Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2003, 15:42   #101
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ik heb mijn eigen mening
Schrijf ze dan eens neer. We zijn er benieuwd naar.
Mag ook wel nadat je ons reeds meer dan 300 berichten in spanning hield.
Oud 18 januari 2003, 15:53   #102
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Het is steeds dat mijn mening je niet aanstaat superstaaf ,anders zou je zo niet uit de hoogte reageren.
Ik ben het nooit me je eens en dat hoeft ook niet,maar als ik een andere mening vorm dan de jouwe en ze op mijn manier neerpen moet je niet steeds de god van het forum spelen.
Iedereen doet het op zijn manier ,of het je nu aanstaat of niet.
En ben jij er ook zo een die gaan klagen is bij de moderators ,zeg het mij en ik reageer terug.
En niet als kleine kindjes naar hen hollen,daar heb ik me nog nooit aan bezondigd en dat kan niet van iedereen gezegt worden.
Niet in het minst door je vriendje.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2003, 20:48   #103
datri
Gouverneur

Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Vlaanderen72... je lijkt weer de verkeerde kant op te gaan hé...
Bij registratie hebt u zich akkoord verklaard met het volgende: Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obsene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. ( http://www.politics.be/phpBB/profile.php?mode=register). Hoe dat te rijmen valt met uitspraken als kotsen bij het zien van een naam, iemand zomaar beschuldigen van diefstal,... begrijp ik vooralsnog niet... misschien ligt het wel aan mij...
Daarenboven heeft een dergelijke scheldpartij inhoudelijk geen enkele waarde.
Ik geef je wederom nog een kans, maar er zijn grenzen...[/b]
Ja, geef haar maar veel kansen.... zucht.... waarom maak je haar niet moderator van dit forum en laat haar zelf de berichten censureren en forummers eruit gooien? Dan is dit forum binnen de week van het net verdwenen wegens gebrek aan deelnemers....
Normaal ben jij de reden voor het leeglopen van een forum, 't mag al eens anders zijn hé!
Oud 19 januari 2003, 12:42   #104
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Jup, verandering kan eens geen kwaad ,en in dit geval al helemaal niet.
Oud 19 januari 2003, 13:34   #105
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Uit de hoogte reageren...
De God van het forum spelen...

Iemand last van een minderwaardigheidscomplex?

Gaan klagen bij de moderators...
Een leesbrilletje nodig om te kunnen zien dat niemand zozeer voor de vrije meningsuiting op dit forum opkomt als Superstaaf?

Het valt ook op hoe weinig mensen het hier helemaal met elkaar eens zijn maar toch niet in extreme scheldtirades vervallen.
Hoe komt het toch maar dat niet iedereen daar in slaagt?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2003, 17:23   #106
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Het is steeds dat mijn mening je niet aanstaat superstaaf ,anders zou je zo niet uit de hoogte reageren.
Ik ken niet eens uw mening!
Ik vermoed vagelijk dat je het blok achternaholt, maar waarom, daar heb ik het raden naar.
Je getier en gebrul van holle frasen, slogans en beledigingen maken mij niet echt veel wijzer.

Citaat:
Ik ben het nooit me je eens
Bizar,
Lees je wel wat ik schrijf?

Citaat:
maar als ik een andere mening vorm dan de jouwe en ze op mijn manier neerpen moet je niet steeds de god van het forum spelen.
Ik heb mijn goddelijke oordeel nog niet over jouw 'mening' kunnen laten nederdalen, daar je nog nooit een mening postte.

Citaat:
En ben jij er ook zo een die gaan klagen is bij de moderators ,zeg het mij en ik reageer terug.
Je weet best dat ik geen moderators nodig heb om mijn mening te verdedigen.
Voor mijn part hoeft niks gecensureerd te worden, noch negationisme, noch ruige scheldpartijen, niks, nogabollen.

Citaat:
niet in het minst door je vriendje.
Ik heb geen vrienden.
Forumfiguren zijn virtuele meningen waar ik al dan niet mee akkoord ga, verdedig of bestrijd, beantwoord of negeer, mee sympathyseer of mij aan erger.............
Oud 19 januari 2003, 17:30   #107
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Uit de hoogte reageren...
De God van het forum spelen...

Iemand last van een minderwaardigheidscomplex?

Gaan klagen bij de moderators...
Een leesbrilletje nodig om te kunnen zien dat niemand zozeer voor de vrije meningsuiting op dit forum opkomt als Superstaaf?

Het valt ook op hoe weinig mensen het hier helemaal met elkaar eens zijn maar toch niet in extreme scheldtirades vervallen.
Hoe komt het toch maar dat niet iedereen daar in slaagt?
Danke voor de steun Knuppel.
Ik ben wel zelden met uw gedacht akkoord (bewijst tevens dat je er tenminste een hebt), maar jij verwoordt het tenminse op een normale manier, en kunt al eens bijdraaien op ideeën van een virtuële tegenstander, of al eens een grapje maken op menselmijke wijze op de K&K. Sommigen vinden het dan nodig om je tot mijn forumslet of lief te verklaren, maar dat is puur haat en nijd. Die mensen zitten gevangen in vijanddenken, terwijl het hier enkel over een sullig mensenspel gaat: politiek. Er bestaan heel wat andere werelden die stukken interessanter zijn dan de politiek, hoewel weinige zo makkelijk emoties doen oplaaien........
Oud 19 januari 2003, 22:32   #108
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Superstaaf:ik heb al talloze malen neergepent waarom ik resoluut voor het vlaams blok kies.
Dat jij dat dan zogezegt niet weet of niet gelezen hebt is jouw probleem.
En ik lees je postings daarintegen wel en daarom ben ik er echt van overtuigt dat ik het nooit of te nooit met je eens kan zijn.
Jou kan politiek een sullig iets lijken maar ik bezie dat anders.
En ik ben blij dat jij en knuppel zo tot elkaar komen en voor elkaar opkomen,wat bewijst dat :virtuele vrienden toch bestaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be