ik al dan niet mee akkoord ga, verdedig of bestrijd, beantwoord of negeer, mee sympathyseer of mij aan erger.............
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel zelden met uw gedacht akkoord (bewijst tevens dat je er tenminste een hebt), maar jij verwoordt het tenminse op een normale manier, en kunt al eens bijdraaien op ideeën van een virtuële tegenstander, of al eens een grapje maken op menselmijke wijze op de K&K. Sommigen vinden het dan nodig om je tot mijn forumslet of lief te verklaren, maar dat is puur haat en nijd. Die mensen zitten gevangen in vijanddenken, terwijl het hier enkel over een sullig mensenspel gaat: politiek. Er bestaan heel wat andere werelden die stukken interessanter zijn dan de politiek, hoewel weinige zo makkelijk emoties doen oplaaien........ ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Superstaaf:ik heb al talloze malen neergepent waarom ik resoluut voor het vlaams blok kies.
Dat jij dat dan zogezegt niet weet of niet gelezen hebt is jouw probleem. En ik lees je postings daarintegen wel en daarom ben ik er echt van overtuigt dat ik het nooit of te nooit met je eens kan zijn. Jou kan politiek een sullig iets lijken maar ik bezie dat anders. En ik ben blij dat jij en knuppel zo tot elkaar komen en voor elkaar opkomen,wat bewijst dat :virtuele vrienden toch bestaan. ![]() |
![]() |
![]() |